Címkék

2013. augusztus 6., kedd

10. fejezet

Hello blogkukackák!♥ 
Itt van a legújabb fejezet :D 
Van benne Erictől a végén egy elég hosszú mondat, azt nem csak leírtam,  hanem így is gondolom... 
Jó olvasást! 
XO: Just Only Girl♥ 



Holdfény 

Eric szemszöge 

Reggel amikor felkeltem, hallottam, hogy zúg a porszívó.
Hihetetlen lecsapom, szülinapja után nem képes a fenekén maradni.
Lementem a nappaliba, Mira takarított, táncolt, és közben énekelt. A korlátnak támaszkodva néztem. Nagyon drága volt. Egyszer hátra a fordult, és megijedt….
-Szia Szépség! –mentem oda.
-Szia! –ölelt meg.
-Mit fogsz csinálni ma?
-Elszaladok vásárolni.
-Rendben, Kicsim, de így túúl szexi vagy, meg kell hogy büntesselek.  Kezeket, hátra!
-Nincs még ehhez, túl korán? –csókolt meg.
-De nem akarom, hogy bajod essen. Szeretlek, és te vagy a legfontosabb.
-Szeretlek, Kicsim! De már megint túl érzelgős vagy! –hagyott ott.
-Lapos a segged! –szóltam utána.
-Sokkal jobb! –csettintett a feje felett.
-Haha, és melled is!
-Nem azt kértem, hogy seggfej legyél! –jött vissza.
-Te vagy a legtökéletesebb!
-Tudom! –csókolt meg.  –Na megyek, majd jövök!
-Rendben, Kicsim!
Mira szemszöge
Gyorsan végeztem a vásárlással, de gondoltam meglepem Ericéket, és elszaladok a kedvenc fagyizónkhoz ami egy parkban volt.
Aksel szemszöge
Mivel Tone Erickel csalt meg, ezért Ericet teszem tönkre először a lánya, most meg Mira a célpont.  Bátor lány egyedül mászkál reggelről egy fás pákba.
Éppen előttem ment el, amikor a karját megrántottam, és behúztam a bokorba.
-Engedj el! –ordította.
-Nem! Velem jössz! –húztam föl a földről.  
-Nem, megyek! Sehova! –állt föl. –Kérlek Aksel! Nem az én hibám, kérlek beszéljük meg.
-Még is mit? –ordítottam rá. –Eric tönkre tett engem, én tönkre teszem őt!
-Rohadj meg! Te ütötted el szándékosan Melodyt!  Rohadj meg! –mondta.
-Eric, tönkre tett!
-Akkor ne csinálj semmi! Kérlek! Beszéljük meg!
-Tényleg?
-Igen! Mesélj csak!
-Ugye az Ibizai út előtt eljegyeztem Tone-t mert tiszta szívemből szerettem. Ott volt Eric, aki mindent tönkre tett, én ezt nem akartam. Szerettem őket is. Molly is olyan rendes lány volt. Aztán Tone eltussolta előttem, amit tett, de Eric felvállalta és Molly nem dobta. Jöttél te, és Eric veled is lefeküdt…. szakított a felesége lettél, és lett egy csodás lányotok, de én még a fiamat vagy Eric fiát se láthatom.
-Tony a te fiad!
-Jó tudni!
-Miért ütötted el Melodyt?
-Nem, tudom tudtam, hogy Eric lánya tönkre akartam őt tenni. Ne haragudj!
-Eric, összetört! Teljesen. Kétszer a sok sírástól befulladt!
-Sajnálom!
-Megoldottam a helyzetet! Szerencsére legnagyobb tesóm mentős, és az ő könyveit olvasgatva aludtam el. Na figyelj! Én ezt most elfelejtem, nem szólok senkinek. De te visszamész Norvégiába, családot alapítasz, és minket, és Tone-t békén hagyod! Különben  tönkre teszem az életed, és ne feledd az emberek mindig változnak! –porolta le magát, és elment.
Eric szemszöge 

Mirának már itthon kellett volna lenni…. nagyon aggódtam, de pont bejött az ajtón.
-Szia Kicsim! Hosszú volt a sor!
-Jaj, értem! –csókoltam meg. De elhúzódott. –Baj van!
-ennyire látszik?
-Igen! Mesélj Szívem, mondd csak!
-Aksel! –borult a nyakamba.
-Bántott?
-Majdnem!
-Mit csinált?
-Megakart verni! De beszéltem vele!  Azt mondta, békén hagy minket!
-Jajj, Kicsim Ő nem olyan….. amíg itt vagyok, addig bántani fog. Elakar venni tőlem titeket! De nem hagyom! Megvédelek! Tone, anyumékhoz a vendégházba költözik. Biztonságban, szeretnének tudni titeket, sőt a csajok is mennek anyudék vendég házában, senkit se hagyok egyedül. A Team Saade külön lakást bérel, mindenki ott van.  –És se te se Melody nem mentek sehova egyedül!
-De Eric, mi van ha erre számít, és téged bánt!
-Nyugodj meg! Én se megyek ki egyedül! Melody hol van!
-Fent játszik!
-Rendben!
-Apu! –ült be az ölembe.
-Szia! 

-Eric! –fogta meg Mira a kezem… könnyes szemekkel. –Miért gonoszak az emberek?
-Azért, mert nem akarják megtalálni másikba a jót, ha nem vagy tömeg gyártmány más nem bocsi rossz vagy… ha nem típus zenét furcsa vagy! Ha nincs anorexiás modell alkatod, akkor kövér vagy! Mindig a tökéleteset keressük, amikor mi magunk se vagyunk azok, a jobbat akarjuk, de ha nem teszünk érte semmit, akkor nem kapjuk meg…. és akkor csalódunk összetörünk, mert nagyot akartunk lépni, amikor mi kicsik vagyunk és ez nem mindig megy nekünk…… mert, ha valaki más elítéljük , pedig a tökéletesség relatív fogalom, olyan nincs, hogy tökéletes, csak az akit igazán szeretünk.  –öleltem meg Mirát.
-Köszönöm, a választ Eric!
-Megyünk aludni? Melody?
-Felment, és már szerintem alszik, menjünk mi is.
-Rendben! –emeltem fel. Az emeleten leraktam őt az ágyba, lefeküdt, és magamhoz öleltem.
-Szeretlek, Kicsim! –csókoltam meg.
-Én is! Jó éjt!
-Neked is!
Mirát magamhoz ölelve aludtam el.

4 megjegyzés:

  1. JUJ JUJ JUJ! Haláli jó! OMFS! Nagyon jó! Nagyon izgi! Nagyon szép amit Eric mond.Mindig ilyen filozófus. Aksel nem jó arc...XD én blogomban sem. :DDDD alig vártam alig várom a folytatást. Nagyon nagyon nagyon fantasztikus lett! <3

    VálaszTörlés
  2. Mennyire igazad van! Az emberek sajna tényleg ilyenek :/
    Á Aksel maár megint. Remélem végre leszáll mindenkiről!

    VálaszTörlés