Címkék

2013. augusztus 5., hétfő

8. fejezet

Sziasztok! Igen megint én! Meguntam a depi fejezetek írását, és itt van egy nagyon happy nagyon bulis fejezet. Remélem tetszeni fog ;) 
Jó olvasgatást♥ 
XO: Just Only Girl♥ 



Ma Van A Szülinapod 

Eric szemszöge
Reggel halkan kimásztam Mira mellől. Lementem a nappaliba, és a rég óta megszervezett, bulihoz küldtem ki SMS-ket, hogy senki se felejtse el.
Felkeltettem Melodyt.
-Kicsim, jó reggelt! –mentem be a szobájába.
-Neked is Apu! –nyitotta ki a szemét.
-Ma van Anyuci szülinapja! Gyere kelni kell!
-Anyu?
-Még alszik! Segítesz?
-Persze! De megcsinálod a hajam?
-Hogy szeretnéd?
-Befonod?
-Halszálka, vagy sima?
-Nem, tudom, lehet halszálka?
-Persze! –hoztam be a fésűjét, és két hajgumit.
Gyorsan megcsináltam a haját.
-Na hát apuci, ez nagyon jó lett!
-Szívesen!
-Köszönöm! –ölelt meg. –Felöltözök, és megyek!
-Rendben!
Lementem, és felöltöztem.
Csöngettek.
-Na itt vagyok! –jött be Lucy. 

-Okés, megyek felkeltem Mirát.
-Mirám, jó reggelt!
-Neked is! –mosolygott rám.
-Gyere öltözz!
-Hova megyünk?
-Csak te!
-És hova?
-Lucyval!
-Oké! –kelt föl.
Leszaladtam.
-Jön!
-Oké!
-Kérsz valamit?
-Nem köszi!
-Na itt vagyok! –rohant le Mira a lépcsőn.
-Szexi! Insta kép?
-Insta kép! 

@ericsaademusic : @miramusic legszexibb #imádom♥
A csajok épp, hogy elmentek megérkezett Emma, Mimi és Kesha. 



Tone megérkezett a tortával. 
-Itt van a fagyi torta.  Van hely a fagyasztóban? Tony, menjél hátra Melodyhoz.
-Rendben, Anyu! Sziasztok! –futott hátra.
-Igen, van hely! És szia Tony! –kaptam el.
-Eric bácsi!
-Bácsi? Anyu miket tanított neked!
-De Melody Anyut miért nénizi?
-Majd vele is megbeszélem! Szóval mit nem akarok többé hallani?
-Azt, hogy bácsi?
-Igen! Na futás hátra! –tettem le.
-Srácok! Megérkezett Miley is! –jött be Tomas. 

-Ezaz! Tomas ezer hálám! Köszönöm! Legjobb vagy!
-Eric, nyugodj meg…. Tudom!
-Nem csalódtam!
-Sziasztok! –jött be Miley.
-Szia! Nagyon köszönöm, hogy eljöttél el sem tudom mondani, hogy mennyit jelent, hogy eljöttél.
-Ugyan, Miráért mindent! Tudok valamiben segíteni? 

-Köszi nem! Menj ahova szeretnél.
-Köszi!
-Hé! Úgy hallottam, hogy a legjobb barimnak hiányzom! –jött be Cher.
-De jó, hogy itt vagy! 

-Itt vannak a közös ajándékok! –jött be Jessy.
-Rendben! 

Mindenki csinálta a saját dolgát, Miley meg olyan jó fej volt, hogy játszott a kicsikkel.
-Hello-bello! Kellenek még plusz kezek?
-Az mindig kell! Sziasztok! –mentem oda Mollyékhoz. 

-Hello! Eric Saade.
-Szia! David Ordway! Örvendek! –fogtunk kezet.
-Molly lécci, segítesz Tonenak teríteni?
-Persze! –ment be.
-Tudok segíteni? –kérdezte David.
-Igen, Alexszel és Edinnel fel kéne kötni azt a felíratott. 

-Okés!
Lucy szemszöge
Mirával bementünk a városba, és egy nagyon cuki rucit, néztünk neki. Eric a lelkemre kötette, hogy csak szexi, és dögös ruhába mehet. 

Végülis egy nagyon szexi fekete ruha mellett döntöttünk. Elmentünk sütizni.
Az órámra néztem, és láttam, hogy már indulni kell. Felmentünk a régi lakásra, ott Mira átöltözött, és sminkelt. Elindultunk vissza a házukhoz.
Eric szemszöge
Miráék már bármelyik percben megérkezhetnek. Mindenki elbújt.
-Jaj, Lucy köszönöm ezt a mai napot! Nagyon jó volt!
-BOLDOG SZÜLINAPOT! –ugrott elő mindenki.
-Jaj! Köszönöm aranyosak vagytok! –ölelt át Mira. 

-Még nincs vége! –szaladtam fel a megépített színpadra.  –Először is Mirus nagyon boldog szülinapot, és meghívtam a kedvenc énekesnődet, mivel az énekes szerep már foglalt! Fogadjátok nagy szeretettel Mileyt.
-Hello! Sziasztok! Mira, kérlek gyere fel énekeljünk együtt. 

A csajok a We Can’t Stop-ot énekelték.
-To my homegirls here with the big butts, Shaking it like we at a strip club.
Miután Miley énekelt lejött Ő is bulizni.
Mira szemszöge
Mindenki felköszöntött, de a tömegben egy ismerős személyt láttam meg.
-Cher! –öleltem meg.
-Mira! De jó látni! Olyan tündéri kislányod van!
-Köszi! Jaj úgy örülök, hogy itt vagy!
-Egy hétig Svédországban vagyok! Majd talizunk, és beszélgetünk.
-Remek ez egy jó ötlet.
Tovább mentem, és mindenkivel beszéltem egy csomót, és közben a One Directiontól élőben szólt a Best Song Ever.

Kicsit elvonultam, és csináltam instára egy vidiüzit.
-Hello, Sziasztok! Nagyon köszönöm a szülinapi jó kívánságokat. Nagyon aranyosak vagytok. Nem sokára találkozunk. Még megyek vissza partyzni,amit Eric szervezett. Millió csók nektek!
Még beszélgetünk táncoltunk, és ittunk. A szülőket Eric nem hívta meg, mert ez egy buli, és nem családi összejövetel, de a tesók itt vannak, és másnap meg hatalmas kinti nyársalós bulit tartunk este a családdal. Mindenki elköszönt, és hazament! 

Kinga elvitte Melodyt is magukhoz, Eric piszkos terve miatt! Biztos.
Végre csak ketten maradtunk.
Eric megcsókolt.
-Csináljuk a nappaliba!
-Oké! –nevettem.
Eric neki nyomott az üvegfalnak, a dereka köré fontam a lábam.
-Szivi, itt látnak! –mondta két csók között.
-Pont lekakilom! –mondta, és folytatta a csókok özönét.
-Eric lécci! Menjünk át az ágyra!
-Oké! –húzta be a függönyt.
-Bolond!
-Én?
-Nem majd én! –simogattam a mellkasát.
-Tudtam! –nyomott le a kihúzott, és szépen megágyazott kanapéra.
-Eric nyomsz!
-Mit?
-Lábam!
-Upsz, bocsi! –puszilta meg a hasam. –Kicsi pocaklakó, fogd be a füled, ezeket nem szabadna hallanod! –kiabált Eric a hasamnak.
-Hülye! –húztam följebb a hajánál fogva.
-Na de kérlek! –csókolt meg.
Csókjaink szenvedélyessé váltak……
Eric a hátamat cirógatta egészen le a fenekemig, én pedig a hasát, és mellkasát borítottam be apró lágy csókokkal.
-Boldog Szülinapot! –mondta.
-Köszönöm!
-Jó éjszakát!
-Neked is Szívem!
Erichez bújva aludtam el.

 

4 megjegyzés:

  1. haláli! Imádom! Alig vártam! Alig várom a folytatást! Fantasztikus! Ígyí tovább <3 :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó rész lett!:D
      Juj egyszer én is élőben szeretném meghallgat ni a Best Song Evert!! *_* <3

      Törlés