Címkék

2013. augusztus 10., szombat

14. fejezet

Hello Skacok! 
Itt van a mai fejezet :D 
XO: Just Only Girl♥



I’m So.. I’m So 

Eric szemszöge
Reggel Mirának teát főztem, és megpróbáltam palacsintát sütni, bár nem túl sok sikerrel. Minden tiszta tészta lett, még én is.
-Jó reggelt! –jött le Mira. –Eric, mi történt itt?
-Csak palacsintát sütöttem.
-Látszik! –csókolt meg. –Öm Eric komolyan csak a kötényem van rajtad!
-Igen! –öleltem meg.
-Nagyon….. nagyon szexi vagy, de majd mosd ki!
-Mira!
-Mosd ki! –csókolt meg.
-Most?
-Nem, és öltözz fel, mert ha Melody lejön!
-Nem fog!
-Eric!
-Rázártam az ajtót, és filmet nézz. –vettem le Mirus kötényét.
-Vedd már vissza! –ölelt meg.
-Jól van….
-De egy nadrággal is kezdhetnéd!  És addig feltakarítok!
-Rendben! 
Mira zuhanyzás közben bejött hozzám. 
-Mi az Szívem? -mosolyogtam rá. 
-Csak jöttem megnézni a hasad! 
-A hasamat? 
-Igen! 
 
Elmentem felöltözni, mire vissza értem Mira már egy másik adag palacsintát megsütöt, és Melody is lent volt.
-Szia, jó reggelt Kicsim! –ültem le a kanapéra.
-Apuci! –ült az ölembe, és a mellkasomnak döntötte a fejét.
-Mi a baj Hercegnő?
-Szeretlek Apa!
-Én is! –öleltem meg.
Mira szemszöge 

Pár órával később Erickel elindultunk egy interjúra.

@miramusic: ingecske *-* mert a pöttyös az igazi ;) szeretlek @ericsaademusic ♥
Interjú /Ellie beszélgetős showja/
-Csak egy lány a  szomszédból, vagy a egy híres énekes? Ezt most megtudhatjuk Mira Higgstől, és Eric Saade-tól.
Bementünk.
-Sziasztok!
-Szia! –ültünk le, Eric megfogta a kezem.
-Mira, az igaz, hogy te takarítod a lakásotokat?
-Ez így nem teljesen, mert Eric nagyon sokat szokott segíteni, és hiába vagyok ott ahol most vagyok, hírnév és csillogás meg minden, de én ugyan az Mira vagyok, csak annyi változott, hogy elfoglaltabb lettem.
-Anyukádék, hogy vélekedtek a rapes próbálgatásokról?
-Jól, mindig az álmaimat támogatták.
-Ha jól tudom, te gazdag családból származol, és nem ítéltek el a kinézeted miatt?
-Nem én az a tipikus magyar csaj vagyok!
-És ahogy szoktuk hallani a Magyar lányok a legszebbek! Ahogy látjuk is! 
-Köszönöm!  -mosolyogtam.
-Eric milyen Mira mennyire beszél otthon akcentussal, mivel ti otthon svédül beszéltek igaz?
-Igen, otthon svédül beszélünk. Mirának van egy kis akcentusa, de nagyon édes ahogy beszél meg ahogy egyes szavakat ki mond, de az a legédesebb amikor elfelejti és angolul körül írja.
-Jaj! Mira, Erickel hány magyar szót sikerült már megtanítanod?
-Egyet, Eric mond ki!
-Szeretlek… angolul I love you!
-Á! Értem!  Köszönöm, hogy itt voltatok! Mira egy Becky G számmal készült, amit elő is fog adni.
Elénekeltem.
Elindultunk haza.
Eric szemszöge
Ahogy mentünk hallottam, hogy beszólogatnak Mirának, Ő csak bemutatott, és ment tovább, de én viszont neki estem.
-Eric! –rohant oda Mira.
De ekkor a földhöz vágtak.
-Mi a frászt csinálsz? B*meg normális vagy? –Mira pofozta meg a gyereket. –Húzzá innen! Gyerünk! –mondta Mira.  –Jól vagy? –ült le mellém.
-Nem fáj a vállam!
-Nézd irónia pont egy sebészet előtt vagyunk! –segített fel Mira.
-De jó! –mentünk be.
Kiderült, hogy egy kicsin múlt, hogy el nem repedt.
Bekötötték a vállam, és a hasam meg a mellkasomat is, hogy tartson.
-De jó! –mondtam Mirának.
-A kötény szexibb volt!
-Tudom! –mentünk haza.
Hazaértünk.
Melody Lucyéknél volt.
-Eric, hogy lehetsz ennyire gyerekes? –mondta Mira. –Nem hiszem el, hogy leállsz verekedni? Komolyan mint egy kisgyerek!
-Mira, csak megvédtelek!
-Igen? Érdekes még is miattam tűntek el onnan!
-De Mira!
-Nem érdekel! Megyek és lefekszek!
-Mira!
-Nem Eric nem! Gyere feküdj le!
-Jó! –mentem föl. Lefeküdtem.
Mira tett rám vizes ruhát, és lefeküdt mellém.
-Szeretlek Mira!
-Én is Eric nagyon! Szívem! –csókolt meg.
-Jó éjt!
-Neked is.
 

4 megjegyzés:

  1. OMFS! Nagyon jó fejezet megint vérprofi és megtéplek ha mégegyszer azt mondod hogy nem jó fejezet!!!! Alig várom a folytatást. ;) IMÁÁÁÁÁÁDOOOOOOOM <3 :DD

    VálaszTörlés
  2. Jaj kis kemény Eric :D *-* Aztán szegény megbánta :S De milyen romantikus hogy megakarta védeni Mirát! *-*

    VálaszTörlés