Címkék

2013. augusztus 15., csütörtök

17. fejezet

Húha Drágák túlléptük a 4400 oldal megjelenítést így most 4409 és mivel ti olvasok, ezért én írok nektek. És skacok kérnék komikat, mert szeretném látni, hogy mi a véleményetek. Legjobb olvasók vagytok :D. És ,hogy miért kérném a véleményetek, mert szeretnélek titeket is bevonni, abba, hogy milyen legyen a 3. évadtól a blog kinézete. 
SZÓVAL: KÉRDÉS: SZERETNÉTEK SEGÍTENI A BLOG KINÉZETBEN, HOGY MINDENKINEK TETSZEN? 
VAGY.... RÁM BÍZÁTOK, MERT TETSZIK A BLOG KINÉZETE? 
Már megvan hozzá az ötlet :D 
A következő rész most már tényleg hétfőn jön :) 
Jó olvasást! 
Milliónyi csók nektek :*
XO: Just Only Girl♥   
Együtt Töltött Nap 






Mira szemszöge

Reggel Eric csókjaira ébredtem.

-Szép jó reggel, Virágszál!

-Neked is, Édesem! –pusziltam meg a nyakát. –Hogy aludtál? –Milyen volt az éjszakád? 

-Jó, és a tied Szívem?

-Egész éjszaka ébren voltam, figyeltelek!  -csókoltam meg.

-Tényleg, de Drága vagy! Kicsim, annyira szeretlek!

-Feküdj vissza, aludj még egy kicsit! –simogattam meg az arcát.

-Nem tudom, nem érzem jól magam.

-Mi a baj! –ültem föl.

-Fáj a fejem.

-Túl sokat ittál.

-Nem, nem attól van.

-Akkor mitől, Kicsim?

-Nem tudom!  -feküdt le.

-Betakarlak, és aludj!

-De Mira……..

-Jaj, Eric! Mi fáj? –öleltem át.

-Mira….. nem tudom, hogy hogyan mondjam el.

-Mit? Kicsim!

-Szeretlek, és ez örökké így lesz!

-Tudom, Kicsim! –Eric lefeküdt.

Betakartam.

-Mira. –fogta mega kezem.

-Igen?

-Szeretlek!

-Én is!

Eric elaludt, én pedig a szobába takarítottam. A kezembe került egy filc és Eric mellé feküdtem elkezdtem az arcára rajzolgatni. Végül is egy szép cica lett belőle és a mellkasára felírtam, hogy Meow. Kis cica srác. Nagyon husi volt. 


-Szívem! –ébredezett Eric, én abban a pillanatban eldobtam a tollat a kezemből.

-Jó reggelt! –pusziltam meg az orrát.

-Miért lett tiszta filc az arcod? 

-A kezem volt olyan. -mosolyogtam rá.

-Nem is olyan a kezed! Kérem a tükrödet!

-Eric, nem!

-De!

-Na jó, tessék.

-Mh egy ilyen tetkón gondolkoztam. Meow cica srác.

-Meow! –mától így hívlak.

-Nem! Mira az arcom én ezt, hogy fogom lemosni. De te se! –vett elő egy filcet a fiókból. –Kicsim!

-Basszus! –futottam ki a szobából.

-Elkaplak!

Egyenesen a kanapén lévő táskámért rohantam, ott volt a tegnap kapott alkoholos filcem. Eric nem menekül.

-Szia, Cica srác!

-Cica lány!

-Mit akarsz?

-Firkálni rád!

-Nem….

-És utána fürödni veled!

-Nem!

-Most meg vagy! –emelt fel.

-Eric, tegyél le! Hallod!

-Nem tehetem.

-És miért nem?

-Ezért. –tett le a kanapéra és elkezdett rám rajzolgatni, és rám is kerül egy gyönyörű Meow felírat.

-Fürdő?–kérdezte Eric.

-Fürdő!

Bementünk, Eric elkezdte engedni a vizet.

-Mirus! –nyomott a falnak. –Szeretlek!

-Én is! –fontam a dereka körré a lábam.

-Ágy?

-Minden vizes lesz, nem takarítok!

-Majd takarítok!

-Oké, mehetünk.

Közben Eric hátát simogattam és a nyakát csókolgattam.

-Szeretlek! –tett le az ágyra.

Eric csókolgatott……..

A mellkasához bújtam.

-Elkenődött a Meow feliratom.

-Az enyém szépen tart a legszebb lányon.

-Fogd be! –csókoltam meg.

-Mira, mindig ilyen napokat akarok.

-Tudom, én is! Szeretlek!

-Én is!  Mit csináljunk?

-Menjünk el vásárolni!

-Okés!

Felöltöztünk és indultunk…. volna.

-Eric a meow látszik!

-Veszek egy másik pólót!

-Rendi!

Eric pár percen belül visszaért.

-Mehetünk?

-Csak leragasztottad! –téptem le.

-Au! Mira!

-Miért szexi vagy!

-Tudom!

-Akkor jó! –csókolt meg. 


Elmentünk a boltba, ahol semmi izgalmas nem történt csak nyugodtan vásárolgattunk.

-Mira! –csókolt meg Eric.

-Igen?

-Folytatjuk ha haza értünk?

-Ez hülye!

-Nem Eric!

-Jól van Szívem, de nem!

Hazamentünk. Eric elindított egy filmet.

Eric szemszöge

Mira elaludt a film közben. Betakargattam, és, hogy ne zavarjam lementem végig nézni a filmet. Miközben néztem, éreztem, hogy valaki gyengéden megsimogatta a hátam.  

-Mi a baj?-ült le mellém Mira.

-Fáj a fejem! 


-Persze, mert ordít a tévé.  –kapcsolta ki.

-Gyere, menjünk föl!  -álltam fel.

-Okés.

Felmentünk.  Mira hozzám bújt, és úgy aludtunk el.

6 megjegyzés:

  1. OMS! Megint haláli vérprofi munka. Kiadóba való!!! Imásom! Alig várom a folytatást! juuj de jó feji,milyen jó blog...na oké IMÁDOM <3 :3 :DDDD ;)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a rész! :D
    E: Folytatjuk ha haza értünk?
    M: Ez hülye!
    E: Nem Eric! xD
    Neked legalább nem ,,fürdik" a sztorid..:$ xD

    VálaszTörlés
  3. Egy napomba telt hogy a legelső résztől elolvassam az utolsóig.. Iszonyatjó<3333
    Alig várom hogy jöjjön a kövii :D

    VálaszTörlés
  4. Szia, köszönöm szépen! :) A hét közepén jön az új rész! Örülök, hogy tetszik a blog! :)
    xo

    VálaszTörlés