Címkék

2013. augusztus 9., péntek

13. fejezet

Halihó Fiúk, Lányok! 
Itt van egy újabb fejezet, erre a rettentő  forró nyári napra, kicsit jó lenne kiutazni Svédországba nem? Kérlek komizzatok. Nagyon nagy LOVE nektek. 
Csók :* 
XO: Just Only Girl♥



Part Of Me 

Eric szemszöge
Reggel összebújva keltünk fel.  Mira a mellkasomhoz bújva aludta végig az éjszakát.
-Jót aludtál?
-Igen! –mosolygott rám.
-Tényleg?
-Igen!
-Örülök, Szívem!
-Mit csináljunk ma? –kérdezte Mirus.
-Nem, tudom de nekem fáj a hasam! –feküdtem vissza.
-Hozzak fájdalomcsillapítót?
-Nem kell! –csuktam be a szemem.
-Inkább hozok Babám!  -ment ki. –Na itt is vagyok vedd be!
-Okés! –ültem föl. Mira óvatosan megpuszilta a hasamat. –Szívem! –csókoltam meg.
-Szeretlek! –fogta meg a vállam. Nem tudtam ellenállni, Mira mindig bombázó, ha éppen 9hónapos terhes ha koncerten ugrál, és csinálja a hangulatot, ha csak szimplán hétköznapi csaj, vagy ha reggel felkel. Megfordultunk, Mira a lábát a hátamra tette.
Mira nyakát csókolgattam.
-Jó reggelt! –nyitott be Tone. –Basszus bocsi, semmit nem láttam! 

Gyorsan szétreppentünk, és felöltöztünk.
-Kopogni luxus? Barlangban élsz ember?! –ment le Mira nevetve. 

-Igen ott! –nyújtotta ki Tone a nyelvét.
-Csajok, kértek teát?
-Igen.
-Okés! Csinálom!
Megittuk a teákat Tone elment.
-Hol is tartottunk? –mentem vissza.
-Állj le jó! –hagyott ott Mira.
-Kicsim, mi bajod van? –öleltem meg.
-Semmi! –ölelt át.
-Kérhetnénk egy igent! –lépett be az ajtón Emma.
 












-Igen! –jöttek be a csajok.
-Mire készülhetnek? –gondoltam magamba.
-Mira és Eric…..
-Ki az a Eric? –fordultam el. 

-Kérlek fogadjátok nagy szeretettel Chert! -mondta Mimi

-Cher! –rohant oda Mira.
-Csajszi! Hoztam neked ajit!
-De édes vagy, köszi! Mi lehet ez? –bontotta ki. –ÓÓÓ de szép ez a nyaklánc.

-Van egy ötletem! –futott be Tone.
-Mondjad!
-Holnap fellépésed, és Mira énekelje el veled az Imagine-t! Tudod? Nem? De!
-Okés! –csókolt meg Mira. –Cher kérsz valamit?
-Nem köszi. Hogy vagytok,
-Jól és te? –mondta Mira.
-Nálatok mindig ekkora pörgés van? –kérdezte Cher.
-Igen, mi ilynek vagyunk.
Tone odébb hívott.
-Eric tudom, hogy ki akart megölni!
-Ki?
-Aksel!
-Tudtam!
Mira szemszöge
-Emberek! –szaladt be Jessy. 

-Louis-sal randizni megyek.
-Gratu! –öleltem meg.
-Mit vegyek fel?
-Egy cuki ruhát! –mondta Lucy. 

@zaynmalik: @LucyBabe #Miráék #ház #társaság #szeretem #fiancée
#reggel @CherLloyd  @tonedamli  @emmajustgirl @ericsaademusic @miramusic @jessynotperfect @mimidarwin #másodikcsalád
Mira szemszöge
Cherrel kimentünk az udvarra.
-Mizu?
-Semmi, külcsi.
-Veled Mira?
-Megint terhes vagyok.
-Om my fucking God! Gratulálok.
-Köszi!
Mentünk vissza.
Eric szemszöge
Mindenki elment, és mi elkezdtünk készülni Mirával a holnapra.
-Hogy játsszuk?
-Két gitáron.
-Okés! –elkezdtünk gyakorolni. Nagyon jól ment. Addig próbáltuk, amíg már nem tévesztettük össze a szavakat.
Vicces volt, és már a végén más dalokat is énekeltünk.
Elmentünk aludni.
Másnap/Imagine fellépés/
Reggel Miárval korán keltünk. 

@miramusic: @ericsaademusic #reggel#damn #fellépés
Mira lefotózott, felöltöztünk, és elindultunk.   A műsorba beszélgetünk, és interjúk készültek. 







-Akkor fogadjátok sok szeretettel Eric Saade-t és Mira Higgs az Imagine-vel.
Amìg Mirus énekelt megbabonàzva àlltam gyönyörű hang és egy gyönyörű làny. Miutàn vége lett Miràt a kezét fogva hùztam magamhoz és megcsòkoltam.
Mindenki tapsolt, amikor végett ért a szám. Nem is akartam, és nem is tudtam titkolni, hogy Mira velem van.
Tone szemszöge
Izgatottan készültem az esti randira. A szoba minden egyes pontján ruhák halma volt, tökéletesen akartam kinézni. Olyan édes srác. Ha bele megy az egyik szabályomba, akkor akár még igazi is lehet. Elmentem a parkba és ott vártam őt. 

Elmúlt 7óra, azt hittem, nem fog eljönni.
-Tone! –szólított meg. 
Jakson

-Szia!
-Ne haragudj, csak nem tudtam, hogy melyik virágot, hozzam, de ezt választottam. –adott a kezembe egy vörös rózsát.
-Köszönöm! –vettem el.
-Hova menjünk? Meg is van, elviszlek vacsizni.
-Okés.
Beültünk egy étterembe és megvacsoráztunk.
-Jakson van egy 5 randis szabályom, amit szeretnék betartani! Benne vagy?
-Mi lenne az?
-Hát, hogy csak az ötödik randi után… tudod?!
-Persze megértem.
-Köszi, aranyos vagy!
Nagyon jó volt a randi, végre, egy rendes aranyos srác, és még haza is kisért, és elkérte a telefon számom.
-Mikor hívhalak?
-Amikor csak akarsz! –mosolyogtam.
-Okés! Jó éjszakát, szép álmokat! –adott egy puszit.
-Köszi, neked is! –mentem be a házba.
Mira szemszöge
Eric anyuja hazahozta Melodyt. Eric nagyon örült neki.
Melody hamar elment aludni, és mi is Erickel.
-Jó éjt, Szívem! –ölet át.
-Neked is.
Másnap
Nem volt semmi dolgunk, így úgy döntöttünk, hogy elmegyünk az állatkertbe, és utána sétálunk.
Melody mindent végig kérdezett.
-Ú, Eric oroszlánok! Lécci egy kép!
-Okés! 

@miramusic : valakire minden csaj bukik :P @ericsaademusic :* 

@ericsaademusic: az a zsiráf srác eléggé téged akart :*
@miramusic: csend legyen :P #shutupBaby ♥
-Anyu, Apu! Tegyétek már le a telefont! –mondta Melody.
-Ne haragudj Kicsim! –tettük el a táskákba.
-Okés! Nem baj!
Végig jártunk mindent, utána kimentünk a parkba sétálni.
-Anyu, te régen tudtál kézen állni?
-Igen! –guggoltam le.
-Meg is mutatod?
-Persze!
-Apa fotózd le Anyut!
-Oksi.
Eric szemszöge
Mira levette a cipőjét, és neki futásból állt kézen.

@ericsaademusic: #damn #ohshit #wow #kézenállás #legügyesebb #imádom
-Sziasztok! –jött oda hozzánk pár rajongó.
-Hello, sziasztok!
-Kérhetnénk autogramokat? –kérdezték.
-Persze! –még meglepetésként énekeltünk nekik, mert ott volt Mira gitárja.
Még egy pár órát, kint voltunk aztán haza mentünk, mert Melody rosszul érezte magát.
-Eric, gyere!
-Mi a baj?
-Melody lázas! Hozol fel vizes ruhát?
-Persze! –leszaladtam vizes ruháért, és felvittem. Mira Melody homlokára tette.
-Jó éjszakát, Kicsim! –mentünk ki a szobájából.
A szobánkba beérve, már megint zokogtam.
-Szívem, mik ezek az érzelmi hullámok? –ült le mellém Mira. –Szívecske én vagyok terhes nem te! Nyugi. Eric mély levegő! Szívem vegyél mély levegőket! –mondta Mira.
Mira szemszöge
Ericnek elkékült a szája, és erőtlenül dőlt el az ágyon.
-Eric! –ültettem föl. –Nyugodj meg! -pusziltam meg a hátát, és közben kerestem a sprayt. A szájához tettem, és fújtam. Pár perccel később Eric sokkal jobban nézett ki.
-Jaj, Kicsim! –öleltem meg.  –Aludjunk jó?
-Igen, aludjunk! Jó éjszakát.
Eric mellkasán aludtam el.
 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam! Megint nagyoon profi lett!Alig várom a folytatást,így tovább. XOX <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Huhu szóval meghaltam! xd /mondjuk ezt te ,,telón" hallhattad..:P/
    Tone: -Holnap fellépésed, és Mira énekelje el veled az Imagine-t! Tudod? Nem? De!
    Jackson: -Hova menjünk? Meg is van, elviszlek vacsizni.
    Az ilyen párbeszédek ismerősek ugye?:$ :P xdd
    Mira: –Szívecske én vagyok terhes nem te! xDD
    Jó rész lett, és sikerült elolvasnom..;) xD

    VálaszTörlés