Címkék

2013. április 2., kedd

3. fejezet

Sziasztok! :) Itt vagyok a legújabb fejezettel. :) Remélem tetszeni fog ;).
Bocsi a helyes írási hibákért.
XO: Just  Only Girl ♥












Csak Egy Újabb Nap
Mira szemszöge:
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. –Ki lehet ez? –kérdeztem magamtól.
-Halo? –szóltam bele álmoson.
-Hol vagy? Már 15perce elkezdődött az első óra.
-De ma nincs is! Milyen nap van?
-Hétfő!
-Ó basszus, akkor megyek!
Órarend
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Irodalom
Kémia

Irodalom
Töri
Föci
Tánc
Ofő
Biosz
Matek
Nyelvtan
Ének
Német
Német
Rajz
Biosz
Technika
Ének
Ének
Ének
Tánc
Rajz
Tánc
Info
Tánc

Gyorsan kikeltem az ágyamból és megnéztem az órarendet, ma könnyű nap lesz. Mosolyogva, mentem a fürdőbe, de ekkor újra meg szólalt a telefonom.
-Nick, mondtam már, hogy megyek! –kiáltottam bele.
-Szia Mira, nem tudom, hogy mit mondtál…  -szólt bele egy ismerős hang.
-Endi, szia, mit szeretnél?
-Mikor jössz Magyarországra?
-Jaj, rock papa nem tudom! Itt vagyok Svédországban, és Eric Saade felajánlotta a segítségét.
-Szóval, pop zenész leszel?
-De hogy is, az annyira nem én lennék. I love rock’n’ roll!
-Yeah, végre valami normális beszéd!
-Figyelj, este felhívlak, rohanom kell a suliba!
-Oké, menjél tanuljál, majd várom a hívást.
-Puszi-puszi.
-Puszi! –tette le.
Ránéztem az órámra, de ekkor már 10óra volt.
-Inkább nem megyek ma már be! –dőltem el a kanapén. Nagyon unatkoztam így inkább fojtattam az alvást, de csöngettek.
Felálltam és álmosan kimásztam az ajtóhoz.  Tone állt ott könnyes szemekkel. Tone-nal pár évvel ezelőtt találkoztam egy koncerten. Nagyon szoros barátság alakult ki, pár év alatt.
-Szívem, mi történt? –engedtem be. 
Aksel és Tone. Mielőtt felháborodnátok tényleg szakítottak. Sajnálom őket :(

-Aksel kidobott! –ölelt meg.
-Hogy mi? Gyere mesélj! –csuktam be mögötte az ajtót.
Leült a kanapéra.
-Kérsz teát?
-Igen, köszi. Szóval az volt, hogy tudod, amikor Ericcel az imagine forgattuk, Aksel egy nappal előtte megkérte a kezem.
-Igen?
-De mindenki azt hitte, hogy amíg Ericcel Ibizán voltunk, megcsaltam Akselt! –elsírta magát.
-Jaj, Szívem nyugodj meg! Nincs semmi baj!
-De olyan rossz mert mindenki azt hiszi, hogy feljártunk egy lakásba Ericcel! –sírt Tone.
-Felhívjam Ericet, szeretnéd neki elmondani?
-Aha! 
Megkerestem a telefonom, és Tone telefonjából átírtam az enyémbe Eric számát.
Elkezdtem csörgetni Eric telefonját.
Eric szemszöge 

Alex és Eric (old picture)
Alex éppen a tetoválások fontosságáról akart valamit mesélni, de megszólalt a teleofonom. „Köszönöm”. Felvettem.
-Haló, tessék! Eric Saade!
-Szia, Mira vagyok!
-Szia! Mizu?
-Tone szeretne veled beszélni!
-Valami baj van? –kérdeztem aggódva.
-Elég nagy! Oda is adom a telómat.
-Szia Eric!
-Szia! Tone mi a baj?
-Akselellel szakítottunk! –sírt a telefonba.
-Itt vagyok a stúdióba, gyertek le!
-De Eric nem akarlak zavarni.
-Gyere nyugodtan!
-Köszi! Szia! –tette le.
-Szóval…
-Én egy idióta vagyok! –ültem le.
-Nem ezt akartam mondani, de te ez is meg teszi!
-Nem Alex én tényleg egy idióta vagyok!
-Nyugi! Tudom! –ivott bele az üdítőmbe.
-Az az enyém!
-Egy idiótának mindegy!
-Fogd be!  Jó mindegy igyál!
-Köszi!
Pár percen belül megérkezett Mira és Tone. 

-Sziasztok! –jöttek be.
-Hello! Tone mi van veled? –fogtam meg a kezét.
-A te hibád és a hülye videó klippé, amit együtt forgatunk! –ölelt át.
-Figyelj! Ez nem Eric hibája, ha Aksel igazán szeret akkor ez nem történt volna meg! Eric csak egy indok, hogy kitett. Nekem minden nap meséltél és semmi nem volt köztettek!  -mondta Mira.
-Te ezt honnan tudod? –kérdeztem  le döbbenve.
-Legyen elég, hogy én tudom! –hunyta le a szemét.
-Ö… oké. –mosolyogtam rá.


