Címkék

2013. március 27., szerda

1. fejezet

Egy kis meglepetés már most kiteszem az első részt tudom, hogy csak estére ígértem, de nem bírok várni! :D
Ne lepődjetek meg,hogy első alkalommal nem lesz benne Eric és nem első látásra nagy szerelem, kicsit bonyolultabb lesz. :)
XO: Just Only Girl ♥

HÁT AKKOR EZ A TÖRTÉNET VALAHOL ITT KEZDŐDNE:



Hello Svédország!

Mira szemszöge

Az ébresztő órám csörgött mellettem, amire felkeltem, megkerestem az ágyam mellett heverő naptáramat. Természetesen be volt csukódva, telefonom ugyan ilyen állapotban szokott lenni, ha leesik az ágyamról, vagyis három darabból szedem össze. A bátyám csak ennyivel illeti a szobámat „ Az okosoknak kell a rend de az igazi zseni a káoszba is képes megtalálni a fontos dolgokat” –igaza van. Sajnos nem mindig van a szobámba túl nagy rend. 

A szüleim szeretik a komoly neveket de a Mirabellából 16 éves koromra Mira maradt, amit nem bánok mert így kicsit könnyebb fel konferálni a színpadra amikor fellépek.

Igen egy szárnyait próbálgató lány vagyok, pár botrányos üggyel a hátam mögött.

A falam tele van irkálva és poszterekkel meg képekkel ragasztgatva. 

-Kicsim…! Hát te ébren vagy? –jött be anyum.

-Igen, olyan izgatott vagyok, hogy már csak 12 óra és Svédországba leszek!

-Bizony Apu sokat tett érte, hogy találkozhatsz azzal a bizonyos személlyel. –mosolygott rám.

-Hé! Ha elmész megkaphatom a szobád? –kérdezte a bátyám.

-Tűnj innen Tom!


-Jól van, megyek! –csukta vissza az ajtót.

-Nem fog hiányozni?

-Amikor nem ilyen makacs és hülye akkor fog. –nevettem el magam.

-Tücsök, tied a fürdő! –szólt ki apu.

-Megyek.

Bementem a fürdőbe. Elindítottam a kedvenc CD-met ami a VOL.1 volt végig énekeltem. Nagyon boldog voltam, hogy végre elmehetek a kedvenc országomba a példaképem koncertjére, és nem megy hiába az annyi év Svéd, Francia és Angol tanulásom. 

Nagyon komoly 6hónap van a hátam mögött mindből meg van a felsőfokú nyelv vizsgám.

-Siess nem csak te laksz itt! –kopogott Tom.

-Kuss! Nem te mész Svédországba!

Neki fogtam hajat szárítani, alapból egyenes hajam van, de ez nem mindig áll jól, de most egyenesre szárítottam, nem volt kedvem vele bajlódni.

Nagyjából egy óra után ki is mentem a fürdőből.

-Na végre! –mondta Tom.

-Úgy fogsz hiányozni! –ölelt meg Anyu.

-Te is nekem, de még pakolnom kell.  

-Rendben! –engedett el.

Bementem a szobámba,ahol folytattam az éneklést, de itt már a saját számaimat énekeltem.

Este a reptéren… 


-Biztos, hogy minden bent van?

-Igen , anya biztos!  Ne aggódj… ! Maximum utánam hozzátok!

-Az biztos… mert ezt otthon hagytad! –adta Tom a kezembe a telefon töltőmet.

-Juj, köszi! –öleltem meg.

- A Svédországba tartó gépbe kérjük, kezdjék el a beszállást! Jó utat kívánunk!

-Hát, indulnom kell! Sziasztok! –öleltem meg mindenkit. –Majd hívlak, ha leszálltunk!

-Vigyázz magadra! És Lucy-t pusziljuk!

-Oké átadom.

Felszálltam a gépre, és innentől indul az álmom, mert nem csak koncertre mennék remélem Eric tud segíteni, hogy híres énekesnő legyek, és találjak egy nagyon jó barátot.

A gépen egy folytában fotóztam a tájat, nagyon imádok fotózni.

Pár óra repülés után le szállt a gép. Ahogy leszálltam, egyből megtaláltam Lucy-t, mert csak egy olyan ember van aki angolul akarja ráírni, hogy „Jó, hogy itt vagy Mira” de a fele németre sikerül. 


-Lucy!

-Mira!

-Úristen, hogy megváltoztál! Hova tűntek a koktélruhák?

-Szekrény, vagyis a bőrönd alján. –mondtam nevetve.  –Amúgy a Svéd sulik mennyire gázak?

-Van egy srác akit kiszemeltem neked!

-Miket mondtál neki?

-Semmit!

-Biztos?

-Igen… nyugi van!

-Jó bocsi, csak annyira izgulok! Új suli, új emberek, új élet!

-Nyugi, itt mindenki jó fej és kedves! Ne aggódj! –vette ki a kezemből az egyik bőröndömet.

Lassan kiértünk a reptérről…

-Most merre? –kérdezte Mira.

-Csak gyere utánam!

-Ez biztos?

-Teljesen!

-Oké! –egyeztem bele.

-Milyen utad volt?

-Hosszú!

-Az szar, de itt vagyunk!

-Ez? Itt fogok lakni? Ez mi már?

-Először én is nehezen szoktam meg.

-Mi ez, egy… egy katonai suli?

-Nem, ez egy jó suli! Ne nyafogj!

-Hát jó! –adtam be a derekam.

Bementem az épületbe.

-Ez valami csodálatos! –lepődtem meg.

-Én meg mondtam. –mosolygott  Lucy.

-Aha te meg! –mosolyogtam tovább.

-Na gyere a csajok már várnak!

-Oké!

Felmentünk az emelet.

-Hé csajok! –nyitottam be.

-Mira!!! –rohantak oda hozzám. –De, hogy itt vagy! Hiányzik Budapest!

-Majd szemezünk a nappal, Budapest nappal, Budapest éjjel.

-Eddig, hogy tetszik Svédország? –kérdezte  Emma.

-Eddig… hát… eddig gyönyörű! –válaszoltam és kinéztem az ablakon.

-Nézd! –mutatott ki az ablakon Mimi. –Az ott Mr. Saade sdúdiója.

-Már mint Eric Saade stúdiója?

-Igen.

-Szerintem én az ajtó elé költözöm. –nevettem el magam.

-Szerintem ne! –vágta rá Lucy.

-Mert? –néztem rá kérdőn.

-Valakit vinned, kell!

-Ez igaz! Ki jönne?

-Én! –ugrált Emma. 


-Sejtettem! –nevettem el magam.

-Mira… jön az igazgató, meg akar ismerni! –mondta Lucy.

-Hát… akkor! –dobtam le a táskámat.

-Jó napot! Mr. Black vagyok az iskola igazgatója.

-Jó napot, Mira Higgs vagyok!

-Ön az új tanulónk, hát gratulálok most mentem. Viszontlátásra.

-Viszontlátásra!

Még egy kicsit beszélgetünk, aztán kipakoltam a cuccaimat, és közben énekeltem.

-Remélem amit elterveztél meg valósul! –mondta Mimi.

-Hát én is! De most már alszom! –feküdtem le az ágyamra.

Másnap/Suliban/

-Milyen órával kezdünk? –esett be egy helyes srác az ajtón.

-Lucy… 


-Igen?

-Ki ez?

-Nick Taylor. 


-Csak nem angol?

-De a szülei elváltak, és az anyukájával ide költözött.

-Aha. –néztem végig, amíg egyszer csak leült asz előttem lévő padba.

-Hey, Nick vagyok és te?!  -nyújtotta a kezét.

-Mira. Mira vagyok!

-Hol kalandoztál?  -nézett a szemembe.

-Ö… csak egy dalszöveg részleten gondolkoztam.

-Te író vagy? –vette el a kis füzetemet előlem.

-Nem, csak egy nagy álmokkal teli lány.

-Gyönyörű, amit eddig írtál! Tudod van egy barátom, akinek biztos tetszene ez a dal. Eltervezte, hogy ha valaki megkéri, hogy segítsen neki meg csinálja, hogy elismert Svéd énekes legyen.

„I’m no beauty gueen, i’m just beautiful me”-olvasta föl. –Ha gondolok beszélek vele.

-Köszönöm. 


Első óránk kémia volt.  A felét végig aludtam a másik fele érdekesebb volt valami, trutyit kellett összekeverni, és hát nem nagyon ment a kémia tanárnak. Ez után a kedvenc órám következet: Irodalom, mert a dalszövegek előtt verseket és rap szövegeket írtam. Nagyon közel állt a szívemhez a sok-sok gyönyörű vers miatt.

Következő óra rajz volt, amin a leghátsó padokba ültünk, és mellém ült Nick.

Az utolsó két óra tánc és ének volt. Már most nagyon szerettem ezt a sulit, tök jó fej mindenki.

Órák után haza mentünk és neki fogtunk házit csinálni.

-Olyan izgatott vagyok! Holnap este Mr. Saade koncertre megyek!

-De miért Mr.?

-Mert Mr. Timberlake a kedvence ezért Mr.Saade.

-Értem! –mondta Lucy.

-Hát remélem is!

-Azta már 11óra! -mondta Mimi

-Akkor én megyek aludni! Hello! –mentem be a szobámba.

-Jó éjt!

-Ja nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése