Címkék

2013. június 22., szombat

15. fejezet

Sziasztok!
Itt van az újabb fejezet. Jó olvasást, és komizzatok sokat! Nagyon sokat jelentene :D ♥ Benne fog szerepelni a Cascada énekesnője, ebben a fejezetben, és lesz kisebb meglepi is. :D
Jövő héten hozzom az újabb fejezetet :D♥
XO: Just Only Girl♥



ESC #másodiknap Kész! Vagy inkább már Rajt!

Eric szemszöge
Másnap már korán bent voltunk, mind a ketten másfelé mentünk próbára. Én a a green roomban leszek Mira pedig fellép 25 nagyszerű dallal együtt.  Remélem megfogja tudni állni a helyét és hasonló szép teljesítménnyel, fog tudni teljesíteni mint tavaly Loreen. Nem várom el, hogy első legyen, de a Top10-ben hiszem, hogy be fog jutni. Egész nap mást se csinál csak telefonálgat, hogy minden rendben legyen vagyis, hogy a kiegészítők megérkezzenek, hajpánt, fülbevaló, nyaklánc.
-Eric! –futott oda hozzám.
-Igen, Kicsim! –fogtam meg a kezét.  
-Gyere, próbára!
-Én? De hisz én itt vagyok!
-Ruha… csak engem küldtek, mivel jöttem volna át, hogy megigyunk egy teát.
-Majd este iszunk teát, én most jelenleg nem látok át a dolgokon. De visszakísérsz? 
-Igen.
Átsétáltunk az öltözőkhöz.  
-Na de akkor én viszont megyek! –puszilt meg Mira. 

-Hova?
-Sajtótájékoztató, Tomassal.
-Ja, akkor elengedlek! Szia Kicsim!
-Hello! –futott el.
Hihetetlen, hogy még itt most is ilyen lazán kezeli a dolgokat.
-Itt vagyok. –mentem be.
-Szia Eric! Köszönöm, hogy ilyen gyorsan ide értél!
-Mirának köszönd! Tényleg tetszik neki a ruha amit választottam?
-Nagyon, teljesen el volt ájulva.
-Mit mondott?
-Először azt, hogy megöl titeket Tomassal, de most már nagyon tetszik neki és a cipőtől meg elájult. Szerelmes lett a ruhába.
-Olyan boldog vagyok!
-Hát Eric van miért.
-Sziasztok! –lépett be a szobába egy szőke hajú lány.
-Szia Natalie vagyok a Cascada énekes nője. 

-Szia Eric vagyok, én leszek a Green Roomba.
-Remek akkor majd ott találkozunk. Linda csak azért jöttem, hogy jó lesz a ruha.
-Oké. –mosolygott vissza Linda.
-Akkora itt a mozgás… upsz bocsi ez a Magyar csapaté.
-ByeAlex?
-Aha.
-Tetszik a dal.
-Nem értek belőle semmi, de Mira lefordította vagy is megmutatta angolul és úgy tetszik nagyon laza dal lett és Alex is egy ilyen laza kedves figurának nézz ki.
-Az is! Á! Meg van az öltönyöd!
-Nagyon tetszik jó lesz.
-Eric interjú! –jött be Tomas. 

