Címkék

2013. június 16., vasárnap

14. fejezet

Sziasztok!
Meg volt a ballagás, így hát tudok ma nektek jönni új fejezetekkel. Remélem a mostani is tetszeni fog ez is, és nem felejtétek el amit múltkor hoztam.  Lehet, hogy rövid, lett de a fojtatás ennél hosszabb lesz, a dal pedig a DÁN győztes dal lett, amit itt Mira fogénekelni, de majd jövök saját dalszövegekkel is amit én írok.
Jó olvasást, így éjszaka (23:23 van aki csak reggel olvasná) :DDD
ÉS KÉRNÉLEK TITEKET, HOGY KOMIZZATOK :DDD NAGYON JÓL ESNE :)))
XO:Just Only Girl♥


Esc #elsőnap Vigyázz! 


Mira szemszöge
Eric karjaiba keltem volna, ha nem választja azt a megoldást, hogy kilocsol az ágyból. Komolyan ennél rosszabb, vagy hülyébb megoldást nem talált? Mondjuk legközelebb ilyen tűzoltó tömlővel jön, és a szomszédba fogok kikötni, akik amúgy se kedvelnek, minket. Egyéb okok miatt. És most szívatni, fogom, fel nem kelek, édes drága bátyám miatt tudom, hogy kell az ilyeneket átaludni. Kedvenc szokása, hogy feléd áll egy vödör hideg vízzel, és leönt ki nem kelne fel egy ilyenre? Hát aki már immunis.
-Mira, Kicsim ébresztő, jó reggelt! –puszilta meg az arcom Eric.
-Tudod, hogy te ezt feltakarítod????
-Most már!
-Akkor neked is jó reggelt! –keltem föl.
-Ma megyünk…
-Hova??? Eric! 

-Hát próbálni!
-Oké, és mégis mit éneklek?
-Ezt! –nyomott a kezembe egy papírt, amin az ő kéz írása volt.
-Ezt?
-Igen! Olvasd el! –nagyon édes volt, úgy viselkedett mint egy kisgyerek.
-Oké.
Csak könnycseppek
Az ég vörös ma éjjel
Mi pedig éjszaka a peremén állunk
Nincs hullócsillag, ami vezetne minket
Szemet szemért, miért tépjük egymást darabokra?
Kérlek,áruld el miért miért tesszük
Most magunkra nézek, csak magunkat hibáztatjuk, mekorra szégyen!
Hányszor tudtunk nyerni, és veszíteni?
Hányszor szeghetjük meg a kettőnk közti szabályokat?
Csak könnycseppek vannak
Hányszor kell harcolnunk?
Hányszor míg jobbra fordulnak köztünk a dolgok?
Csak könnycseppek vannak
Hát gyere és nézz a szemembe
Itt ezen a színpadon ma éjjel
Hagyjuk magunk mögött a múltat
Szemet szemért, miért tépjük egymást darabokra?
Kérlek,áruld el miért miért tesszük
Most magunkra nézek, csak magunkat hibáztatjuk, mekorra szégyen!
Áruld el
Hányszor tudtunk nyerni és veszíteni?
Hányszor szeghetjük meg a kettőnk közti szabályokat?
Csak könnycseppek vannak
Hányszor kell harcolnunk míg jobbra fordulnak köztünk a dolgok?
Csak könnycseppek vannak
(Áruld el) Mi állt közénk?
Mi állt közénk?
Csak könnycseppek vannak.
(Áruld el) Mi állt közénk?
Mi állt közénk?
Hányszor tudtunk nyerni és veszíteni?
Hányszor szeghetjük meg a kettőnk közti szabályokat?
Csak könnycseppek vannak…
Hányszor kell harcolnunk?
Hányszor  míg jobbra fordulnak köztünk a dolgok?
Csak könnycseppek vannak…
Csak könnycseppek vannak….
Hányszor tudtunk nyerni és veszíteni?
Hányszor szeghetjük meg a kettőnk közti szabályokat?
Csak könnycseppek vannak…
Hányszor kell harcolnunk?
Hányszor  míg jobbra fordulnak köztünk a dolgok?
-Ez nagyon szép lett Kicsim! –csókoltam meg Ericet. –Köszönöm!
-Semmi, Kicsim!
-Mikor csináltad?
-Éjszaka!
-Gondoltam! Ügyes vagy!
-Én csak megírtam, de te énekled föl!
-De…
-Semmi, de! Gyere indulunk próbálni!
-De!
-Gyere már! –fogta meg a kezem.
-Oké, jövök!
Gyorsan felöltöztünk, és már indultunk is az ESC helyszínére. Az út csendben telt, mindent megbeszéltünk. Végig csinálom az ESC-et aztán pihi, de én még szeretnék koncertezni, és Eric annyira bele élte magát, de mi van ha rossz volt a teszt, összetörök, és Ericcel mi lesz? Nem szeretném, ha magát hibáztatná, bele betegedne. 

-Na itt vagyunk, Kicsim! –állította le a motort.
-De nagy!
-És valamit elkell mondanom, én is itt leszek a GREEN ROOM-ba mint műsor vezető.
-ÁÁÁÁÁ, ez de jó! –öleltem meg.
-Sziasztok! –jött oda Tomas. 

-Hello!
-Elmondta Eric?
-Igen,olyan boldog vagyok.
-Ha valamit nem tudsz, akkor Eric segít.
-Rendben!
-Na gyertek!
Bementünk az arénaba, én rögtön a színpadon kötöttem ki.
-Ezen kell majd énekelned cicabogár! –monda Eric.
-Bocsi, régen színjátszottam és hát a színpad!
-Színház az egész világ, és színész benne minden férfi s nő! –hallotuk meg Alex hangját.
-Szia, hát te mit keresel itt?
-Mi a munkám?
-Táncos?
-Igen, és itt van Edo is! 
Alex


Edo












-Na ne csináld már!
-De itt vagyok!
-De jó! Enyém a legjobb csapat.
-Eric, ez  még csak az első, nap de már nagyon tetszik!
-Gyere bemutatlak a műsor vezetőnek.
-Petra ő itt Mirabella Higgs.
-Mira ő itt Petra Mede.
Petra Mede

-Szia, Mira! Szólj és bármibe segítek, de most viszont rohanom, kell!  Cascada vár.
-Oké, köszi Szia!
-Olyan kedvesek az emberek.
-Még most aztán, már csak a csapatodra számíthatsz!
-Olyan elszomorító tudsz lenni! –nevettem.
-És gyors! –súgta fülembe.
-Jaj, maradj már Eric!
-De, jó volt!
-Eric, itt emberek vannak!
-Mindenhol vannak! Ez mitől új?
-Cshh! Olyan hülye vagy!
-Én?
-Nem, szerinted?
-Nem tudom!
-Segítek! Te!
-Köszi, olyan rendes vagy!
-Tudom!
-Eric Saade-t kérem a Green Roomba! Eric várnak a Green Room-ba.  –mondták be mikrofonon.
-Hát nekem most mennem kell, majd csörgök! Itt lesz Tomas figyel rád.
-Rendben, köszi.
Eric elfutott…
-Ezt majd nem elfelejtettem! –futott vissza és megcsókolt.
-Na azért már kezdtem megsértődni.
-De most már mennem kell! Ügyes légy Cica!
-Oké! Menjél.
-Mira, nézd ez lesz majd a ruhád! Eric kiválasztotta!
-Így nélkülem, ezt megjegyeztem. –Tomas megmutatta a ruhát. –Ez csodálatos. Nagyon tetszik imádom a kéket.
-Tudjuk.
-Húú, hát köszönöm. 

Ezek után elmentünk az öltözőkhöz.
-Mira itt leszel.
Elolvastam, a kis táblát, ami oda volt téve.
Mirabella Higgs
(De Eric Saade-t is itt keresd)
-Tipikus Eric! –mondtam miután elolvastam.  
-Kitalálom, be se fogod engedni? –kérdezte Alex.
-Azt azért nem mondtam.
-Versenyzők az arénába! első megbeszélés, táncosoknak ruhapróba! Menedzsert hozzátok!
-Na Mira készen állsz? –kérdezte Tomas.
-Igen… azt hiszem!
-Akkor menjünk!
-Oké.
Ezennel elindultam egy új élet felé, egy új stílusú dalt éneklek, ezen múli most jelenleg minden, és jók indulnak… Cascada, Bonnie Tyler! Híres nevek! Én meg tizennyolc évesen kezdem el, ezt a pályát, ők erősek, de én nem hagyom magam elnyomni. Hiszen ha nem török fel örök vesztes maradok! Hát ide nekem  az ESC-et! És ne értsetek félre, csak jól szeretnék teljesíteni.

2 megjegyzés:

  1. Jó rész lett mint mindig! :) ♥
    Imádom ezt a számot tök jó hogy Mira ezt énekli :D
    ,,Mondjuk legközelebb ilyen tűzoltó tömlővel jön, és a szomszédba fogok kikötni..."
    Hát ez meg kész xDDDDDD
    Na kövit gyorsan!♥ :D
    (U.i: Tom Higgs meg akar ölni úgy néz rám O.o xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :DD
      Hát nem is tudom ki mutatta :DD mert valaki ugye nem nézte az ESC-et :DD
      Reggel ítam csöpp fáradság látszik :D
      Igyekszem :)

      Törlés