Címkék

2013. augusztus 5., hétfő

7. fejezet

Hello♥
Itt van a legújabb fejezet Remélem tetszeni fog. 
Kérnék tőletek komikat.....
Jó olvasást! 
XO: Just Only Girl♥ 



Forever 


Eric szemszöge /1hét múlva/
Melodyt hazaengedték a kórházból, végre otthon lehetett, bár nem bírtam el viselni, hogy a lányunkkal ilyen történt. Egyszerűen nem ment, aki ezt tette, azt megölném, simán az egyetlen pici lányomat bántotta, de ha Mirával is tesz valamit kitekerem a nyakát. Bár Mirus boldog volt, de én nem. Nem bírtam elviselni azt ami történt… szerintem összetörtem. Átmentem a hálószobánkba, ott besötétítettem, és lefeküdtem. Betakartam magam, és hasra fordultam. Mindent tönkre tettem, főleg Mirát amikor a balesett történt…. és ahogy kiállt mellettem, és hogy segített, nagyon sokat jelentett….. különben ki tudja mi történt volna? Velem van a világ legeslegkedvesebb lánya, de én ezt nem érdemlem meg. Pár könnycsepp folyt végig az arcomon.
-Kop-kop! –jött be Mira. –Mi a baj? –ült mellém. –Mh Kicsim, mi a baj?
-Elrontottam mindent!
-Mi mindent?
-Mindent!
-Én erről nem tudok! –mosolygott. –Te vagy a legjobb Édesem… ne tépd magad…. rossz dolgok történek, és ezt nem úgy hívják, hogy Eric Khaled Saade hibái hanem úgy, hogy karma vagy sors.
-De Kicsim! –kezdtem el zokogni, és nem kaptam levegőt, Mira egyből felhúzott, és egyből hozta a sprayt. A számba tette, és fújt, ha nem lenne ennyire ügyes pár sírás után, biztos, hogy kórházban köttök ki, de Mira mindig segít. Annyira szeretem. Ha valami történne vele, abba belehalnék.
Megsimogatta a hátam.
-Feküdj le!
Lefeküdtem, és betakart. 

-Aludj egyet! –puszilta meg a homlokom, és halkan kiment.
Az oldalamra fordultam, és elaludtam.
Mira szemszöge 

Ericnek mondtam, hogy egy picit aludjon… rászállt a média, és a sajtó is....1hete szinte semmit se alszik. Holnap elkezdődik a turné, bírnia kell. Itthon legyen morci, és pihenjen, de ott bírnia kell. Nem szeretném, ha valami baj történne.
Csöngettek.
Mentem ajtót nyitni.
Tone állt ott. 

-Szia! –ölelt át.
-Szia! Tony?
-Anyuéknál mindjárt megyek érte, csak ott akart maradni.
-Értem.
-Melody jobban van?
-Gyere be!
-Oké. Szóval?
-Jobban van, sokkal bent van a szobájába, és mesét nézz.
-Eric? Nagyon megviselte?
-Igen, most is alszik… előtte pedig sírt.
-Jaj, Istenem szegénykém!
-Annyira sajnálom! Olyan rossz őt így látni.
-Elhiszem!
-Mirám! –jött ki Eric, mosolyogva.
-Na végre! –rohantam oda, és a nyakába ugrottam.
-Hercegnőm! –csókolt meg.
-Boldog vagy?
-Ennél jobban már nem is lehetnék.
-De jó! –csókoltam meg.
-De szépek vagytok! –mondta Tone. –Én sose fogom megtalálni az igazit.
-De megtalálod! Nyugi, és képzeld el Mirus megint terhes!
-Gratula! -ölelt át minket.
-Anyu, Apu! –jött ki Melody.
-Igen, Szépség! –vette fel Eric.
-Fáj a hasam!
-Biztos csak olyat ettél nyugi! –puszilta meg az arcát. –Gyere menjünk vissza a szobádba!
-Rendben!
-Mit kértek enni? –mentem odahozzájuk.
-Bundi kenyér! –tapsolt Melody.
-Oké, akkor azt csinálok! Csak óvatosan!
-Rendben!
-Akkor, én megyek! Örülök, hogy jól vagytok! –mondta Tone. –Szia!
-Szia! –kísértem ki. Megcsináltam a bundás kenyeret, és megvacsoráztunk.
Melodyt Eric elaltatta.
-Kicsim! –bújt be mellém az ágyba. –Mit nézzünk?
-Filmet! –csókoltam meg.
-De melyiket?
-Rossz Tanár?
-Okés! –indította el a filmet.
Miután megnéztük Eric lekapcsolta a tv-t és szorosan magához ölelt.
-Jó éjszakát, Szívem!
-Neked is!
Éjszaka nem tudtam aludni, és nem akartam Ericet zavarni, ezért lementem a nappaliba tévét nézni.
Épp, hogy leültem Eric ölelt meg hátulról. Felálltam és a kanapé mögé mentem, és az ott lévő asztalra támaszkodtam.
-Melody, alszik most akarlak! –söpörte le az asztalon lévő dolgokat.
-Ipad, Ipad, Ipad! –kiáltottam. De semmit nem ért, az asztalra ültetett, és csókolgatott.
-Eric, álmos vagyok! Majd este! –csókoltam meg. Amúgy is meglepim van számodra.
-De jó!
Felmentünk. Erichez bújtam, és úgy aludtunk el.

4 megjegyzés:

  1. Ipad Ipad Ipad!!! Ezt lopom :DDD Sírtam és nevettem csajszi,haláli lett... <3 alig várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  2. Hujuj de sokkal le vagyok maradva..xd
    Jaj szegény Eric :/
    Áá most megéheztem egy kis bundi kenyérre! :( xD

    VálaszTörlés