-Mira, Eric van még egy hírem! –mondta Tone.
Mira megszorította a kezem, szerintem felkészült a legrosszabbra, bár a legjobb barátnőjét most dobták, szóvaaal….
-Terhes vagyok! –mondta Tone egy nagy levegővel.
-Hát persze, hogy az vagy…. Várj!!! Mi vagy? –kérdezte Mira.
-Kisbabám lesz!
-Ezt, hogy? –kérdeztem.
-Eric, hagy ne keljen már elmagyaráznom! –nézett rám unottan Tone.
-Bocsi…
-Na nekem ez sok! –mondta Alex. –Este még áll a vacsi meghívás?
-Persze te idióta!
-Ja, hogy én? Azt hittem te rontasz el mindent!
-Istenem Alex nevetek pár pillanat múlva! Csókoltatva vagy!
-Tudom, na császtok!
-Szia! –köszöntünk el tőle.
Tone elfeküdt a stúdióban lévő kanapén, és sírt.
-Tone, ha gondolod nálam vagyis nálunk lakhatsz! –mondta neki Mira. 

-De hozzánk is jöhetsz, Molly szívesen lát csak ne azt mondd, amit mindenki állít.
-Eric!!! Mégis mi ez a szenny? –vágta be Molly az ajtót. –Háh és most is őt vigasztalod Mirácskával, hát de jó én meg otthon várlak! Eric felejtsd el, hogy ma otthon alszol, és a vacsi lemondva! –ment el. 
-Francba!
-Eric, menj utána! –mondta Mira. –Moost!
Felálltam és utána mentem.
-Molly, kérlek állj meg!  -rohantam utána. –Molly, Szívem légy szíves! –pár perces rohanás után utolértem, megfogtam a karját és magamhoz öleltem. –Nem volt semmi Tone és köztem!
-Ez biztos? –kérdezte szipogva.
-Mint ahogy itt állok melletted! –mondtam neki mosolyogva.
-Annyira szeretlek! –ölelt meg. –Otthon találkozunk?
-Igen, ja Kicsim!
-Igen…
-Tone nálunk lakhat?
-Persze!
-Te vagy a legjobb!
-Tudom, pá!
-Bye Molly!
-Haha! –ment el. Én visszamentem a stúdióba.  

-Tone, hol van? –kérdeztem.
-Elment!
-Jaj, ne már!
-Menj már!
Elkezdtem futni, Tone után.
-Eric!
-Igen, Mira?
-Bezártam a stúdiót és segítek meg keresni Tonet!
-Köszi!
Elindultunk.
-Ott van Tone! –mondta Mira.
-Tone!!! –szaladtunk oda.
-Mit kerestek itt?
-Eljöttél Norvégiából egészen eddig, és most elmész a stúdióból. Tone kisbabát vársz!
-Molly, azt mondta, hogy jöhetsz hozzánk!
-Eric, nem elmegyek egy szállodába nekem ott is jó lesz, jön velem Mira.
-Igen, de Mira suliba van meg stúdióba, meg tanul! De viszont Molly dalszövegeket ír, és otthon van!
-De akkor is!
-Tone, nem engedem, hogy bajod essen!  -fogtam meg a kezét.
-Jó, akkor hozzátok megyek!
Visszamentünk Tone kocsijához, és kiszedtük belőle a cuccokat.
-Holnap megyek! –ölelte meg Mira Tone-t.
-Oké! Szia!
-Szia, Mira! –öleltem meg.
-Szia, Eric! –adott egy puszit, és visszapusziltam.

-Akkor ez azt jelenti, hogy nem utálsz?
-Azt!   
Tone átült az én kocsimba, és elindultunk hozzánk.
Útközben megálltam felszedni Alexet.
-Na, gyere! –húztam le az ablakot.
Gyorsan bevágta magát a kocsiba.
-Nem akarsz valami biztonságos környékre költözni?
-De, csak nincs eladó ház!
-Unokatesóm pont ma tette ki a táblát a házára. Megvegyem neked?  
-Haver, oké, hogy tesók vagyunk! De ez túl sok pénz!
-Nem az!
Végre hazaértünk, de a házban vacsi nem várt, csak pizza!
-Sziasztok! –köszönt Molly.
-Hol az olasz vacsi, Kicsim?
-Pizza, az elég olasz! Amúgy meg Tone-nak vettem cuccokat a vendégszobába, hogy jól érezze magát.
-Köszönöm! –mondta Tone. –Akkor én megyek és lefekszek!
-Vacsit nem kérsz?
-Köszi, nem! –ment be a vendégszobába.
-Akkor eszünk? –kérdezte Alex.
-Persze! –mondta Molly.
A vacsorát végig beszélgetünk, és miután Alex is elment lefeküdni, Molly-val bementünk a szobánkba.
-Mit csináljunk?  -kérdeztem.
-Szerintem… -csókolt meg. –Aludjunk! –feküdt le az ágyba.
-Hát jó!
-Jó éjszakát, Baby!
-Jó éjt Szívem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése