Címkék

2013. augusztus 21., szerda

20. fejezet

Sziasztok! 
Újra egy esküvői részt kaptok. Túl sok volt a depi mostanában :D Szóval jó olvasást, és aztán legyetek rosszak ;) 
XO: Just Only Girl♥



Életem legszebb napja!

Lucy szemszöge

Reggel izgatottan ébredtem.
-Zayn! Drágám! Jó reggelt! -puszilgattam az arcát.
-Neked is! -mosolygott rám.
-Tudod milyen nap van ma?
-Szombat? -kérdezte.
-Hé! -dobtam neki egy párnát.
-Haha! -kezdett el nevetni. -Tudom mi van ma, te butus! -ölelt meg.
-Na és mi csoda?
-Ma elveszek egy gyönyörű, vicces lányt!
-Ó, igen?
-Igen! Szóval bocsi Lucy, de rohannom kell! -kelt fel az ágyból.
-Jaj de vicces vagy! -nevettem.
-Ugye? Tudom! Akkor esküvői fotózáson találkozunk! -csókolt meg.
-Oké, de ne késs!
-Hé, ne félj időben ott leszek!
-Igen?
-Persze!
-Na majd kíváncsi leszek!
-Haha. Szia! -nyomott egy puszit az arcomra és elrohant.
Felkeltem. Előkerestem a ruhámat kikészítettem az ágyra és elszaladtam fürdeni.
-Lucy! -hallottam, ahogy valaki kiabál.
-Fürdök! -válaszoltam.
-Ja oké!
Gyorsan megfürödtem. Felvettem egy köntöst és kimentem megnézni, hogy ki az.
-Szia csajszi! -köszöntek.
-Lányok! Sziasztok! -öleltem meg őket egyesével.
-Jöttünk segíteni! -mosolygott rám Mira.
-Köszönöm!
Felvettem egy egyszerű pólót, és egy nadrágot.
-Oké lányok! Én csinálom a haját! -mondta Mimi.
-Enyém a smink! -vágta rá Mira.
-Úristen, biztos vagy benne? -néztem rá ijedten.
-Jaj nyugi nem lesz semmi baj! Emlékszel, pár éve is csak a fejedet égettem meg a hajsütő vassal!
-Igen, és aztán ott maradt a nyoma!
-Bocsi.
-Nem baj. Mondjuk még tényleg nem sminkeltél ki.
-Na látod, itt az ideje! És nyugi vigyázok a szemedre!
-Oké!
Mira kisminkelt, szerencsére megúsztam. Mimi pedig begöndörítette a hajamat. Addig a többiek előkeresték a ruháikat.
-Kész! -jelentette be Mimi.
-Ajaj! -néztem rájuk.
-Nyugi, annyira nem lett szörnyű! -biztatott Jessy.
-Köszi a biztatást Jessy.
-Na gyere nézd meg magad! -húzott oda Emma a tükörhöz.
-Oké! -becsuktam a szemem.
Lassan kinyitottam.
-Úristen! -csak ennyit tudtam mondani.
-Tetszik? -kérdezték a lányok.
-Lányok, ez valami fantasztikus lett! Úristen! Köszönöm! Köszönöm! -öleltem meg Mimit és Mirát.
-Jaj ugyan csajszi nincs mit! És látod, nem lett semmi bajod! -kacsintott rám Mira.
-Igen, szerencsére!
-És én se égettem le a hajad! -nevetett Mimi.
-Igen, ügyesek vagytok! -nevettem én is. -De ti is kezdjetek el készülődni! Nehogy elkéssünk a fotózásról!
-Oké.
Eközben a fiúk /Zayn szemszöge/
Elindultam Miráékhoz. Útközben összefutottam a lányokkal.
-Sziasztok! -köszöntem nekik.
-Szia.
-Zayn, amúgy ne késs el sehonnan oké? -nézett rám Mira.
-Hé, én nem leszek olyan mint Eric!
-Igen?!
-Igen!
-Haha, majd meglátjuk! -mondta és már tovább is mentek.
Gyorsan bementem a házba.
-Hello tesó! -pacsizott le velem Eric.
-Hello.
-Na menjél fürödj meg!
-Okés!
Elszaladtam fürdeni. Mire kijöttem a fürdőszobából, ott voltak a srácok is.
-Harry, Liam, Louis, Niall! -öleltem meg őket egyesével. -Köszönöm, hogy eljöttetek!
-Ó, ugyan! Csak azért vagyunk itt, hogy időben elkészülj! -mondta Harry.
-Ja, köszi. -nevettem.
-Itt a ruhád! -adta oda Eric.
-Köszi!
-Na öltözzünk! -mondta Louis.
Elkezdtünk öltözni.
Pár órával később
-Zayn jössz már? -kérdezte Liam.
-Mindjárt. Csak nem áll úgy a hajam, ahogy állnia kéne!
-Jaj istenem! -hangzott a válasz az ajtó mögül.
-Hát bocsánat! Ilyen hajjal menjek? -nyitottam ki az ajtót.
-Zayn, mi a bajod a hajaddal? -kérdezte Niall. -Szerintem tökéletes, menjünk!
-Nem! Nem az! Ez a tincs látod?! Nem úgy áll, ahogy kell!
-Esküszöm, haver rosszabb vagy, mint egy lány! -nevetett Eric, mire a többiek is kiröhögtek.
-Haha, nagyon viccesek vagytok! -csuktam be az ajtót.
-HELLO EMBEREK! MEGJÖTT ALEX A PARTY ARC! -hallottam Alex kiabálását.
-Öreg, te ittál? -kérdezte tőle Eric.
-Csak egy kicsit! -nevetett.
-Nem hiszem el! -rázta a fejét Eric.
-Na srácok kész! -mentem ki a fürdőből.
-Végre! -jött a válasz.
-Akkor indulás!
Kimentünk a házból. Szerencsére már a limuzin ott állt, és elindultunk a fotózási helyszínre.
Lucy szemszöge
-És készen vagyok! -mondtam a többieknek.
-Gyönyörű vagy Lucy! -ölelt meg Mira.
-Köszönöm, ti is azok vagytok!
-Itt a limuzin, menjünk! -mondta Emma.
-Oké!
Beültünk a limuzinba. Megmondtam a címet, és a sofőr elindult. 30 perc múlva meg is érkeztünk.
-Lucy, hol vagyunk? -szállt ki a kocsiból Mimi.
-Miért? -szálltam ki én is.
-Tehén farm, komolyan? -nézett rám Mira.
-Pedig nekem ez a cím van felírva! -mutattam meg a papírt nekik.
-Menjünk be és kérdezzük meg, hogy hol van a park! -javasolta Emma.
-Oké!
Bementünk a farmra. Beszéltünk a tulajjal, és kiderült, hogy nem 99, hanem 66 az házszám.
-Köszönjük! -mentünk ki az épületből.
-Szívesen!
Beszálltunk a kocsiba. Elmondtam a sofőrnek a helyes címet, és elindultunk.
-Mi van lányok? -néztem rájuk. -Pedig szerintem tök buli lett volna egy tehénfarmon fényképezgetni.
-Haha nagyon! -néztek rám.
40 perc múlva szerencsére megérkeztünk a helyszínre.
-Na végre! -mondta Zayn.
-Hol voltatok? -kérdezte Eric.
-Ez az okos menyasszony 66 helyett 99-et diktált be a sofőrnek. -magyarázkodott Mira.
-Bocsi! -néztem Zaynre bociszemekkel.
-Semmi gond! -ölelt meg. -Gyönyörű vagy!
-Köszönöm! -pirultam el. -Te is jól nézel ki!
-Igazán? Köszönöm! -mosolygott rám.
-Amúgy mi van a 99-es házszám alatt? -kérdezte kíváncsian Eric.
-Egy tehénfarm! -mondta Mira.
-Ó!
-Na végre, hogy itt vagytok! -mondta a fényképész.
-Jó napot! -köszöntünk neki. 
A fényképész megcsinálta a képeket.


















 















 
-Köszönjük, viszlát!
Kimentünk a parkból.
-A templomhoz odatalálsz? -kérdezte Zayn.
-Haha, igen! -mondtam neki.
-Oké, akkor ott találkozunk! Sziasztok!
-Sziasztok! -köszöntünk nekik.
-Irány a limuzin csajok! -mondta Jessy.
A templomnál /Zayn szemszöge/
Előbb odaértünk, mint a lányok. A tömeg rögtön odajött hozzánk és gratulált nekem.
-Zayn! -szaladtak oda a testvéreim.
-Sziasztok! -öleltem meg őket.
-Nagyon jól nézel ki!
-Köszönöm, ti is csinosak vagytok! Bent találkozunk!
-Oké! -mentek be a templomba.
-Az én kis fiam!-jött oda anya is.
-Anya! Úgy szeretlek! -öleltem meg.
-Én is Kicsikém!
Ekkor megérkeztek a lányok is.
-Milyen gyönyörű Lucy!
-Igen anya, ő a leggyönyörűbb lány az egész világon, és csak az enyém!
Lucy szemszöge
Ahogy kiszálltunk a kocsiból a szüleim rögtön odajöttek hozzám.
-Lucym! Drága kislányom! -ölelt meg apa.
-Apu! -pusziltam meg.
-Kicsim! -ölelt meg anya.
-Anyu! -kapott ő is egy puszit.
Elkezdtek harangozni.
-Bent találkozunk! -mondták a lányok.
-Oké!
Mindenki bement a templomba, csak apa és én maradtunk kint.
-Készen állsz? -kérdezte.
-Igen! -karoltam bele.
-Akkor menjünk!
Zayn szemszöge
Ott álltam az oltárnál, hirtelen nyílt az ajtó, és belépett rajta Lucy és az apukája. Könny szökött a szemembe. Egyszerűen csodálatos látvány volt. Lucy rám mosolygott én meg visszamosolyogtam.
-Vigyázz a lányomra! -adta Lucy kezét az enyémbe Mr. Morrison.
-Persze Uram, vigyázok rá!
Mr. Morrison leült a helyére és elkezdődött az esküvő.
-Azért gyűltünk ma itt össze, hogy Zain Jawadd Malik és Lucille Morrison összeházasodjon. Ha bárkinek ellenvetése van szóljon most, vagy hallgasson örökre!
Az egész templom csöndben maradt.
Zayn szemszöge
-Lucille Morrison. Hozzámegy az itt látható Zain Jawadd Malikhoz?
-Igen! Zain Jawadd Malik! Nagyon szeretlek téged! Az én kis egoistámat! Emlékszem, amikor először láttalak a TV-ben. Már akkor elraboltad a szívem. Mikor egyre jobban és jobban megismertelek rájöttem, hogy én csak veled szeretném le élni az életem! Ezért ígérem, hogy veled leszek, jóban-rosszban, betegségben egészségben, gazdagságban, szegénységben, míg a halál el nem választ!
-És ön Zain Jawadd Malik, elveszi feleségül Lucille Morrisont?
-Igen! Lucille Morrison! Én is nagyon szeretlek téged Kicsim! Az egyik legjobb napom az volt, amikor először találkoztunk! A kis vörös hajad, rabul ejtett! Aztán többet találkoztunk és rájöttem, hogy nem csak a hajadat imádom, hanem mindenedet! A második legjobb napom, meg a mai napom! Én is ígérem, hogy veled leszek, jóban-rosszban, betegségben egészségben, gazdagságban, szegénységben, míg a halál el nem választ!
-A rám ruházott hatalomnál fogva házastársakká nyilvánítalak titeket! -mondta a pap. -Kérem csókold meg a menyasszonyt.
Elcsattant az első hitvesi csókunk.
A templomból egyből az étterembe mentünk, ahol elkezdődött a buli.
Táncoltunk, utána leültünk vacsorázni. Mindenki mondott egy pohár köszöntőt. Mikor befejeztük a vacsorát elkezdődött a menyasszonyi tánc. Mindenki táncolt Lucyval, Lucy pedig nagyon élvezte a táncot. Az este végén, pedig következett az elmaradhatatlan vonatozás!
Mikor kitáncoltuk magunkat, megérkezett a torta.
Lucyval közösen felvágtuk, az emberek pedig tapsoltak. Mindenki kapott egy szelet tortát és elkezdtük enni.
Lucy szemszöge
A torta nagyon finom volt. Újra felálltunk és táncoltunk, amikor Mimi megszólalt.
-Itt a taxi! -mondta.
-Taxi? Micsoda? -csodálkoztam.
-Gyere Kicsim, menjünk! -fogta meg a kezem Zayn.
-Úristen! Hova megyünk? -kérdeztem.
-Majd meglátod! -csókolt meg.
-De nincsenek is ruháim!
-Nyugi, a lányok mindent bepakoltak! -mosolygott rám Zayn.
-Ja, akkor oké!
Kimentünk az étterem elé. Az összes vendégtől elköszöntünk, és beszálltunk a taxiba.
-Indulhatunk? -kérdezte a sofőr.
-Igen! -vágtuk rá.
Integettünk a vendégeknek. Mikor már nem láttuk őket abbahagytuk az integetést.
-Úristen, Zayn! Annyira szeretlek! -öleltem meg.
-Én is Drágám! Mindennél jobban!
-Zayn! -bújtam hozzá a taxiban.
-Igen, Kicsim? -cirógatta meg az arcomat.
-Ez volt életem legszebb napja!
-Nekem is! -csókolt meg.

3 megjegyzés:

  1. Szakadtam,meghatódtam,nagyoooooooooooooon jóóóóóóóóóóóóóóóóó! Imádom Imádoom imádom! Alig várom a folytatást! <3 Függő vagyook! ;) Nagyon profi ismét

    VálaszTörlés
  2. HELLO EMBEREK! MEGJÖTT ALEX A PARTY ARC! Kedvenc részem xDD :')

    VálaszTörlés