Címkék

2013. június 2., vasárnap

12. fejezet



Hello! Itt van az új fejezet, remélem tetszeni, fog! 
köszönöm az 1026 oldalmegjelenítést ti vagytok a legjobbak:* 
Jó olvasást! 
XO: Just Only Girl♥



Jövőkép

Eric szemszöge
Reggel Mirát keltegettem.
-Szia, szép jó reggelt! –pusziltam meg az arcát.
-Milyen nap van?
-Hétfő!
-ÁÁÁÁ! Nem akarok suliba menni!
-Jaj, de hogy nem Királylány!  Menjél öltözz föl.
-Oké. -mászott ki az ágyból.
-Szívem, szeretlek.
-Én is! –csukta be maga mögött az ajtót.
Mira gyorsan végzett utána én is elmentem fürödni.
Felmentük az albérlethez, Mira gyorsan összeszedte a könyveit, aztán elvittem őt a suliba. 
-Jöjjek érted? –kérdeztem.
-Nem kell köszi, edzésem van! Stúdióba menjek vagy hozzád?
-Vagy azt mondd meg mikor végzel?
-Jaj, Eric nem tudom  öt félhat körül.
-Ötre itt vagyok!
-Oké, szia!
-Szia! –csókotam meg.
Mira szemszöge
Kiszálltam a kocsiból, Eric integetett aztán tovább ment. Egy kicsit néztem a kocsit, de Emma megijesztett. 

-Miért hozott Mr.Saade? Mh? Mh? Mh?
-Csak elhozott!
-És hol voltál este? –kérdezte Jessy. 

-A stúdióba volt dolgom.
-Egész este? –rivalt rám Mimi.  

-Valamit, el kell mondanom, de ha visszahallom, együtt fojtalak meg titeket. Oké?
-Aha!
-Akkor gyertek!
A suli mögött volt egy hely amit csak mi ismertünk.
-Csajok! Eric szakított Mollyval, és most velem van, vele voltam egész este. És járunk, és már le is feküdtem vele.
-Miraaa!!! –akadtak ki.
-Mi van?
-Szegény Molly! –mondta Lucy.
-Figyelj Eric szerintem jól döntött! –mondta Emma. –Ők tudják, és ebbe nekünk csajok nincsen beleszólásunk.
-Igaza van. –mondta Lucy. 

-Csajok! –jött be Nick. –Ja ha te is itt vagy én inkább megyek!
-Hey, várj már! –mentem oda hozzá.
-Mira ne erőltessük a barátságunkat. –mondta Nick.
-Eric, szakított Mollyval hivatalosan is együtt vagyunk. Sajnálom, Nick. Ez nekünk nem jött össze, de biztos lesznek más lányok. Nem én vagyok az egyetlen. Ezt el kell fogadnod. Sajnálom! –mentem el onnan és bementem órára. 
Első óra irodalom volt, ami valamilyen szinten közel állt a szívemhez, de a többi nekem távoli és rideg tantárgy volt.  Egészen a bioszig, és a végén a tánc adott megint lendületet.
óra után oda jött hozzám, Miss. Jones.
-Mira, minden rendben, ma nem úgy ment minden ahogy szokott?!
-Á, ne tessék elképzelni, hogy most milyen zavaros az életem. Az ének és tánc próbák miatt, és minden nap stúdiózok. 
-Kicsit, többet kéne pihened!
-Ja, lehet!
-Eric, kedves veled a stúdióban?  Anyukám tanította őt, híres megszólalásai voltak.
-Igen, nagyon tündérpasi, de most mennem kell. Viszlát.
-Szia, Mira.
Lerohantam átöltözni, és mentem edzésre.
Mindig izgalmasak és viccesek a tánc órák, de a tánc edzések, még viccesebbek.
Ránéztem az órámra, és rájöttem, hogy nem lesz időm átöltözni.  

Gyorsan kiszaladtam a suli elé, és Eric már ott is volt.
-Szia!
-Szia! –adtam egy puszit az arcára.
-A csókom?
-A csókod? –csókoltam meg. –Mit fogunk csinálni?
-Az meglepi!
-Na de Eric?
-Mi az?
-Semmi!
Tone szemszöge 