-Megyek! –felvettem egy farmer kabátot és szaladtam ki az arénák elé. 
-Szia, Laci vagyok és a Mosaic online-nak szeretnék veled interjút csinálni, és a magyar rajongóknak.
-Szia, Eric vagyok. Oké. Rendben.
Sajnos kicsit sietnünk kellett, mivel, hogy ma még 5 interjú vár rám és végig kell néznem a dalokat, de nagyon élveztem a magyaroknak adott interjút, még csináltuk pár közös képet, ő ment a magyar csapathoz, én meg még interjúkat adtam és aztán mentem megnézni az elő adásokat.
Mindenki hatalmas hanggal, és munkával indult, és kivétel nélkül mindenki leénekelte az előtte lévőt a színpadról. Mi lesz itt holnap, ha már most este több órányi próba után ilyen hatalmas hangok vannak, és ilyen jó hangulat, mindenki tapsol és énekel a színpadon lévővel.
Petraval összemosolygunk, ha egy jó dalt meghallunk.
És vége lett a az utolsó előtti napnak. Mirával haza indultunk.
-Van valamihez kedved? –kérdeztem.
-Igen, aludni. –mondta mosolyogva. 
Haza értünk. Gyorsan elmentünk fürdeni, és lefeküdtünk aludni. 
Mirát átölelve aludtam el.
Reggel /Mira szemszöge/
 -Jó reggelt! –hallottam meg Eric hangját.
-Hagyjál, alszok!
-De Kicsim este ESC!
-Alszok. Este ESC? –estem le az ágyról.
-Á nem dehogy!
-Huh, akkor jó.
-Nem sokára ott kéne lennünk!
-Eric! Basszus! –szaladtam el fürdeni
Pár perc múlva visszamentem és láttam, hogy Eric még alszik, én meg félóra alatt fürödtem, sminkeltem és hajat csináltam. Ezt még nagyon megbánja.
Visszamásztam az ágyra és a fülébe ordítottam.
-Mókus!!!! –Eric ijedtében leesett az ágyról, én meg ott nevettem rajta.
-Kisasszony ez roppantul nem volt vicces! –kereste az ágyon a takaróját.
-Hahaha, na  te is mehetsz fürdeni Hashtag Funny Boy!
-Elolvastad a szövegemet?
-Igen. 
-Á, oké akkor megyek fürdeni.
-Szívtál, nyertem.
-How many times win or lose? –ölelt meg Eric. 
Eric gyorsan megfürdött aztán, indultunk. 
Ilyen gyorsan még soha nem értünk oda. Már mindenki javában futkározott, és készülődött, a hangmérnökök a hangokat állították, és voltak akik a fényeket.
Utolsó próbák, és smink és ruha igazgatás, és este lett. Ginahoz mentek páran interjút adni.

 Köztük Eric is. Mi előtt még át ment a Green Room-ba megölelgetett és sok szerencsét kívánt.


VISSZASZÁMOLÁS 3….2….1….. –mutatták.
És elkezdődött az élő adás. 

-Hello Európa, Hello Malmö! Ez itt az 58. Eurovízió! –hallottuk hátul Petra első mondatait. -26. ország fantasztikus előadókkal jelentkezik. És akkor most érkezzenek a versenyzők. Nem fellépés sorrendjében jönnek, ennyit hozzá mondanék. A házi gazda Svédország, utána Németország, Moldova, Anglia, Finnország, és vonulnak be az Eurovíziós himnuszra. … Hihetetlen 26 ország a We Are One logót megalkotva integet az arénában. Akkor kezdődjön a döntő, amit Finnország nyit.  
Eric szemszöge
Miközben a versenyzőkkel beszélgettem csak Mirára gondoltam, aki most fog fellépni 11-ként. 

