Címkék

2013. augusztus 20., kedd

19. fejezet

Sziasztok Baglyocskák és Blogkukackák! Itt van a legújabb fejezet! 
Jó olvasást! :)
XO: Just Only Girl♥




Troublemaker Girl

2hónappal később/ Eric szemszöge/
Újra éljük Mirussal a szülői örömöket, bár Mira mostanában eléggé bajkeverő volt. Múltkor is az utcán az egyik filmet hangosan szidta. Ma is elmegy moziba, és én leszek itthon a srácokkal. Melodyval kimegyek focizni Jakehez pedig jön Anyu.
Mira szemszöge
Emmával elmentünk moziba, egy giccses nyálas filmet néztünk meg.  Nem is szerettem az ilyen filmeket.
Miután vége lett a filmnek Emmával sétáltunk. 

-Miért van az, hogy az eleje szép, a vége pedig rohadt nagy szívás? Nem kéne mindig bedőlnöm a giccses, hollywoodi szerelmes filmeknek . Kapd be, Cupidó! Hazudós dög! –mondta Emma.
-Igazad van! Fuck! Fuck you ! –mondtam.
-Mira halkabban! –mondta Emma.
-Miért?
-Mert tele van rendőrökkel! Fogd be!
-Bekaphatják!
-Mira! –nézett rám Emma.
-Mi van? Úgy se hallják. Gyere menjünk be kajálni!
-Oké!
Bementünk és kicsit buliztunk a bárpulton voltam,amikor megkértek, hogy szálljak le de egy kancsó vizet a pincér nyakába öntöttem.
-Upsz! Bocsi, csak nem vizes volt? –nevettem. 

-Hívom a rendőrséget! Ezt nem úszod meg szárazon!
-Ne ugass, te vagy tiszta víz!
-Pacsi! –mondták.
-Pacsi! –szálltam le, de ekkor beállítottak a rendőrök azt hiszem nem viccelt. Basszus Eric nagyon mérges lesz. Tuti jól le leszek dorgálva.
-Kérem, tegye hátra a kezét! –bilincselt meg. Készült pár fotó is, Tomas is le fogja szedni a fejem. Beültetett a rendőrautóba, és a kapitányságra mentünk. Először elkérték Eric telefon számát.
Eric szemszöge
Melodyval kint fociztam, amikor megszólalt a telefonom.
-Halló! Eric Saade!
-Jó napot! A Stockholmi Rendőrkapitányságról hívom!
-Milyen ügyben?
-A feleségét bekellett hoznunk! Botrányosan viselkedett egy elegáns étteremben.
-Értem, megyek érte. 
Letettem a telefont.
-Gyere Melody felmegyünk Nagyihoz, nekem Anyuért kell menne.
-Mehetek veled?
-Nem, Kicsim most egyedül szeretnék menni.
Melodyt felvittem Anyuhoz.
-M a baj? –kérdezte.
-Lécci felvinnéd őket, éjszakára?
-Persze, de mi történt?
-Mirát bevitték a rendőrségre, elvileg botrányosan viselkedet, és lett pár kép is.
-Jaj, te jó ég! Akkor menj érte! Mire jöttök a srácokkal felmegyünk. –ölelt meg Anya.
-Lehet valami baja?
-Mirának?
-Igen!
-Nem, csak vigyél magaddal pénzt!
-De mennyit?
-Sokat! Mirát, hozd haza!
-Rendben.
Elindultam a kapitányságra, Miráért.
Nagyon fájt a szívem, de elmenetem a kapitányságra.
-Jó napot! Mirabella Higgs-ért jöttem!  Hoztam  az óvadékot.
-Rendben! Jöjjön!
Bementünk egy folyosóra, ahol cellák voltak és a legvégén volt Mira.
-Jöjjön! –húzták föl Mirát.
-Au! –szisszent föl.
A karjánál fogva lökték oda hozzám.
-Eric! –ölelt át sírva, de nem öleltem át nagyon mérges voltam.
-Menjenek!
Mirát kiengedték a karjánál fogva vittem ki őt a kocsihoz.
-Te is olyan durva vagy! –ült be.
Beültem mellé és elindultunk haza.
Másfél óra múlva hazaértünk, és bementünk a házba, Mirát leültettem a kanapéra.
-Mira, hogy képzelted?
-Mit?
-Hogy így viselkedsz?
-Nem vagyok gyerek! Nem kell fegyelmezni!
-De idősebb vagyok nálad!
-Na mi van? Eltűnt a Rómeó feeling? Kapd be! –állt fel.
-Mira! –ragadtam meg a csuklójánál.
-Mit akarsz?
-Ülj le szépen.
-Oké! -ült le.
-Kicsim, itt felnéznek ránk!
-Csak rád!
-Nem igaz! Hé! –húztam az ölembe. –Rád is! 

-Ne hazudj!
-Esküszöm, hogy felnéznek rád! Mira, Miruskám! Téged is nagyon szeretnek.
-De mindenki csak neked írogat!
-Igen, olyan tweeteket kapok, hogy Gratula a családodhoz. OMG milyen szép a feleséged! Milyen szép pár vagytok…..! Meg ilyenek!  
-Eric! –ölelt meg.
-Szeretlek!
-Én is Kicsim!  Gyere aludjunk!
-Oké!
Felmentünk. Lefürödtünk, és utána bebújtunk az ágyba.
-Ne haragudj rám! –mondta Mirus.
-Nem haragszom! –csókoltam meg.
Mira a mellkasomra feküdt, és közben a hátát simogattam. 
-Eric?
-Igen?
-Tomas mit fog szólni?
-Majd megbeszélem, vele aludj Csillágvirágom! –csókoltam meg.  –Jó éjszakát!
-Neked is!
Mira a kezét a hasamon lévő hegre tette, és a mellkasomra nyomot egy puszit.

4 megjegyzés: