Címkék

2013. május 5., vasárnap

8. fejezet

Hello! :DD Megint itt vagyok és az új rész is elkészült :) Szóvaal most jöttem rá, hogy az első fejezetes Jackből Tom lett remélem nem baj .;) Jó olvasást ♥ Számokat hallgassátok ;)
XO: Just Only Girl ♥




Ez most álom vagy valóság?! És egyáltalán mi folyik körülöttem?!!

Mira szemszöge
Ericnél maradtam és Nick elment.
-Süssütünk valamit? –kérdeztem Ericet.
-Ö… persze! Miért ne?
-Hát akkor, let’s go! –álltam föl a földről.
-Mira, lassabban! Nem rohanunk!
-De nyam-nyam süti!
-De cukin fejezted ki magad.
-Nem én nem!
Előszetem mindent és elkezdtem valmi sütit összegyúrni, kellet hozzá liszt tojás meg sok-sok finomság…. mint minden sütibe, de hát ez alap.
-.Mira ezt nézd! –dobot le a földre Eric egy tojás.
-Hahhahaha! –nevettem de azért a homlokán szét törtem egy tojást, amit vissza is kaptam. A sütésből az lett, hogy a konyha lisztbeúszott. És én meg Eric full tojásosak lettünk. Nevezem. Gyönyörű látvány voltunk a fejünkön a tojás folyik, és a lisztbe fetrengünk nevetve. Ennél furcsább jelenetet el se lehetet képzelni. Ja de de ez most nem ide való!!!
Eric szemszöge 

Mirát csókolgatva vittem be a hálóba. A francba is mit teszek, de ezt rohadtul élvezem, Mira a nyakamat szívogatja. Nem fáj csak régen csinálták.
-Mira, Molly észreveszi! –mondtam nevetve.
-Nem érdekel! –csókolt meg.
Beértünk. Magunka zártam az ajtót.
Mira szemszöge
Eric a melltartóm pántjával játszadozik.
-Ez felesleges! –veszi le rólam.
-Hülye!  -toltam le fele a nadrágját.
Ráestünk az ágyra.
(…)
-Eric, megcsaltunk két fontos embert. –mondtam.
-Basszus! –fogta az arcát.
-Mit csináljunk?
-Ne mondjuk el!
-De Eric?
-Ez már a második esély így is Mollynál.
-Sajnálom, elcsesztük! –álltam fel mellőle és felöltöztem.
-Mira, hova mész?
-Haza, Eric ezt át kell gondolnom!
-Mégis mit?
-Ott van Nick és Molly. Én ezt nem fogom tudni nem elmondani.
-Ne tedd ezt velem!
-Akkor haza költözöm Magyarországra!
Eric kikászálódott az ágyból. Megfogta a kezem.
-Akkor utánad megyek!
-Eric ez, egy hülye döntés volt! Én mentem szia!
-Mira…
-Mi van?
-Felejtsük el.
-Mi van? Ezt nem lehet elfelejteni. És még holnap ott lesz az a bál.
-Csessze meg! –ütött dühösen a falba.
-Legalább Tone nem hallott semmit.
-Szerencse!
-Az! –csókolt meg Eric.
-Eric. –hallottuk meg Tone hangját.
-Gyorsan az ágy alá! –mondta Eric.
Bemásztam és Eric az ágyra ugrott.
Gyorsan megbeszélték amit akart Tone.
-Mira, Mira! Ébredj fel! –keltegetett Eric.
-Mi történt? –néztem körbe.
-Elaludtál!
-Ó basszus! –keltem föl.
-Mira a telefonod! –adta a kezembe Eric.
-Köszönöm. –néztem a telefonomra nagy szemekkel.
Nem értem, hogy mi van velem… beleszerettem egy tiltott emberbe… Ericbe.
Eric szemszöge 

Mirát nézem, ahogy alszik a combomon… megremegek… mit teszek… nem ez nem lehet… azt hiszem szeretem.
De nem Molly. Ott van és most nem még nem léphetek ki a kapcsolatból. 
-Eric! –nézett rám Mira.
-Igen?
-Nekem nekem mennem kel! –állt föl mellőlem.
-Hova mész?
-Haza?
-Nem, maradsz itt segíteni dalt írni?
-De végülis maradhatok.
-Oké, akkor gyere! –bementünk az irodámba és Mira leült az egyik fotelba. 

-Te itt, hogy nem veszel le?
-Nem nagy szoba ez!
-A papírhalom között.
-Ja de! –mosolyogtam rá.
-Miről szeretnél írni?
-Nem tudom. Egy dal megírása mindig sok mindentől függ, élet helyzet, szerelem, valóság, vágyak, szeretett.
-És most mit érzel?
-Honvágyat, és szerelmet.
-Mi hiányzik?
-Anyum, Helsingborg. Csak 2óra út és soha nem jutok el.
-Jaj, Eric ez most komoly? Nekem a szüleim Magyarországon vannak én meg Svédországba.  Tudod, hogy hiányoznak?
-Menny haza hozzájuk! Hiszen minek vagy itt Mira csak az álmaidat kergetett! Mi célból jöttél egy sötét és hideg helyre?
-Mert mehetem volna Ke$ha-hoz is és lehet, hogy vele többre juttok!
-De az a csaj hülye! –akadtam ki.
-Na nem mondod?! –nézett rám Mira.
-Jó bocsi, de amúgy mi vonzott ide téged?
-A hírhedt svéd kedvesség és türelem. Ja és az enyhe bunkósság.
-A tipikus Svéd sztereotípiák. –csóváltam meg a fejem.
-Jaj, Eric de hülyeséget kérdeztél! –ölelt meg Mira. –Én ezekben nem hiszek!
-De sok ember igen!
-Hagyd rájuk ők tudják, ha kimaradnak a jóból.
-Olyan jó fej vagy Mira!
-Tudom.  
-Kis egoista.
-Nem dehogy.  Amúgy miről szeretnél dalt írni.
-Itt van a címe.   My Happy Ending.
 Mira elővett egy papírt ésd 3 percen belül előttem volt a szöveg.

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...
  -Mira… legyen ez a te dalod! Egyedül megírtad! Tied!
-De Eric ezt neked írtam. Mollyval ti vagytok ez a szám!
-Mira… én nem sokára szakítok Mollyval!
-De miért?
-Ez még titok.
-Eric, próbált meg menteni, szét fogsz csúszni, ha Molly nem marad melletted.
-De Mira, mi már kihűltünk.  Már nem szerettem őt úgy mint régen! Érted Mira?
-Tudod mit holnap jössz velem Magyarországra és visszaszeretsz Mollyba.
-Oké. Akkor menjél pakoljál!
-Hazaviszel?
-Aha.
Mirát haza vittem, és otthon neki fogtam én is pakolni. Magyarországra ez a csaj meghibbant.
Molly szemszöge 
Frida       Molly

-De Frida én már nem úgy szeretem Ericet, de megakarom őt menteni, nem akarok megint egyedül maradni. 
-De Molly te egy fiatal csodás lány vagy, nem leszel sokáig egyedül.
-De úgy érzem, hogy a mi szerelmünk már csak délibáb, ami tegnap lélegzett, de az tegnap volt.
-Lélegeztem, de az már tegnap volt. –mondta Frida.
-Pontosan. Nem volt igazi egy másik álom, ami összetört szívet hagy.
-Molly ha nem szereted, beszéljétek meg. 

-De ezt most nem lehet! Eric előbb hívott, hogy megy Mirával Magyarországra.
-Olyan messzire! Láss már kicsit tovább! Összefognak jönni!
-Nem Eric nem olyan.
-És Tone?
-Tudod, mit Frida szállj le rólam! –mentem be a szobámba.
Másnap /Magyarország/ Mira szemszöge 



-Itt meleg van! –nyafogott Eric.
-Én meg mondtam, hogy ne öltözz hóembernek! –mosolyogtam rá.
-Itt miért nem mosoly senki?
-Olvass az arcukból. –léptünk ki az utcára. –Neki egy fontos hozzátartozója halt meg, ő most került az utcára. Őt most engedték ki a börtönből. Ő örül, hogy valamit megúszott. Ő lopott. Őt felvették az áhított iskolába. Friss szülők. És házasok, kapcsolat.
-Honnan látsz ennyi mindent?
-Itt éltem 17 évet és Pesten laktam. –mosolyogtam Ericre. 
-Aha értem.
-Gyere itt van a buszunk. –ragadtam meg Eric kezét és felrántottam őt a buszra.
Mentünk egy kicsit aztán leszálltunk, aztán még mentünk metróval.
-Nálunk sokkal tisztább!
-Kapaszkodj belém. –mondtam Ericnek, aki megfogta az egyik kezemet.
-És most a …. megálló következik.
-Mit mondott?
-Leszállunk… most! –húztam le a metróról.
Még gyalogoltunk egy kicsit, aztán végre felértünk a házunkhoz. 

-Megérkeztünk. –mentem be a kapun. Felsétáltunk a házhoz, és bementünk. –Anyu, Apu, Tom, Kinga. Itthon vagyok!



-Mira? –jött ki a konyhából Anya.
-Igen, szia.
-Ki a fiatal úr? –kérdezte angolul. Anyukám folyékonyan beszél angolul és franciául.

-Jó napot, Eric Saade vagyok a lánya mentora, ha szabad így mondanom..
-Oké, kérlek tegezzél.  Mira anyukája vagyok Marie és Mira apukája pedig Jack, és őt is tegezheted. 

-Akkor szia, és köszi.
-Gyere, megmutatom a szobádat. –vittem föl Ericet az emeletre. Megmutattam neki először a vendég szobát és utána a házat.  A kis körút végén megmutattam neki a szobámat.
-És ez itt az én szobám.
Eric szemszöge
Nagyon szép és nagy volt Miráék háza, remélem nem fogok eltévedni, benne. Mira szobája is nagyon tetszett tele volt rajzolva a fal minden hol képek és poszterek lógtak. Volt egy sarok amibe megláttam egy festő állványt.
-Mira, te rajzolsz, táncolsz és énekelsz is?
-Igen, kiskori álmom az volt, hogy a képző művészetire megyek, de nem az lett az életem, de hobbi szinten rajzolgattok. 
-Mutass valamit!
-Ez volt a legutolsó, amit rajzoltam. -húzott elő egy képet. Egy naplementét festett le.
-Tehetséges vagy! -öleltem át.
-Gyerekek, jó éjszakát! –jött be Marie
-Jó éjszakát! Jó éjt Mira. –pusziltam meg az arcát és visszamentem a szobámba.
Lefeküdtem, és pár percen belül sikerült is elaludnom. 
Mira szobája
Vendégszoba (Eric)

Tom szobája

Szülők szobája

Kinga szobája
Nappali


Előtér


Fürdőszoba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése