Címkék

2013. augusztus 26., hétfő

24. fejezet

Sziasztok! 
Itt van a legújabb fejezet. Viszont rossz hír, hogy most már csak hetente hozok részt minden héten SZOMBATON jelentkezek nektek: *
Jó olvasás :)
XO: Just Only Girl♥



Éld Át 

 


Eric szemszöge
Reggel szörnyen voltam. Fájt a fejem és hány ingerem volt. Mira felé fordultam, aki halkan szuszogott mellettem.  Felültem, és felhúztam a lábam.
-Eric! –kelt fel Mira. –Héé, jól vagy?
-Igen! –mosolyogtam rá.
-Eric, tuti? Rosszul nézel ki!
-Jól vagyok! –feküdtem vissza.
-Kicsim! –simogatta meg Mira a hasam. –Fáj, ugye?
-Igen, és nem tudom, hogy mitől.
-Biztos semmi komoly! Megnézzük a lázad!
-Oké.
Mira gyorsan visszaért, és megnézte a hőmet.
-39.5 valamit nagyon összeszedtél.
-Biztos!
-Hozok neked teát.
-Rendben!  -fordultam oldalra.
-Itt is vagyok! –jött vissza pár perc múlva.
-Köszönöm, Kicsim! –ültem fel.  –Mira!
-Igen? –ült le.
-Mitől lehet ez?
-Valami bacit benyaltál.
-Tuti?
-Igen! De ha ki akarsz halni hozok egy kanál vizet és abban fojtalak meg.
-Ne legyél ennyire erőszakos!
-Én nem vagyok!
-De az vagy!
-Nem,  nem, nem!
-Kaphatok egy csókot?
-Hülye vagy?! Nem, még a végén én is beteg leszek! –integetett Mira és kiment a szobából.  –Ja és ne közelíts meg 3 méteres körzetben! –lépett vissza.
-De hát egy ágyban alszunk!
-Nem, te ma a kanapén alszol! Bocsi elfejtettem szólni.
-Mira!?
-Puszika!
Délutánra jobban lettem, és lementem Mirához. 

-Szia!
-Szia! Hogy vagy! –kérdezte miközben rántott husit csinált.
-Jobban most már!
-Jó akkor öltözz, családi vacsi lesz! Vagyis mindenki jön.
-Megterítsek?
-Aha, Melody már csinálja.
-Jake?
-Fent alszik.
-Rendben! Akkor megyek segítek Melodynak.
-Köszi!
Kimentem.
-Szia, Kicsim! –öleltem át.
-Apu!
-Igen! Mi a baj?
-Semmi! –szaladt el.
-Oké!
Megterítettem. Kijött Mira.
-Tudok segíteni bent? –kérdeztem.
-Nem az egész le lett fújva! –ölelt át Mira.
-Miért?
-Mert nem akarnak jönni.
-Mira ez rossz hazugság.
-Tudom, és gyere vár rád egy szép nagy pók.
-Felgyújtjuk a házat, felülünk az első vonatra és Mexikóba költözünk, ahol a nevem az lesz, hogy Pepito.
-Haha, na üsd le! –húzott be a házba.
-Okés. –meglátta Mira a pókot és sikítva ugrott fel az asztalra.  
-Na de ott eszünk!
-Üsd le üsd le, üsd le! –mondta.
-Oké.
Ütöttem le.
-Na most már így jó? –emeltem le az asztalról.
-Igen. Köszönöm!
-Neked mindent!
-Akkor lécci takarítsd már ki a házat!
-Ne használd ki!
-Mit szólnál, egy kis….
-Alváshoz, este?! Szupi!
-Nem arra gondoltam.
-Tudom, hogy mire gondoltál, de nem holnap vacsorát adok jó pár embernek.
-Nem ma lesz?!
-Nem, ha azt mondom, hogy holnap akkor nem segítesz.
-Jogtalan vád!
-De jogos.
-Mi az a jog? –nevettem.
-Basszus elvesztettem a fonalat. –nevetett Mira.
-Jól van. Mira –térdeltem le.
-Ne, ne Eric már a feleséged vagyok…
-Tudom. Ezt akartam! -emeltem fel, és kirohantam vele a medencéhez.
-Jaj ne!  -mondta, és én elengedtem.
-Ezt nagyon megbánod! –jött fel Mira. Kimászott a vízből mögém állt és meglökött.
-Na de gyerekek, nélkülem medencés bulit tartani. –jött be Alex.
-Igen. –dobtam be Mirát még egyszer.
-Eric, nem unod még magad?!  -fröcskölt le Mira.
-Nem! –mosolyogtam Mirára.
-Gyerekek,ugye nem baj, hogy ma jöttünk. –jött be Mira anyukája.
-Nem, de hogy is! –mondta Alex és belelökte a vízbe.
-Hééé.
Mira a hátam mögé bújt és ott nevetett.
-Mirabella, hol vagy?!
Mira abbahagyta nevetést, és lemerült a víz alá a csípőmnél átkarolt.
Elhátráltam a medence széléig.
-A lépcsőig! –súgta Mira.
Hátra fele kimentünk. 
Végül is Mira szülei elmentek, és nem lett semmi féle vacsi, mert mindenkinek dolga volt.
Mira szemszöge
-Eric, gyere a srácok alszanak! Együk magunkat betegre.
-Ne már, túl sok a kaja! Előbb faltam fel egy tálca sütit.
-Akkor van még egy pár!
-Ha a jövő hetet edző teremben akarjuk tölteni, jöhet!
-Haha nem! Holnap valakivel megetetjük.
-Ez jó ötlet.  –csókolt meg Eric.
-Ugye! –öleltem át.
-Felmegyünk?!
-Ajtót be kéne zárni.
-Zárva. Gyere menjünk!
-Oké!
Felmentünk a fürdőbe.
-Még mindig cuki ez a pizsid! –húzott magához Eric és tiszta víz lettem.
-Neked meg jól állna több törölköző!
-Oké, értem! –törölközött meg.  –Megölelhetlek?
-Persze!
Bementünk a hálóba.
-Holnap mész valahova? –kérdezte Eric.
-Nem szerencsére holnap nem megyünk sehova. Két napos pihi legjobb.
-És utána?
-Stúdiózunk.
-Ááá, de jó! –dőltbe Eric az ágyba.
-Végre holnap pihi. –feküdtem mellé.
-Igen, de jó! –ölelt át. –Jó éjszakát, Kicsim.
-Neked is!
Másnap
Eric ölelő karjai között ébredtem.
-Jó reggelt! –pislogott rám szép barna szemeivel. –Címlaplány! –csókolt meg.
-Szép jó reggelt! –csókoltam vissza.  
-Mit csinálunk ma?
-Mászunk hegyet, ja várj nem aludjunk tovább.
-Lustika! –emelt ki Eric az ágyból.
-Héé! Hova viszel?
-Csak ide! –tett le a mosdó szélére.
-Mit akarsz?
-Semmit! –fröcskölt le vízzel.
-Héé! Eric! Ébren vagyok!
-Akkor annak örülök. 
Felöltöztünk. 