Mira szemszöge
-Svédország, Mira Higgs: Only Teardrops és írta Eric Saade. –mondták be, mi már addigra fent voltunk.
Elindult az első ütem Alex megtette az első mozdulatot, és énekeltem. Énekeltem elfejtettem a tömeget, elfelejtettem izgulni, tudtam, hogy most itt kell lennem. Mosolyogtam. Alex és Edo mosolygott innentől tudták, hogy megcsinálom, és én is elhittem. Kiénekeltem, ami nem ment a próbákon sikerült mindenki állva tapsolt. A zene felpörgött Alexék mosolyogva táncoltak tovább velem együtt.  És még volt a szaltó neki futottam Alex felemelt és átpördültem megcsináltam. Vége lett a zene leállt és sikítoztak. Átmentünk a Green Roomba Eric várt az ajtónál, és amikor oda értem a karjaiba zárt.
-Sikerült, Mira sikerült! –ölelt meg.  –Olyan büszke vagyok rád! –csókolt meg.
Nyugodtan ültünk le a csapathoz, Tomas is megölelt és gratuláltak hozzá. 
Miután lementek a dalok Loreen meglepetés prodikciója következett, aztán pedig jött Petra produkciója, és ezek után vágták be Eric promóját.
Eric szemszöge
Mira megmutatta magát, ezek után én jövök, és engem kapcsolnak élőben.
Bejelentkeztem. Kicsit viccelődve elmondtam a dolgokat, és kapcsoltak vissza Petrához. És elkezdődött a szavazás Svédország és Törökország végig egymás mellett haladt Mira még a felénél vezetett. És a vége előtt 5 szavazattal is.
-Ha most 10 pontot kap Mira megnyeri a a versenyt Svédország! Magyarország ez csak rajtad múlik. -mondta Petra.
-Jó estét Malmö, Jó estét Európa! Fantasztikus show volt, mindenki jól érezte magát. Fantasztikusak voltak a versenyzők. Akkor most Magyarország szavazz! –és itt még Mira nem kapott pontot. -8pont Görögországnak, 10pont Törökországnak és 12pont…. Svédországnak! Sziasztok, további jó éjszakát.
-Akkor a ruhám nem sokára a győztes ország zászlóját fogja viselni, ami idén újra Svédország lett. Mira Higgs 18 évesen megnyerte az Euróvíziós dalfesztivált. Hihetetlen!-mondta Petra. 
Könnyek gyűltek a szemembe, de oda kellett mennem Mirához.
-Gratulálok, Mira! –töröltem le a könnyeimet.
-Köszönöm.
-Csak azért könnyezek, mert  jövőre is itt lesz megtartva a dalfesztivál, hihetetlen.- Mirát kikísértem a kamerák kereszttüzéből, és amíg mentünk. Megcsókoltam.
-Akkor halljuk még egyszer a győztes dalt. –mondta Petra.
Mira szemszöge
Alex és Edo megfogták a kezem és úgy mentünk fel a színpadra. Hihetetlen volt még egyszer itt állni, és megnyerni az 58. dalfesztivált. Hihetetlen volt ez az egész.
Miután vége lett a shownak haza indultunk. De még előtte interjúkat adtunk mindenkinek, és Eric összehívott Tomassal egy kisebb sajtó tájékoztatót.
-Tudom, hogy ennek nem itt van a helye de szeretném bejelenteni, hogy Mira a mennyasszonyom, és most erről nem szeretnék többet nyilatkozni. –mondta Eric.
Elindultunk hazafelé, és mire Stockholmba értünk kora reggel volt a város most kezdett ébredezni.  
Végre Eric leállította a motort és haza értünk.
Kézen fogva mentünk fel.
-Mira! –nézett rám.
-Igen?
-Gratulálok Kicsim! –csókolt meg.
-Köszönöm!
Eric megkereste a kulcsot, és kinyitotta az ajtót.
-Én, most megyek el fürdeni!
-Várj megyek veled! –mondta Eric.
-Egyedül gondoltam!
-De!
-Eric, álmos vagyok fáradt vagyok, pár órája megcsináltam egy szaltót. Interjúkat adtam egy kicsit egyedül szeretnék lenni! Jó? Köszi.
-Igen, persze! –mondta Eric.
Ahogy kijöttem a fürdőből első utam az ágyba vezetett. Bedőltem és már aludtam is.
Eric szemszöge
Pár óra múlva én is bementem Mirához, aki már addigra édesen aludt.
-Szép álmokat, Kicsim!  -öleltem át Mirát, és én is elaludtam.

3 megjegyzés:

  1. Húú hát tök jó, hogy Mira győzött :D szeretem azt a számot! :)
    Eric meg amiket a Green Roomba csinált xD
    Tetszik!♥ ;)

    VálaszTörlés