Címkék

2013. április 6., szombat

4. fejezet

Hello!
Ez egy kicsit furcsa fejezet lett, de megtudjátok az előző fejezet előzményeit! :)
XO: Just Only Girl♥



Az Elvállás Fáj  azaz Minden Kiderül 

Norvégia/ Tone szemszöggel/a botrány napja/ 

Reggel Aksel karjaiba keltem, óvatosan megpusziltam az arcát, és kimásztam az ágyból. Elmentem a konyhába valami reggelit összedobni, mostanában nem igen volt időm főzni, a sorozatom, a próbák miatt.
-Jó reggelt! –jött oda hozzám Aksel. –Nézd, itt vannak az újságok! –ment ki értük.
Aksel szemszöge

Kimentem az újságokért, és köztük volt egy levél is. Nem mentem be, felbontottam, és elolvastam.
Tisztelt, Aksel Hennie, a hírek szerint Eric Saade és a menyasszonya Ibizán viszont folytattak, pedig ön abban bízott, hogy ha megkéri, a kedvese kezét Ericet megtudja akadályozni.
A Svéd pop énekes Eric Saade-nek ebben az időszakban lazult meg a kapcsolata Molly Sandénnel, de újra egymásra találtak!
Ön, mit kezd ezzel?
Elég furcsa levélke volt, de Tone barátai is mondák, hogy Ericnek és Tone-nak  van egy közös lakása ahova feljártak.
Június/ Svédország/ Eric szemszöge/

Tone-nal az Ibizán töltött idő alatt történt pár érdekes dolog. Véletlenül elcsattant csókok, szenvedélyes ölelések.
Molly-val csúnyán összevesztünk… sajnos nem tudnék nélküle élni, de ott volt Tone abba akartam hagyni, de Tone látványa elkáprázatott.  
-Hé, mizu? –hozta oda a reggelimet. Már megint együtt voltunk.
-Semmi. Szia! Köszi! –vettem ki a kezéből.
-Eric, valamit meg kell beszélnünk!  -ült le mellém.
-Igen?
-Abba kell hagynunk, félek, hogy lebukunk Aksel előtt, én már nem akarom ezt csinálni! Sőt az este se olyan volt mint amilyen szokott lenni, és mesélted, hogy újra egyenesbe jött az életed ne rontsuk el!
-Igazad van, nem kell ezt csinálnunk!
-Legyünk, csak barátok!
-Ahogy gondolod Tone! –pusziltam meg az arcát.
Ezek után Tone felöltözött és elment. Egyedül maradtam. Reménytelen szerelemesnek lenni. Hol találok már egy olyan lányt aki, minden nap úgy kell föl, hogy engem ölel át? Ott volt Molly és azt mondta, hogy van még egy esélyem de, ha elrontom vége a kapcsolatunknak.  Pár perc gondolkodás után felkeltem,  felöltöztem, és elindultam haza… haza Mollyhoz.
Norvégia/ Április/ Tone szemszöge /

