Címkék

2013. július 3., szerda

19. fejezet

Sziasztok! Meglepetés fejezet, ilyen kedvem volt írni szerettem volna nektek! És OMG fantasztikusak vagytok 1931megjelenítés, KÖSZÖNÖM TI VAGYTOK A LEGJOBBAK . SZERETLEK TITEKET.  És megpróbálok minél előbb fejezetet hozni. :DDD  És persze ígértem, hogy jönnek a dalszövegeim, szóval, ahogy Eric és Mira hazatér Bora boráról hozok egyet ;)
XO: Just Only Girl♥



This Is Our Song   

Eric szemszöge:
Reggel Mira a mellkasomon aludt, és a hasamon volt a keze.
-Mirácskám ébren vagy? –simogattam meg a hátát.
-Eric! –kelt föl álmosan. –Mi a baj?
-Semmi, Édes semmi. Miért lenne bármi? –csókoltam meg.
-Nem, tudom, csak mert? –ölelt magához. –Kicsim. –sírta el magát.
-Mira, mi a baj? Szépségem?
-Nem tudom, csak olyan rosszul vagyok.
-Mi a baj Szépség! –pusziltam meg a homlokát.
-Eric! –sírt.
-Nem vagy boldog, vagy fáj valamid? Kicsim válaszolj már! 
-Nem, tudom!
-Feküdj vissza Kicsim! –Mira lefeküdt és én betakargattam. Nagyon félek, hogy valami komoly baj lesz, ott van a kisbaba is. Leültem a fotelre felhúztam a lábam és a könnyeimet törölgettem, nem veszthetem el Mirát. 
-Kicsim! –huppant le az ölembe.
-Mirus! –csókoltam meg. –Hozzak valamit enni?
-Igen, vanília fagyit.
-Rendben. –csókoltam meg.
-Kicsim?
-Igen.
-Szeretlek! –dobot egy puszit.
-Tudom.
Leszaladtam a partra Mirának valahonnan fagyit szerezni, remélem, ízleni, fog neki, és nem vihetem a kedvencünket csirkét, mert nem bír rá nézni sem. Hihetetlen,  Mira terhes. Én még mindig ennek az egy szónak nagyon örülök, Tonenak is nem sokára kisbabája lesz. Molly meg kiszállt az életemből, és csak azzal lehetek akit mindennél jobban szeretek Mirával.
-Eric Saade! –futott oda hozzám pár rajongóm. –Gratulálunk, olyan szép pár vagytok Mirával ,és a babához is.
-Ezt ti honnan tudjátok?
-Tegnap Mira bikiniben nem gondolod, hogy kicsit feltűnő? –kérdezték nevetve.
-De.
-Csinálsz velünk egy képet?
-Aha. –megcsináltuk a képet elköszöntem és rohantam Mira fagyiáért.
Mire haza értem Mira felöltözve volt. 

-Hát te?
-Megyünk jet ski-zni! Nem emlékszel?
-Ma? De én ma veled akartam lenni.
-Ott is velem lehetsz. –csókolt meg.
-És a fagyid? –néztem rá csalódottan.
-Megeszem. –vette ki a kezemből mosolyogva.
-Na azért! –öleltem át.
Gyalog lementünk a partra, de nem értetem, hogy miért csak én jet ski-zek.
-Eric, ez az én ajándékom, tudom, hogy mindig kiszereted volna próbálni, sok sikert, Kicsim! –csókolt meg.
-Hát akkor!
-Eric gyere! –szóltak a hátam mögül. Bementem velük egy szobába felöltöztem csináltam egy képet, aztán kivittem Mirának a telefont. 

-Vigyázz rá! –adtam a kezében.
-Oké. De te érezd jól magad!
-Okés.
Mira szemszöge
Ericet jó volt ilyen boldognak látni, de nekem adta a telefonját okozzunk egy kis örömet a rajongóknak, Eric instájára csináltam egy videót.
-Sziasztook, itt Mira! Mizu, hogy vagytok? Épenséggel Bora borán vagyunk Eric jet ski-zik én pedig napozok. Szép napot szeretünk titetek. Puszi. –gyorsan feltöltöttem, és néztem Ericet. Végig mosolygott, és rám kacsintott.
De szét néztem és megjelent pár paparizzi. Ne ezt nem hiszem ezek még itt is.
-Eric…. Eric. –rám nézett. –Paparazzik!!! –láttam rajta, hogy meglepődik.
Gyorsan kijött a partra.
-Gyere Kicsim. –mögé ültem és elindult. Akik ezt intézték, nem nagyon örültek nekünk, de tudják, hogy Eric félt engem.
-Kicsim, kapaszkodj belém.
-Rendben.
Mentünk pár kört, és utána Eric megállt. Elmentek a fotósok. Leszálltunk és Eric megcsókolt.
-Vizes lettél?  -ölelt át.
-Csak egy pöppetnyit.
-Haragszol?
-Nem, de az Iphonod nálam maradt! –vettem elő a zsebemből.
-OMG! Mira! –nézett rám mérgesen.
-Bocsi… -öleltem át.
-De Eric nálam van. –adták a kezébe.
-Kicsim. Ez nem volt vicces! –emeltem fel.
-Hé!!! 
-Igen, Baby? Talán baj van?
-Nem, ááá de hogy! Éneklünk valamit?
-De nincs itt a gitárom.
-Tévedsz elküldtem ide, hogy tudjunk gitározni! Hiszen besötétedet és lesz tábor tűz.
-Oké. Csak átöltözök.
-Gyere Eric! –nyitották ki neki az ajtót. Én pedig közben megszáradtam. 

Mire Eric vissza ért lobogott a tábortűz.
-Mit szeretnéntek, ha énekelnénk? –kérdezte.
-A camp rock-ból a This Is Our Song-ot.
-Rendben.
Eric elkezdet játszani. 

-Kicsim, adsz egy hangot?
-Persze!
Eric szemszöge
Mira elkezdet énekelni én pedig gitároztam, és egyre többen leültek körénk és énekeltek. A dal végén, Mirával egymásra néztünk.
-Csodálatosak voltatok! –tapsoltak meg minket. –Csókot, Csókot, Csókot! –mondták. Felálltunk és megcsókoltam Mirát.
-Olyan szép pár vagytok. –olvadoztak.
-Ne ezért vagyunk, itt ha nem, hogy jól érezzük magunkat.
Késő hajnalig kint voltunk.  6óra körül mentünk be, jó volt kint normálisan beszélgetni, és nem csak a rajongást hallgatni, ha nem megtalálni mögöttük az embert, és azt hiszem, ők is meg találták bennünk. Önfeledten ment az iszogatás, és a beszélgetés. és Mirával meg is beszéltük, hogy bár csak mindenkire ennyi időnk lenne, de amikor koncertről koncertre megyünk, néha csak fél óránk van, vagy még annyi se.
-Á végre itt! –ment be Mira.
-Igen. Jó éjszakát Mira.
-Neked is. –csókolt meg.
Lefeküdtünk, és egymást ölelve aludtunk el.

 


2 megjegyzés:

  1. Jó rész mint mindig! :P
    Tetszett az a tábortüzes jelenet is, olyan szívesen ültem volna ott velük! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D tőled nem is vártam mást ;) :*

    VálaszTörlés