Címkék

2013. augusztus 28., szerda

25. fejezet

Hello Bello! Itt van az utolsó gyakori fejezet :) és a következő jövőhét SZOMBATON fog megérkezni. Sikerekben és eredményekben gazdag új tanévet kívánok nektek. Remélem mindenki ott kezdi a sulit, ahol szerette volna és legyen sok új barátotok :* ÉS MA FORGIVE ME♥♥ *--*
XO: Just Only Girl♥



Interjú




Eric szemszöge

Reggel Mira hozzám bújva aludt, de sajnos fel kellett keltenem, mert jött Tomastól az üzi, hogy ma is interjút adunk.
-Mirácska! Jó reggelt álomszuszék! Hercegnő!
-Jó reggelt! –csókolt meg.
-Öltözz, interjút adunk.
-De jó! –mászott ki az ágyból.
-Nézd! –gurultam le, de olyan jól sikerült, hogy az ágyról is lefordultam.
Mira leült a földre, és ott nevetett rajtam.
-Jól van, Kicsim! –fogtam meg a lábát, és oda húztam magamhoz.
-Na gyere menjünk! –pattant fel Mira.
Felöltöztünk és elindultunk az interjú helyszínére. Ott csináltunk két képet.


@miramusic: @ericsaademusic♥ #szeretlek #sexyeyes



 @ericsaademusic: Szépségem♥ @miramusic ♥


-Hello Gina Diravi vagyok! 

-Hello Eric Saade!
-Hello Mira Higgs!
-Kérlek üljetek le! Kezdhetjük?
-Igen! –ültünk le.
-Szóval Mira úgy tudjuk, hogy szerepet kaptál egy tévéműsorban. Mi történt, hogy nem szerepelhetsz?
-A rendező túl nagynak találta a ciciá szóval a cic basszus nem hittem, hogy ezzel a szóval is gondjaim lesznek. Valami egyértelmű szó kéne. Ha összeszedem magam…
-Várj nem is jelentkeztünk be!  
-Nem is indul a kamera! –mondta az operatőr. –Mi van ezzel?  Indulj már! Gyerekek telefonos felvétel jó lesz?! Nem jó, oké! Gyerünk indulj Sanyiii! -ordított  a kamerának.  -Nézd már elindult!
-Éljen Sanyiiiiii! –mondta Mira.
-Sziasztok, jó reggelt a mai vendégünk a huszonkét éves Mira Higgs és a húsz éves Eric Saade!
-Fordítva! –mondtam.
-Jaj, bocsánat.
-Sziasztok! Mira Higgs vagyok ez itt mellettem pedig ki is vagy? –nézett rám nevetve Mira. –Ja Ő itt mellettem Eric Saade a férjem szép házasságban élünk én hülye vagyok Eric pedig feledékeny!
-Igen!-csókoltam meg Mirát.
-Ebből nem lesz normális interjú.
-Velünk? Olyan nem lesz!
-Valaki menjen ki, és majd összevágunk titeket.
-Csubakka! –mondta Mira.
-Az elme zavarodottak adása, amúgy! Titeket is üdvözöllek itt! –mondta Gina.
-You know, I know –énekelt Mira.
-Ez kész, nem ismerek senkit! –mondtam.
-Na Eric, gyere ennek már mindegy!
-Végül is!
-Gyerekek, működik most már a kamera!
-Sanyi! –ugrált Mira és Gina.
-Istenem! Nem bírom és én ezzel élek minden nap!
-Ezzel!
-Ja a feleségemmel.
-Na azért! –csókolt meg Mira.
-Huhh jól van gyerekek. Nyugi! El kéne kezdeni az interjút. –mondta nevetve Gina. –Több ilyen interjú kéne!
-A szilveszteri adásban leadhatjátok. –mondtuk Mirával.
-Oké! Eric, és Mira baki parádéja és Sanyi a kamera!
-Huh. –ültünk le. –Kezdjük.
Végre felvettük a normális interjút. Hazamentünk, és Mirával végig nevettük az egész napot. Filmeket és videókat néztünk.
-Jó éjt Kicsim! –csókolt meg Mira.
-Jó éjt! Megcsó.. csókolooom. –nevetem. –Szóval meg csókolhatlak?
-Persze! –csókoltam meg.
 

4 megjegyzés:

  1. B* meg ááh! XDDDDDDDDDDDDD NC NC NC NC NC :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Haláli bepisilek!XDDDDDDD Juuuuuuuuuj nagyon profi! XD Imádom! Hello szia Isabella XD alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké végül is 28án kinyírtalak xdddddddddd, hát jövőhét szombaton hozom az új részt
      xx

      Törlés
  2. Na jó ez kész xDDDDDDDDDDDDDD
    Sanyiiiii xDDD
    Jó lett xDDDD
    U.i: Na mi van te is rászoktál a levegőre?! ;) xD

    VálaszTörlés