Címkék

2013. június 30., vasárnap

18. fejezet

Sziasztok! :DDDD
Aki esetleg még nem olvasta lejjebb van egy esküvői rész is :DD
Szóval azt mondtam, hogy vasárnap jövök az új fejezettel, de hiszen még most is vasárnap van :D
És sorry a rövidsége miatt, de ebből nem tudtam többet kihozni, remélem azért tetszeni fog.
Jó olvasást!♥
XO: Just Only Girl♥




Megérkezés és első nap Bora borán

Mira szemszöge
Megérketünk a reptérre.
-Mennyasszonyi ruhába repülsz? -nézett rám Eric.
-Igen, magán géppel megyünk!
-És a ruhád, hogy fér fel?
-Így! –téptem le a szoknya felső rétegét ami csak oda volt csatolva, és máris, egy térdigérő aszimmetrikus szoknya volt rajtam.
-Nem tudsz csalódást okozni, gyönyörű vagy! –nyomott a falnak.
-Eric ez egy reptér, ne csináld már! Szívem hallod?
-Nem érdekel, Kívánlak!
-Érjünk oda és csak veled leszek!
-Egy…. –tettem a szájára a mutató ujjam.
-Cshh, Kicsim túl sok a beszéd, a felesleges beszéd.
-És itt is van a pilótánk!
-Jó napot! Önök az ifjúpár?
-Igen!
-Akkor jöjjenek!
Eric megfogta a kezem, és úgy mentünk végig a gépig.
-De hát ez nem is…
-Tudom! –szólt közbe a pilóta.  
Utasszállítóval kellett mennünk. Amikor felszálltunk elkezdték dobálni a rózsaszirmokat.
-Köszönjük! –mondtam, és leültünk a helyünkre.
-Mira, nézz ki az ablakon!  -cirógatta meg Eric a kezem. –Kicsim nem tudom, hogy fejezzem ki, hogy te vagy a legfontosabb, és érted bármit feláldoznék akár még az életemet is.
-Mondd azt, hogy szeretsz!
-Szeretlek!
-Mondd azt, hogy imádsz!
-Imádlak.
-Ölelj meg! És most csókolj! –Eric megölelt és megcsókolt. –És ezt majd fojtatjuk!  
-Gonoszka!
-Tudod, soha se voltam imádni való!
-De az vagy, ne tagadd!
-Ne legyél ennyire feltűnő!
-Miben?
-Nézz magadra, Drágám!
-Én a gyűrűinket látom!
-Azt én is. –mosolyogtam Ericre.
Pár óra múlva
Végre megérkeztünk Bora borára.  A reptérről egyenesen a házhoz mentünk.
Ami beért a tengerbe, hihetetlenül gyönyörű volt. 

Eric szemszöge
Mirát a hátamon vittem be a házba, és két bőrönd volt a kezemben, de megoldottam.
-Szóval, amit a repülőm mondtál…
-Igen… Mit szeretnél? De előbb nem megyünk le a partra?
-De mehetünk. –vettem át a felsőmet.
-De jó! –csókolt meg Mira.
-Olyan szép vagy Baby! –csókoltam meg.
-Mehetünk? –kérdezte Mira.
-Persze.
Lementünk a partra.
-Nincs kedved bemenni a vízbe?
-Nem, nincs kedvem megfagyni!
-Igen Jegesmaci?
-Oké, meddig menjek?
-Úgy jó, és lécci egy kicsit emeld meg a karjaidat. Úgy… úgy most elég!
Mira szemszöge
Ericet gyorsan lefotóztam.
-Kész! Kijöhetsz Kicsim! 

-Profi fotós! –ölelt magához Eric.
-Még nem az! –csókoltam meg.
-Leülünk? –kérdezte Eric.
-Persze.
-Come & get it nananana…..
-Mit dúdolsz?
-Come& get it.
-Ja…
-Eric nem mehetünk, fázom!
-De gyere Kicsim! –húzott fel a homokból.
Felhúzott és elindultunk vissza.
Visszaértünk a házhoz.
-Szóval, mit is szeretnél? –kérdezte a Szerelmem.
-Mondd azt, hogy szeretsz!
-Szeretlek!
-Mondd azt ami benned van!
-Imádlak!
-Aludhatunk? Álmos vagyok! –mosolyogtam rá.
-Persze!
Lefeküdtünk, és Eric szorosan magához ölelt.
Másnap reggel
-Jó reggelt! –csókolgatott Eric.
-Neked is. –feküdtem vissza a mellkasára.
-Kicsim, jól vagy?
-Aha. –fogtam meg a kezét.
-Egészen biztos, nem akarom, hogy bajod essen.
-Igen, biztos! –keltem föl.
-Strand?  -kérdezte.
-Igen, elmegyek és felöltözök!
Eric szemszöge
Mira egy rövidnadrágban, és bikini felsőben jött vissza. 

-Úristen Kicsim! Látszódik a pocid! –csókoltam meg.
-Tudom. –ölelt át.
Felvettem egy nadrágot, és egy inget kigombolva.
-Mehetünk? –vettem a vállamra a hátizsákomat.
-Persze. –fogta meg a kezem.
Elindultunk a strandra. Amikor oda értünk Mira boldogan ölelt át.  
Megláttam egy függőágyat és lefotóztam, és felraktam instagramra
Baby-vel pihenünk♥ :D :3

-Bemegyünk a vízbe? –kérdezte Mirus.
-Nem, baj ha nem? Vagy nagyon beszeretnél?
-Holnap?
-Oké, holnap bemegyünk.  Elszaladok inni valóért te mit kérsz Kicsim?
-Gyömbért.
-Oké, hozzom.
Pár perc múlva vissza is értem, és amikor visszaértem Mira lefotózott, ahogy mosolygva adom át neki az innivalóját. 

-Köszönöm. –vette ki a kezemből. –És te mit iszol?
-Ugyan azt amit te.
-Napozunk?
-Persze! –vettem le az ingem.

Mira megpuszilta hátam, és a nyakam.
-Szeretlek Kicsim! –húztam közelebb magamhoz.
-Hééé Eric!
-Igen?
-Ott marad a kezed helye, lécci vedd le!
-Meg tud bocsájtani a Hercegnő?
-Igen. –csókolt meg.
Délután bementünk a partról, mert Mira már unta a napozást, ezért visszamentünk gyümit enni.
Aztán később lementünk a naplementébe sétálni.
Mirát magamhoz öleltem. 

-Gyönyörű vagy, Kicsim. –súgta a fülébe, aztán sötétedésig sétáltunk.
Visszamentünk.
Gyors fürdés után, mindketten fáradtan dőltünk be az ágyba.
-Jó éjszakát, Mirus! –csókoltam meg.
-Neked is Kicsim. –feküdt a mellkasomra.

3 megjegyzés:

  1. Á tök jó, hogy Bora-Borára mentek nászútra! :D
    Remélem majd az enyémet is oda vagy Hawaiira szervezed! :P

    VálaszTörlés
  2. Jó rész lett! :D
    u.i: igen-igen kellett hozzá pár nap! :P xD

    VálaszTörlés