Kimentem a nappaliba, és Molly még mindig sírt.
-Szia! Aludtál valamennyit?
-Nem, nem hiszem el, hogy Eric meg az a r*banc!
-Felejtsd el, lépj túl rajta, és keres egy másik srácot.
-Igazad van, ott van Danny beszélek is vele!
-Na láttod! –mosolyogtam rá.
-Köszi, Tone! –ölelt át.
Molly szemszöge
Bementem a hálóba, és felhívtam Danny-t.
-Szia! –vette fel.
-Beszélnünk kell! –mondtam.
-Oké, rendben! 2re ott vagyok érted, jó?
-Aha, köszi. Szia! –letettem a telefont, és kirohantam. –Tone ma találkozunk! Segíts!
-Miben?
-Smink, haj!
-Oké, menj és fürödj meg.
-Ez, jó ötlet! –szaladtam be a fürdőbe.
Gyorsan megfürödtem, kiválasztottam a tökéletes ruhát.
-Tone!!!
-Itt vagyok! –jött be csomó sminkel. 
-Lealapozlak, valami enyhe szemfesték, és egy piros rúzs. Nagyon baba leszel.
-Oké.
Nagyjából, félóra alatt kész lettem.
-És akkor most a hajad jön, amit befogok sütni.
Besütötte, és készen is voltam. 
-várjál, csajszi egy kép! -mondta Tone. -Úgy ez jó lett. 
  És 2óra lett. Csöngetek, amikor kinyitottam az ajtót, Danny állt ott.
-Sziasztok, Molly mehetünk?
-Persze, szia Tone majd jövök!
-Sziasztok! –köszönt el.
-Szóval, miről is akartál beszélni?
Danny volt az a srác akivel a Melodifestivalon ismerkedtem meg.  Szőke haja,. és gyönyörű szép szemei voltak. 

-Hát Eric szakított velem.
-Miért? Hiszen a legjobb haverom, és el se mondta.
-Magyarországról jött ide egy csaj, akinek segít befutni, és a csaj elvitte Ericet Magyarországra, és egymásba szeretek. 
-Sajnálom, Molly! –ölelt át.
-Engem mindig kihasználnak az emberek, soha nem szeretek igazán! Elegem van belőlük.
-Felejtsd el az utálókat, és csak azokkal foglalkozz akik megbecsülnek téged. Ne hagyd magad! 
-Tudod mit? Igazad van!
-Na látod? Gyere meghívlak egy fagyira!
-Oké.
-Mit kérsz?
-Epres joghurtot, és citromot.
-Én egy vaníliát, és csokit kérnék!
-Retrózol?
-Aha. Hello My name is retro boy! 
-Jaj, olyan vicces vagy! –közbe kifizette a fagyikat.
-És te mi vagy?
-Hello My name is trendy girl!
-Jól van Molly, ezt megjegyeztem.
-Na deee!
-Hahahahahaha! –nevetett Danny.  –Szeretnél, még valahová menni?
-Nem köszi.
-Miért te még szeretnél, valahová menni?
-Nem. Ülünk még itt?
-Nem baj, ha én most hazamennék?
-Nem, persze, hogy nem baj.
Danny hazakísért.
-Köszönöm, ezt a csodálatos délutánt!
-Én köszönöm! –mondtam.
-Szia!
-Szia! –mentem be.
-Na, milyen volt? –kérdezte Tone.
-Fantasztikus! –mosolyogtam.
-Olyan jó, hogy végre mosolyogsz.  Na mesélj!
-Elmondtam neki, Mirát meg mindent aztán fagyiztunk, beszélgetünk és most itt vagyok. És azt hiszem bele szerettem.
-Na de Molly!
-Mi van azt hiszem szeretem! És ennyi!
-Örülök! –ölelt át.
Eric szemszöge 

Mirával hazamentünk.
-Mit godoltál, te ki? –kérdezte. 
-Hááát!
-Mit, Eric?
-Nem szeretnél esetleg??
-Nem, úgy ahogy mondod nem! –nevetett.
-Jó, akkor szia! Nem kell itt vacsiznod!
Mentem be a konyhába.
Mira szemszöge
-Eric, ez gyönyörű! –csókoltam meg. Mindenhol gyertyák, és rózsaszirmok voltak.
-Tetszik?
-Nagyon!
-Örülök! Gyere együnk!
-De Eric tiszta kóc a hajam, szét áztam, és a táncos cuccomba vagyok.
-Te így vagy a leggyönyörűbb.
-De, ez gyönyörű, és én meg?!
-Neked nincsenek önértékelési problémáid? Mira gyönyörű vagy! Gyere ülj le!
-Oké.
Elkezdtünk enni.
-Mh! Eric ez isteni!
-Tudom, én csináltam!
-Egomajom! –nevettem. 
Vacsi után elmentünk fürödni.
Lefeküdtünk.
-Szeretnél tv-t nézni? –kérdezte Eric.
-Nem, álmos vagyok!
-Hát, akkor jó éjt! –csókolt meg.
-Neked is! –a mellkasára feküdtem.

1 megjegyzés:

  1. Jó rész! :D Gyorsan kövit! :P
    Molly is legalább nem sokára boldog lesz! :)

    VálaszTörlés