Címkék

2013. június 9., vasárnap

13. fejezet


Sziasztok! Tegnap éjszaka összedobtam nektek, egy kis fejezetet! Remélem tetszeni fog a a fejezet, és az új kinézett is. Jó olvasást! Legközelebb csak két hét múlva jelentkezek!♥ 
Ma lett Tomas 40. születés napja és már 7 éve dolgozik Eric mellett és ezt köszünjük neki és, hogy annyiszor észre vett minket, twitteren ezért ma este 7kor trendelünk
'Happy Birthday Tomas Lingman'
Like a boss!:))
XO:Just Only Girl♥




                                              Make Fun My Exes NOT!                                 



Eric szemszöge
Reggel Mira mellett ébredtem. Nagyon jól aludtam ismét, senki sem hiányzott. Köszönöm jól vagyok, így 22 évsen. Vicces hogy Taylortól pont ez a szám jár a fejembe.  Lenéztem Mirára és láttam, hogy mosolyog. Nem hiszem el hogy még így is ilyen gyönyörű, lehetetlen. Szeretem, és senki más nem érdekel.
Csöngettek. Óvatosan Mirát, átfektettem egy párnára, és kimentem ajtót nyitni. Tomas áll az ajtóba. 

-Szia, bemehetek?
-Szia, persze gyere. Miről lenne szó?
-Kéne a dalokat felénekelned, hogy tudjuk javítani, 2 hét múlva meg kell jelentetned! Siess álomszuszék!
-Jöhet, velünk Mira?
-Igen, de siesstek! Még mit csinál a Hercegnő?
-Alszik!
-Eric, mintha 15 éves lennél.
-Mert?
-Lassúság tetőfokát, akkor ütödted, te visszafelé fejlődsz!
-Igen, az lehet!
-Sziasztok! –jött ki Mira.
-Jó reggelt, Hercegnő! –csókoltam meg.
-Jó reggelt Mira!
-Neked is Tomas! 
-Menjetek fürödni! –mondta Tomas.
-Menjél, Mirus! –öleltem meg.
-Oké.
-Tomas, mit kell ma fel énekelnem?
-A Forgive Me-t!
-Mira előtt?
-Inkább legyen a Coming home.
-Oké, ahogy gondolod!
-Eric, mehetsz! –jött oda hozzám, Mira.
Gyorsan megfürödtem, és aztán elindultunk a stúdióba. Mirával hátra ültem, és végig egymás kezét fogtuk.  

Mira szemszöge

Megszólalt a telefonom.
-Hello! –vettem fel.
-Mira, nagy baj van! –szólt bele Kinga.
-Hol vagy?
-Itt Svédországba.
-Mit keresel te itt?  -de kinyomta a telefont.
-Tomas, állj meg!
-Miért?
-A húgom itt van és segítenem kell neki!
-Akkor megyek én is!
-Menj csak stúdióz Kicsim! –pusziltam meg Eric arcát.
-De…
-Menjetek! –száltam ki.
-Oké, szia! –köszönt el Tomas.
-Szia, Mira!
Ericék tovább hajtottak, és én meg elindultam.
-Kinga, hol vagy? Kingaaa! Kinga, válaszolj! –Stockholm utcáit járva tölthetem el az egész napomat.  A végén már a sikátorokat jártam, amikor megtaláltam Kingát. 

-Mira!
-Kinga, hát te?  -öleltem át.
-Szakítottak velem! –sírt.
-És ezért eddig menekültél?
-Igen!
-De Szívem, egy pasit se érj ennyit!!!
-De Ő volt az igazi!
-Ne ettes már! Nem is szerett téged igazán!
-De igen! –ölelt át sírva.
-Te cigiztél? –vontam kérdőre.
-Igen!
-Megígérted nekem, hogy soha se fogsz!
-Sajnálom, felnőttem!
-Csak 15 vagy nem vagy felnőtt, ahogy én se nekem ott van Eric és segít, de neked ki fog?
-Ti?
-Kinga, na nem! Oda költözhetsz, de találnod kell valami munkát, és egy ideig segítünk!
-Köszönöm!
-Gyere bemegyünk a stúdióba.
-Rendben!
Pár perces séta után, meg is érkeztünk.
-Sziasztok! Ő itt a húgom Kinga Higgs!
-Szia! Csókolom!
-Szia Tomas Lingman vagyok, és kérlek tegezzél, nem vagyok azért én még olyan öreg! –erre Eric-kel egymásra néztünk és nevetünk.  –Jól van fiatalok, majd ha olyan idősek lesztek, mint én!
-Igen, nem vagy te olyan öreg! –nevetett Eric. 

-Szemtelen! –nevetett Tomas.
-Most ilyenkor összevesznek? –kérdezte Kinga.
-Ja nem csak hülyülnek! –mosolyogtam. Eric és Tomas oltagatása, már megszokott erre fele.
-Csövi! –jött be Alex.
-Szia! –köszöntünk neki egyszerre.
-Hoztam ..
-Csak nem csirke szárnyat?
-De!
-Bocsi, nem bírom!
Szaladtam ki.
Eric szemszöge
-Ennek, meg mi baja? kérdezte Alex.
-Nem tudom! –metem ki.
-Mi a baj, Kicsim!
-Nem tudom, eddig imádtam a csirkét.
-Haza felé veszünk egy tesztet!
-Rendben!
-Menjünk be!
-Rendben!
Bemetünk, én elkezdtem felénekelni a dalt, Mira Kinga haját csinálta, Alex meg csirkét zabált, de szó szerint, nem hiszem, hogy megrágta.
Miután végeztünk Alex és Kinga elment sétálni. Tomas haza vitt minket.
Mira bement, én meg elszaladtam a gyógyszertárba.
-Itt vagyok, Kicsim!  
-Remek!
Mira megcsinálta a tesztet, és vártunk egy pár percet.
-Eric, terhes vagyok! –fogta meg a kezem.
-Ez remek! –öleltem át.
-Eric, át kell gondolnod! Biztos, hogy ezt akarod?
-Mira, teljesen, biztos! Én szeretnék apa lenni, és soha nem mondanék, le rólatok! Nem tudnék!
-Köszönöm! –ölelt át.
-Megjöttem! –jött be Kinga!
-Rendben! –mondtam.
-Hova mehetek?
-El velem vásárolni, indulj! –mondta Mira.
Ők elmentek vásárolni, én meg fel hívtam anyukámat.
-Eric, azt csinálsz Mollyval amit szeretnél, de három dolgot ne feledj! 1. Ne üsd meg! 2. Ne bántsd meg! 3. Ne csald meg!
-Rendben Anya megígérem!
-Akkor összeköltözhetsz vele!
-Köszönöm! öleltem meg.
-Szia, Kisfiam! –vette fel a telefont.
-Szia, Anya!
-Kivel vagy?
-Anya, apa leszek! –törtek elő a könnyeim.  –Mira terhes!
-Eric!  Ne, jegyezd el a lányt, láttom igazán szereted!
-Pont ezért hívtalak, hogy segítenétek nekem?
-Persze! Holnap, átmegyek!
-Anya, majd én haza utazok!
-Rendben, szia Kicsim.
-Szia, Anya!
Valahol van egy gyűrű, amit már régen megvettem, egy eljegyzési gyűrű, amióta ismerem Mirát azóta van meg. Gyorsan előkerestem, és pont bele is volt glavírozva, hogy Forever Love Mira
-Megjöttünk! Kinga menj a szobádba, és pakolgass ki!
-Rendben.
-Szia! –mentem ki. Letérdeltem elé, és feltettem a nagykérdést.
-Mirabella Higgs, hozzám jönnél feleségül?
-Igen, igen igen! –csókoltam meg.
-Be kell vallonom, hogy And girl I must confess I love special effects, So we should get undresses.
-You rock my world cover boy! –csókolt meg Mira.
-Tone-nak elmondjuk?
-De ott van Molly! –mondta Mira.
-Hát igen.  Ez így nem jó!
-Költözzünk New Yorkba és kezdjünk újra mindent!
-Hülye vagy! –mondta Mira.
-Nem csak szerelmes!
-Jaj! Eric!
-Gyere, Baba aludjunk!  
-Jó éjt!
-Jó éjt!
Molly szemszöge

-Tone, azt hiszem szerelmes vagyok! Dannybe!
-Ez remek! 

-De, Eric is ott van!
-Hagyd már Ericet, Ő most már mást szeret!
-De ez akkor is olyan rossz!
-Ha ott van Danny, inkább vele legyél.
-De…!
-Semmi, de!
-Szerinted felhívhatom?
-Igen, persze!
-De, Tone én nem szeretnék csalódni!
-De hidd el, hogy nem fogsz! Ha Danny az igazi akkor vele kell lenned!
-Da Aksel?
-Ő más volt! De Molly én Ericcel továbbra is fogok találkozni, hiszen a legjobb barátom!
-Jó tudom, Tone! De a barátok vagytok és nem így nem tudok szakítani az érzéseimmel.
 -Ez a te lakásod, ha nem szeretnéd Ericet itt látni, akkor nem jön ide be több, más hol találkozok vele!
-Köszönöm, te vagy a legjobb! Azt hiszem felhívom Dannyt!
-Rendben.

2 megjegyzés:

  1. Na Hali!♥ ;D
    Tetszik a kinézet! :) Jók lettek az új képek a szereplőkről! :D
    De jó Miráéknak lesz kisbabájuk! *-*
    És lehet Molly szerelmi élete is helyrerázódik! :D
    Szóóval kövit gyorsan :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello♥ ;D

      Kösziii :D hát nem is tudom, hogy miért ;)
      hát igen remélhetőleg :D

      Törlés