@ericsaademusic: #szépségemmel #reggel @miramusic szeretlek♥


Kopogtak.
-Nee! ki lehet az ilyen korán! Ha a csajok azok, leütöm őket. –mondta Eric.
-Nem, ők még alszanak.
-Akkor ki lehet az? –kérdezte Eric.
-Nem tudom, de megnézem! –szaladtam le.
Lementem és az ajtóban Lily állt. 

-Mi a francot keresel itt?
-Erichez jöttem.
-Szívem, Eric nem kíváncsi rád!
-De Mira!
-Ne, de Mirázál itt!  Lily nem fogsz bejönni.
-Kérlek szépen!
-Na jó! –engedtem be. –Eric, gyere le!
-Jövök, Szívem! –szaladt le. –Te meg mit keresel itt?
-Hozzád jöttem! Hatalmas ajánlatom van! Gyere át a Hollywood Recordshoz sokkal jobb mint a Roxy Records. Justin Timberlake-kel. Hatalmas álom nem?
-De az. De annál nem fontosabb, hogy a családommal legyek, és imádom a kiadómat. Szeretek a Roxy Records-sal együtt dolgozni.
-Öööö, oké te tudod!  Sziasztok! –ment el.
-Szia! –csaptam be mögötte az ajtót.
Kintről egy nagy csapódást hallottunk.
-Melody! –rohantunk ki.
-Anyu! –sírt.
-Itt vagyok!
-Leestem a fáról és fáj a kezem.
-Mennyire fáj Kicsim!
-Nagyon!
-Elviszünk orvoshoz.
Eric felszaladt Jakeért.
Gyorsan oda értünk a kórházhoz.
-Jó napot! Mi történt?
-A lányom leesett a fáról. –mondta aggódva Eric.
-Rendben! Akkor menjenek.
Eric szemszöge
Melodyval az ölemben ültem Mirus mellett. Mira a kezemet fogta.
-Melody Hope Saade! –szólt ki az orvos.
Mira felvette, és bement vele.  Addig kint maradtam.
Pár perc múlva kijöttek.
-Mi volt?
-Begipszelték a kezét elrepedt a könyöke.
-Ügyes vagy Kicsim! –pusziltam meg az arcát.
-Apuci! –ölelt meg és fejbe vágott a gipsszel.
-Ügyes vagy, Kicsim és auu!
-Gyertek menjünk haza! –mondta Mira.
-Okés.
Hazamentünk.
Mira lefektette Melodyt és bebújt mellém.
-Jó éjt Kicsim! –csókoltam meg.
-Neked is!
Mira a mellkasomhoz bújva aludt el. 

5 megjegyzés:

  1. OMFS! Komolyan meg akarsz ölni 28. előtt????? *.* Meghaltam Nagyon nagyon profi zseniális! Imádooooom!Alig várom a folyatást!Ja és megtéplek! PUSS Isabella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi ja és nem nem volt ilyen szándékom. ;) engem miért?????????

      Törlés
  2. A pókos eset milyen ismerős..;) xDD
    Jó rész lett! :D

    VálaszTörlés