Aksel kintről mérgesen jött be, nagyon megijedtem  lehet, hogy rájött mindenre, én szeretem őt, és nem akarom elveszíteni.
-Tone, ez mi? –dobta le elém a levelet.
-Egy levél! –mondtam zavaromba.
-Olvasd el! –tolta hozzám közelebb.
A kezembe vettem a papírt és elkezdtem olvasni, mire a végére értem könnyek folytak a szememből.
-Aksel, nem tudom, hogy honnan szedték, én csak is téged szeretlek.
-De Ibizán a csók! Nem bízok benned Tone!
-De Aksel… szeretlek! –sírtam.
Aksel szemszöge
Nehéz volt kimondanom, de így többé nem tudnék megbízni Tone-ban.
-Tone, menj el innen! Szakítok veled, sajnálom nincs többé helyed az életembe.
Tone szeme megtelt könnyel berohant a szobába, és pár perc múlva bőröndökkel távozott.
-Ha valamim itt maradt azért visszajöhetek?  -kérdezte.
-Igen, persze! És a kulcsaid maradjanak nálad!
Svédország/ Molly szemszöge/
Reggel Eric karjaiba ébredtem, nem bántam meg, hogy visszaengedtem. Úgy tartják, hogy a második esély az nem második esély hanem szerelem. Szeretem ez a pasit és nem érdekel, ki mit mondd!
Eric szemszöge
Még így kilenc hónap után is hihetetlen, hogy Molly az után a borzalamas sírós este után, képes volt visszafogadni.
 Nem csak azért szeretlek aki vagy, hanem azért, aki én vagyok, mikor veled vagyok!
Tone szemszöge
Bevágtam, magam a kocsiba, és elindultam Svédország felé, nem érdekelt semmi, csak hogy épségben oda érjek Mirához. Tudtam, hogy hol lakik jelenleg, nem akarom ezzel Ericet sokkolni, így nem is keresem fel… remélhetőleg.
Pár órás után megérkeztem az úti célomhoz. Mirahoz, reméltem, hogy ma nem ment suliba. Leállítottam a motort, és elindultam a ház felé. Végre felértem és becsöngettem, Mira álmosan, de jó kedvűen jött ajtót nyitni.
-Szívem, mi történt? –ölelt át.
-Aksel kidobott! –sírtam.
-Gyere be! Mesélj! –bementem a házba és részletesen elmondtam neki a levelet, Ericet és a nyári kalandokat.
-Szóval kiderült?
-Igen, de nem akarom Eric életét tönkre tenni, olyan boldog Mollyval!
-Tudnia kell róla, mert ha ezt megtudja a  Svéd média… pontosabban a média ribancok akkor elég nagy botrány lesz belőle. –hozta oda a nekem készített teát.
-Tudom!
-Felhívjam Ericet?
-Igen! –de ahogy kimondtam meg is bántam, nem akarok Eric-kel találkozni.
Mira miután elmondta Ericnek, hogy én szeretnék vele beszélni, egyből oda adta a telefont.
Eric szemszöge/ Stúdió/ Reggel/

Reggel J-sonnal és Alexszel mentem a stúdióba, mondjuk, hogy Alexet minek viszem azt nem is értem, de egyszer minden döntésüket megbánjuk, sajnos én nem mindig vagyis, hogy az mellett döntöttem, hogy énekes leszek, nincs is mit megbánnom, de sok meggondolatlan döntésem volt az elmúlt időben.
-Eric csörög a telefonod! –vágta hozzám Alex.
-Baszd meg, ez törik! –ordítottam le Tökfejnek a fejét.  –Halló, itt Eric Saade! –szóltam bele kedvesen, a vonal másik végén egy ismerős kedves hang szólalt meg, de amikor közölte, hogy miről van szó megfagyott az ereimbe a vér, ezért lehívtam őket, miközben telefonáltam J-son lelépett szerintem látta rajtam, hogy ma használhatatlan vagyok.
Alex szemszöge 

J-sonnak és Ericnek a tetoválások fontosságáról beszéltem, amit már mindketten nagyon untak, de ez volt a cél. Eric telefonja mellettem volt, ami elkezdett csörögni ezért Eric mellé dobtam az ágyra, hogy vegye már fel.  Elmosolyodott, miután bemutatkozott biztos az a lány hívta akinek segíteni szeretné a karrierét, de pár perc után eltűnt a ragyogás a szeméből szomorússág, és csalódottság váltotta fel.  Közben J-sonnak dolga akadt így elment.
-Szóval…. –megakartam kérdezni, hogy mi történt.
-Alex, én egy idióta vagyok! –ült le.
-Nem ezt akartam mondani, de te ez is meg teszi!
-Nem Alex én tényleg egy idióta vagyok!
-Nyugi! Tudom! –ittam bele az üdítőjébe.
-Az az enyém!
-Egy idiótának mindegy!
-Fogd be!  Jó mindegy igyál!
-Köszi!
Pár percen belül megérkezett Mira és Tone.
Tone Mira támogatásával jött be a stúdióba.
 -Hello! Tone mi van veled? –fogta meg Eric a kezét.
-A te hibád és a hülye videó klippé, amit együtt forgatunk! –ölelte át Tone Ericet.
-Figyelj! Ez nem Eric hibája, ha Aksel igazán szeret, akkor ez nem történt volna meg! Eric csak egy indok, hogy kitett. Nekem minden nap meséltél és semmi nem volt köztettek!  -mondta Mira.
-Te ezt honnan tudod? –kérdezte le döbbenve Eric.
-Mindegy! –mosolygott Mira.
Eric szemszöge 


-Mira, Eric van még egy hírem! –mondta Tone.
Mira megszorította a kezem, szerintem felkészült a legrosszabbra, bár a legjobb barátnőjét most dobták, szóvaaal….
-Terhes vagyok! –mondta Tone egy nagy levegővel.
-Hát persze, hogy az vagy…. Várj!!! Mi vagy? –kérdezte Mira.
-Kisbabám lesz!
-Ezt, hogy? –kérdeztem.
-Eric, hagy ne keljen már elmagyaráznom! –nézett rám unottan Tone.
-Bocsi…
-Na nekem ez sok! –mondta Alex. –Este még áll a vacsi meghívás?
-Persze te idióta!
-Ja, hogy én? Azt hittem te rontasz el mindent!
-Istenem Alex nevetek pár pillanat múlva! Csókoltatva vagy!
-Tudom, na császtok!
-Szia! –köszöntünk el tőle.
Tone elfeküdt a stúdióban lévő kanapén, és sírt.
-Tone, ha gondolod nálam vagyis nálunk lakhatsz! –mondta neki Mira.

-De hozzánk is jöhetsz, Molly szívesen lát csak ne azt mondd, amit mindenki állít.
-Eric!!! Mégis mi ez a szenny? –vágta be Molly az ajtót. –Háh és most is őt vigasztalod Mirácskával, hát de jó én meg otthon várlak! Eric felejtsd el, hogy ma otthon alszol, és a vacsi lemondva! –ment el.
-Francba!
-Eric, menj utána! –mondta Mira. –Moost!
Felálltam és utána mentem.
Molly szemszöge 

Reggel, ahogy Eric elment, egy kis meglepetést terveztem neki a vacsora után. Romantikus hangulat, lufik, gyertyák, csokik és méz.
Gyorsan felöltöztem és elindultam beszerezni, az este alap anyagait.
Éppen egy újságos előtt sétáltam el, amikor hatalmas betűkkel megláttam Eric nevét, közelebb mentem és elolvastam.
Mire a cikk végére értem folytak a könnyeim, egyből elfelejtettem a romantikus estét, és rohantam a stúdió felé.
Amikor oda értem vettem két nagy levegőt és aztán beléptem a stúdióba.
-Eric!!! Mégis mi ez a szenny? –vágtam be az ajtót. –Háh és most is őt vigasztalod Mirácskával, hát de jó én meg otthon várlak! Eric felejtsd el, hogy ma otthon alszol, és a vacsi lemondva! –mentem el.  Sírva rohantam az utón, amikor pár perc múlva meghallottam Eric hangját, először rágyorsítottam, de éreztem, ahogy megfogja a karom és maga felé fordít, és megölelt. 

-Molly, Szívem semmi nem volt Tone és köztem ne higgy, a média ribancoknak tudod, hogy csak hazudnak! 
-Tudom. De biztos?
-Tuti-fix! –ölelt meg. –Molly lehet egy kérésem?
-Mondd!
-Tone nálunk lakhat, amíg nem jön egyenesbe az élete?  Ja és Aksellel a kisbabájukat várták, vagyis most már csak Tone.
-Persze!
-Köszönöm, Te vagy a legjobb!
-Tudom, pá Eric!
-Bye, Molly! –csókolt meg.
Eric még egyszer átölelt utána visszaindult a stúdióba. Én meg elindultam, egy boltba, ahol Tone-nak vettem minden féle szépet, hogy jól érezze magát az átmeneti lakásába. Eric nagyon aranyos, hogy minden barátja ilyen szinten számíthat rá, és szerintem még egy taggal fogunk bővülni Eric elakarja költöztetni Alexet arról a rettenetes környékről ahol lakik, pedig megtehetné, hogy más hol vegyen házat, de neki az tetszik ilyen pasit se éltem még.
Mira szemszöge 

