Címkék

2013. augusztus 22., csütörtök

22.fejezet

Sziasztok itt a legújabb fejezet. 
Jó olvasást! Kövessetek twitteren is: @MiraEricBlog:D
XO: Just Only Girl♥



A nászút
Zayn szemszöge
Lucy egész úton kérdezősködött, hogy hová megyünk.
-Majd meg tudod! -válaszoltam neki mindig.
-De mikor?
-Hát, amint odaérünk? -mosolyogtam rá.
-Jaj! -vágta be a durcit.
-Na ne csináld már! -öleltem magamhoz.
-Na jó! -puszilt meg.
-Megérkeztünk! -szólt hátra a sofőr.
-Köszönjük! -kiszálltunk a kocsiból, és kivettük a bőröndöket.
-Egy reptért? -nézett rám Lucy.
-Pontosan!
-Úristen! Hova viszel? -kérdezte.
-Legyen meglepi! -nyomtam egy puszit az arcára. -Gyere, a gép már készen áll!
-Oké.
Bőröndökkel a kezünkben elindultunk a magánrepülőm felé.
-Van egy saját magán repülőd? -nézett rám Lucy.
-Persze!
-De király!
Beszálltunk a gépbe. Szóltam a pilótának, hogy indulhatunk. Visszaültem Lucy mellé az ülésbe.
-Kösd be magad, mert indulunk!
-Oké!
Bekötöttük magunkat és a repülő elindult.
-Hány órás az út?
-5-6 óra.
-Hú, az sok!
-Igen, de ha gondolod aludhatsz!
-Nem vagyok álmos! -tiltakozott.
-Ja akkor oké.
Elkezdtünk beszélgetni, és Lucy a vállamra hajtotta a fejét.
-Lucy, Lucy ébren vagy? -kérdeztem, de nem válaszolt. -Még hogy nem vagy álmos! -simogattam meg a haját.
A tájat néztem, bár hajnali 1kor nem sok mindent láttam belőle, ezért inkább én is úgy döntöttem, hogy alszom egyet.
Pár óra múlva /Lucy szemszöge/
Arra keltem fel, hogy fáj a nyakam. Ránéztem Zaynre. Ő édesen aludt az ülésnek dőlve. Kinéztem az ablakon.
Sötét volt, ezért nem láttam semmit, csak a városokat, amik ki voltak világítva.
-Mikor ébredtél fel? -hallottam meg Zayn hangját.
-Pár perce.
-Ja értem. -csukta vissza a szemét.
-Még mennyi idő? -kérdeztem tőle.
-Hány óra van?
-Hajnali öt, legalábbis a Stockholmban.
-Akkor nem sokára.
-De jó!
-Itt a pilóta beszél, kérem kapcsolják be az övüket, megkezdjük a leszállást!
-Látod, megmondtam! -mosolygott rám Zayn.
-Igen, te meg! -adtam egy puszit neki.
Bekapcsoltuk magunkat. Pár perc múlva sikeresen landoltunk és leszálltunk a gépről.
-Úristen, de gyönyörű! -néztem ki az ablakon. -Úristen Zayn Hawaiin vagyunk?
-Pontosan. Igen az, de fele annyira se mint te! -csókolt meg Zayn.
-Úgy szeretlek!
-Én is Picim! -ölelt meg.
-Megérkeztünk! -jött oda a pilóta.
-Köszi a fuvart! -fogott kezet Zayn a pilótával.
-Ugyan, nincs mit!
-Akkor majd jössz értünk?
-Persze-persze! Sziasztok, érezzétek jól magatokat!
-Köszönjük!
Leszálltunk a gépről. Bőröndökkel a kezünkben elindultunk a kijárat felé.
-És most?
-Most fogunk egy taxit és megyünk a házhoz!
-Oké!
A reptérről 10 perc alatt odaértünk a házunkhoz.
-Jó napot! Én Patrisha vagyok. A ház tulajdonosa.
-Jó napot! -fogtunk vele kezet.
-Megmutatom a házat!
-Rendben! -egyeztünk bele.
Kinyitotta az ajtót és bementünk a házba. Tágas, emeletes ház volt. Patrisha mindent megmutatott nekünk.
-És innen pár percre van egy kis bolt, ahol betudnak vásárolni!
-Rendben, köszönjük.
-Mennyi napig is maradnak?
-Csak 2 napig! -válaszolta Zayn.
-Értem, érezzék jól magukat!
-Köszönjük!
-És a kulcsot, majd oda tegyék ahova mutattam!
-Rendben viszlát! -köszöntünk el tőle.
Patrisha elment.
Zayn szemszöge
-Miénk a ház! -mosolyogtam Lucyra.
-Jaj Zayn! -nézett rám. -Gyere pakoljunk ki és inkább öltözzünk át!
-Ahogy gondolod! -csókoltam meg.
Kipakoltunk és felvettünk valami kényelmesebb ruhát.
-Hány óra lehet? -kérdezte Lucy.
-Hát ez az óra szerint 21.00! -mutattam a falra.
-De fura, hogy hajnali 1kor indultunk és itt még csak 9 óra van!
-Hát igen. Na és mit szeretnél csinálni?
-Tudod mit, benne vagyok! -csókolt meg.
-Tudtam én, hogy téged kell elvennem! -emeltem fel.
-Haha, Zayn hova viszel?
-Csak a hálószobába!
-Annyira szeretlek! -csókolt meg.
-Én is téged!
Csókjaink egyre szenvedélyesebbek lettek.
Másnap reggel
Mikor felkeltem Lucy nem volt mellettem.
-Kicsim, merre vagy? -másztam ki az ágyból.
-Itt kint a teraszon! Annyira gyönyörű. El se hiszem, hogy idehoztál! Köszönöm, köszönöm! -ugrott a nyakamba.
-Ugyan nincs mit! Van itthon valami kaja?
-Sajna nincs, néztem a hűtőben és nem találtam semmit.
-Akkor gyere, menjünk el vásárolni!
-Oké!
Gyorsan felöltöztünk és elmentünk a boltba. Lucy összedobott egy finom reggelit.
-És most mit csináljunk? -kérdeztem Lucytól reggeli után.
-Irány a tengerpart! -vágta rá.
-Benne vagyok!
Átöltöztünk fürdőruhába és kézen fogva elindultunk a strandra, ami szerencsére nem volt messze tőlünk.
-Verseny? -nézett rám Lucy.
-Oké!
Befutottunk a vízbe.
-Meg vagy! -kaptam fel Lucyt.
-ÁÁÁ! -mondta ijedten.
-Csak nem megijedtél? -csókoltam meg.
-Csak egy kicsit! -nevetett.
Elindultunk beljebb a vízbe, de rosszul léptem, és minden ketten beestünk a vízbe.
-De ügyes vagy! -nevetett Lucy.
-Héé! -néztem rá mérgesen.
-De szeretlek! -csókolt meg.
-Haha, én is!
Úszkáltunk még egy kicsit.
-Megyünk haza? -kérdezte Lucy.
-Aha.
Hazamentünk. Délután csak pihentünk. Este pedig elmentünk sétálni egyet.
-Annyira jó itt lenni! -mondta Lucy.
-Igen! Holnapra lesz egy meglepetésem!
-Igen, mi csoda?
-Majd megtudod! -csókoltam meg.
Hazamentünk. Lefürödtünk és elmentünk aludni.
Reggel /Lucy szemszöge/
-Lucy, jó reggelt! -puszilt meg Zayn.
-Neked is! -öleltem meg.
-Gyere kész a reggeli!
-Reggelit csináltál?
-Igen!
-Úristen köszönöm!
-Nincs mit!
Lementem a konyhába és egy tál palacsinta fogadott.
-Ez az enyém? -néztem rá Zayre.
-Igen! És kaptál még hozzá egy kis gyümölcsöt, és persze nutellát!
-Köszönöm! -öleltem meg.
Leültem.
-Na milyen? -kérdezte Zayn.
-Nagyon finom! Nem is tudtam, hogy tudsz palacsintát csinálni! -mondtam csodálkozva.
-Sok mindent ne tudsz rólam Lucille Morris! -mosolygott sejtelmesen.
-Ajaj. Kiderül a férjemről, hogy egy titkos ügynök! -nevettem.
-Lehet. Én vagyok M. ügynök!
-Te nagyon kész vagy Zayn! -nevettem még jobban. -Mit reggeliztél?
-Amit most te eszel.
-Akkor én is ilyen leszek?
-Lehet! -nevetett ő is. -De egyél, mert utána megyünk valahova!
-Oké!
Megreggeliztem és gyorsan felöltöztem.
-Kész vagyok! -mentem le az emeletről.
-Oké, akkor gyere! -fogta meg a kezem Zayn.
Elindultunk már egy ideje sétáltunk.
-Lucy! Emlékszel, hogy egyszer mondtad, hogy szeretnél a delfinekkel úszni!
-Igen!
-Na most valóra váltom az álmodat! -mosolygott Zayn.
-Úristen! Köszi! Úristen!
-Nincs mit, gyere menjünk be!
Bementünk az épületbe.
-Sziasztok! -jött oda hozzánk egy nő.
-Jó napot!
-A delfinekkel szeretnének úszni.
-Csak ő! -mutatott rám Zayn.
-Gyere, itt öltözz át abba a ruhába! -mondta a nő.
-Oké!
Átöltöztem. Utána kimentem hozzájuk.
-Készen állsz? -kérdezte a nő.
-Igen! -vágtam rá.
-Akkor gyere!
Bementünk egy helyre ahol voltak delfinek.
-Úristen de cukik!
Bementem hozzájuk a vízbe, Zayn pedig a partról figyelt.
-Mondd, csíz! -mondta Zayn, és lefényképezett.
Annyira jó volt ott a delfinekkel úszkálni.
-Nagyon szépen köszönöm! -mondtam a nőnek.
-Ugyan nincs mit, gyertek máskor is! Sziasztok!
-Viszlát!
Elindultunk hazafele.
-Milyen volt? -kérdezte Zayn.
-Húú, nagyon jó! A delfinek meg olyan édesek voltak!
-Elmegyünk valahova enni?
-Igen! Olyan éhes vagyok!
Beültünk az egyik kajáldába. Megebédeltünk, aztán még sétálgattunk a városban.
-Olyan rossz, hogy holnap megyünk haza! -mondtam szomorúan.
-Igen!
Lementünk még a partra is.
-Hiányozni fog Hawaii!
-Nekem is!
Estig ott voltunk, aztán elindultunk a nyaralóba. Gyors fürdés után lefeküdtünk aludni.
-Jó éjt Zayn! Nagyon jó volt itt lenni!
-Neked is jó éjt Kicsim! Igen, én is élveztem.
Másnap reggel
-Kicsim, jó reggelt! -csókolt meg Zayn.
-Neked is! -öleltem meg.
-Gyere pakoljunk, pár óra múlva indulunk.
-Muszáj? Nem szeretnék hazamenni! -dőltem vissza az ágyba.
-Igen Lucy muszáj!
-Á, na jó, pakoljunk! -keltem fel nagy nehezen.
Szerencsére estére már nagyjából összepakoltunk, szóval ma csak a ruháinkat kellett elpakolnunk.
-Kész! -mosolyogtam Zaynre.
-Igen! Na szaladj el fürdeni, én meg addig szétnézek, hogy mindenünk meg van-e.
-Oké!
Bementem a fürdőszobába. Viszonylag gyorsan, 10 perc alatt megfürödtem. Utánam Zayn is elment fürdeni, addig én TV-ztem.
-Készen vagyok! -jött ki a fürdőből Zayn.
-Oksa. Akkor hívjam a taxit?
-Igen.
Hívtam egy taxit, addig Zayn lehordta a bőröndöket. Dudáltak.
-Itt a taxi! -néztem ki az ablakon.
-Oké! Bepakolok, te addig zárd be az ajtót!
-Rendben. -bezártam a ház ajtaját és a kulcsot a megbeszélt helyre visszaraktam.
-Mehetünk? -nézett rám Zayn.
-Muszáj?
-Sajnos igen.
-Hát jó, akkor menjünk.
Beültünk a taxiba. 10 perc alatt kint is voltunk a reptéren, ahol Zayn magángépe már várt minket.
-A kis házaspár! Sziasztok! -köszönt a pilóta.
-Hello! -köszöntünk neki.
-Indulhatunk?
-Igen!
Egy újabb 5 órás út után meg is érkeztünk Svédországba.
-Köszönöm, hogy elvittél és haza is hoztál!
-Jaj, mondtam már, hogy nincs mit!
-Szia! -köszöntünk el tőle.
-Sziasztok!
Leintettünk egy taxit és beültünk.
-Hogy érezted magad? -kérdezte Zayn a taxiban.
-Nagyon jó volt! Szívesen visszamennék még!
-Én is!
-Hány óra van amúgy?
-Este 7.
-Megérkeztünk! -szólt a taxisofőr.
-Köszi! -Zayn kifizette a taxit, utána kipakoltuk a bőröndöket.
-Sziasztok! -futottak ki a házból Mimiék.
-Sziasztok!
-Na milyen volt a nyaralás? -kérdezte Jess.
-Húú nagyon jó! -válaszoltam.
-Gyertek be és meséljetek el mindent! -mondta Emma.
-Oké, csak előbb lepakolunk.
-Oksa.
Bevittük a bőröndöket a szobánkba. Mivel semmi kedvünk nem volt kipakolni, csak ledobtuk őket a földre.
-Na itt vagyunk! -mentünk ki.
-Gyertek meséljetek el mindent!
-Oksa.
Leültünk a kanapéra és mindent elmeséltünk szó szerint.
-És itt vannak a képek!
-Nagyon jók lettek!
-Köszi! És veletek mi volt?
-Miráéknál volt egy ilyen medencés buli, ott voltunk, amúgy semmi. -mondta Mimi.
-Értem. Na de mi megyünk. Sziasztok jó éjt!
-Nektek is!
Elszaladtunk fürdeni utána pedig lefeküdtünk aludni.
-Szeretlek! -bújtam Zaynhez.
-Én is! -csókolt meg.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fejezet! *.* Imádtam!Alig várom a folytatást! <3 Csak így tovább! ;) PUSS :*

    VálaszTörlés