Ketten maradtunk a stúdióba Tone-nal. 
-Elmegyek hátha találok valami piát! –hagytam ott Tone-t, de mire vissza értem a lánynak hült helyét találtam.
-Mira, hol van Tone? –jött  be Eric.
-Elment!
-A franc! Megyek megkeresem!
-Eric! -szóltam utána.
-Igen?
-Bezártam a stúdiót, mehetek veled?
-Aha!
Elindultunk együtt meg keresni Tone-t.
-Nézd ott van! –mondtam Ericnek.
-Gyere! –mentünk oda Tonehoz.
-Mit keresel te itt? –kérdezte Eric.
-Eric, nem elmegyek egy szállodába nekem ott is jó lesz, jön velem Mira.
-Igen, de Mira suliba van meg stúdióba, meg tanul! De viszont Molly dalszövegeket ír, és otthon van!
-De akkor is!
-Tone, nem engedem, hogy bajod essen!  -fogta meg Eric a kezét.
-Jó, akkor hozzátok megyek!
Visszamentünk Tone kocsijához, és kiszedtük belőle a cuccokat.
-Holnap megyek! –öleltem meg Tone-t.
-Oké! Szia!
-Szia, Mira! –ölelt meg Eric.
Eric szemszöge

-Szia, Eric! –adott egy puszit, és visszapusziltam.
-Akkor ez azt jelenti, hogy nem utálsz?
-Azt!  
Tone átült az én kocsimba, és elindultunk hozzánk.
Útközben megálltam felszedni Alexet.
Alex szemszöge
Talán igazuk van az embereknek és nem biztonságos ez a környék ezért neki fogok valami új házat keresni.
Molly szemszöge
Otthon vártam a csipet- csapatot. Nyitódott az ajtó és először Ericet láttam meg aki elszomorodott, hogy hol van az olasz kaja, de pizzát rendeltem ennél olaszabb nincs!
-Molly, baj hogyha én nem eszek? –kérdezte Tone.
-Nem menj csak feküdj le!
Tone szemszöge
Amikor be mentem a szobába elmosolyodtam, kedves volt amit értem tett Molly. Lefeküdtem de valahogy se hogy se tudtam elaludni. Hajnal 2 körül hallottam ahogy nyitódik az ajtó.
-Tone, ébren vagy? –jött be Eric.
-Persze, de mit keresel itt?
-Minden oké?
-Ja, persze!
-Hát akkor hagylak aludni.
-Köszi, szia.
Eric kiment a szobából és én elaludtam.
Lucy szemszöge /Délután/ 

Éppen pakoltam be a táskámba, hogy indulok haza a suliból amikor Nick a hátam mögött termet.
-Hát te? –kérdeztem.
-Mira, miért nem volt suliba? –kérdezte.
-Biztos, dolga akadt!
-Aha.  Megtudnád adni a számát?
-De már egyszer megadtam!
-Igen, de véletlenül kitöröltem.
-Ja, oks!
Megadtam neki Mira számát, és elindultam hazafelé. Kivételesen gyalog mentem. Éppen a köveket rugdostam, amikor valakinek neki mentem és egyből a földön kötöttem ki. felnéztem és egy ismerős fiút láttam.
-Bocsi, a telefonomat néztem nem vettelek észre! –nyújtotta a kezét.
-Nem baj! –álltam föl.
-Amúgy a nevem Zayn Malik.
-Az enyém Lucy … Lucy Morrison.
-Szép neved van.
-Köszi.
-De most mennem kell remélem majd látjuk egymást! Szia!
-Én is. –mosolyogtam rá. –Szia!
Mira szemszöge
Éppen az ágyon feküdtem és facebook-ot meg a twitter-t nézegettem, amikor megszólalt a telefonom.
-Szia, Nick!
-Szia, Mira!
-Miért hívtál?
-Arra gondoltam, hogy eljönnél velem randizni.
-Egy próbát meg ér! –nevettem.
-Szóval?
-Igen.  –válaszoltam.
-Akkor hol mikor?
-Nekem mindegy!
-Holnap 1kor a főtéren?
-Rendben.  Szia-szia!
-Szia! –pont mire letettem megérkezett Lucy.
-Szia! –köszöntem.
-Találkoztam Zayn-nel!
-Mi?
-Fellökött és pont Ő lökött fel! –mesélte boldogan.
-Aha, az tök jó, én meg ma is Ericcel voltam.
-Na mesélj!
-Nem volt semmi.
-Ja jó.
-És Nick elhívott randizni!
-Na az tök jó. –miután Lucy elment lepakolni a cuccait, én összeszedtem az esti készletemet, vagyis kóla csipsz és sok-sok popcorn volt és egy jó film. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése