Címkék

2013. augusztus 4., vasárnap

5. fejezet

Hello, és sziasztok! Meghoztam a legújabb fejezetet. Igen tudom, hogy egy hét múlvára ígértem, de még Augusztus van ezért még van amikor tudok többet, hozni, de Szeptembertől  csak hetenként :D 
Jó olvasást! 
XO: Just Only Girl♥ 




Utolsó nap…


Eric szemszöge
Amikor felkeltem, Mira még édesen aludt. A fejét a mellkasomnak döntötte.  elmosolyodtam, miközben néztem, olyan szép látvány volt. A kezével a kezemet kereste, és megszorította.
-Aú! Te ébren vagy?
-Igen! –csókolt meg, és kiugrott az ágyból.
-De jó kedved van! Ennek nagyon örülök Bébim! –öleltem meg.
-Én meg tudod, hogy minek?
-Nem, Kicsim nem tudom, hogy holnap kezdődik a turné.
-Yeaaaah, turné! –csókoltam meg. –De te nem jöhetsz!
-Mert, terhes vagy!
-De nem lesz semmi baj, amúgy is vendég énekesként, ott vagyok! –durcizott.
-Nagyon, jó most durcizol! –emeltem fel.
-Igen!
-Akkor gyere énekeljünk.
-Mit?
-Amit szeretnél!
-Naturally? 

-Okés! –elkezdtem gitározni, Mira pedig énekelt. –Mozogj, egy picit a dallal! Mutasd meg a világnak, mit jelent neked ez a dal! Add bele magad! …… -Mirus, állj le! Mit jelent neked ez a dal?
-Azt, hogy melletted természetesen is gyönyörű lehetek.
-Akkor, gyerünk!
Újra kezdtük, és most Mira igazán nagyot énekelt, érezte a dalt.
-Ügyi! Adj egy pacsit!  Másik dal mehet?
-Persze! Rock N Roll? 

-Okés!
Mira ezt is tökéletesen elénekelte. Nem volt annyira érezhető, hogy már régen énekelt.
-Nagyon ügyes vagy! –dicsértem meg.
-Thank you! –csókolt meg.
-Hova mész?
-Pakolni!
Mira mögött mentem, és átöleltem.
-Héééé!
-Szeretlek!
-Én is Picim! –csókoltam meg.
-Tudom!
Mirust felkaptam.
-Hova, viszel Kicsim? –simogatta meg az arcom.
-Ide! –tettem le az ágyra.
-Mit csinálsz? Baby?
Megcsókoltam. Mira visszacsókolt.
Mira szemszöge
Eric arcát simogattam, és Ő a nyakamat csókolgatta.  Eric combján ültem, amikor megfogta a kezem, kicsit felfelé emeltem, és eldőltünk.  Eric a szemembe nézett. 

-Szeretlek! –fordultunk meg.
-Nehéz vagy! –nevettem, és megsimogattam a nyakát, és ő pedig megfogta a kezem.

-Bocsi!
-Nem baj, csak a térdemet, nyomod!
-Jaj, bocsi! –tette odébb a lábát.
….
Eric csókolgatott és ölelgetett, amikor valaki csöngetett.
-Na ezt nem hiszem el! –mondtam Ericnek.
-Cshh! Talán elmegy! –de ekkor még egyszer csöngetett.
-Nem hiszem el!
-Kicsim! –dobott oda Eric egy bugyit, és egy melltartót.
-Köszi!
-És az ingem! 

-Köszönöm! –mentem ki ajtót nyitni.
Kinyitottam, az ajtót, és ott Stella állt.
-Szia, bejöhetek? –kérdezte mosolygósan.

-Basszus, hogy te minden szépet eltudsz rontani! Ja és nem. Puszika! –csuktam be az ajtót.
-De Mira…
-Nem Stella!
-Mi a baj, Kicsim! –jött oda Eric.
-Csak Stella, már megint itt van.
-Menj el! Nem érdekelnek az ajánlataid, ha akarsz valamit, tudod merre van Svédország!
-De…
-Stella, semmi de tönkre tetted a nyaralásunkat, nyakukon a paparazzik Eric kivan teljesen.  Elegem van, hogy kibaszottul eltudnak rontani mindent !
-Nyugodj meg!
-Nem, és belőled is elegem van! Szia! –csaptam be az ajtót. Eric csalódottan nézett rám, és visszament a szobába.
Eric nem volt hajlandó rám nézni.
-Megbántottalak? –guggoltam le az ágy mellé.
-Nem, csak csalódtam!
-Bennem?
-Magamban!
-Tudom, hogy bennem! –álltam föl.
-Mirus! –szaladt utánam. –Nem bennem. –ült le a földre. –Rossz apa, és férj vagyok! Elegem van, utálom!
-Hé! Kicsim! Te vagy a legjobb apa, férj és lelki társ.  Chest to  chest, nose to nose, plam to plam. –súgtam Ericnek, és szorosan megöleltem.
-Kicsim! –ölelt át sírva.
-Eric, Kicsim… nyugi!
Eric annyira sírt, hogy már nem kapott levegőt.
-Nyisd ki a szádat! –hoztam oda a befulladás elleni sprayt
-Nem! –lökte odébb a kezem.
-Eric, légyszíves!
-Nem!
Nem tudtam mást csinálni, mint hogy mellé ültem és a hátát simogattam.
-Mi a baj, Szívem?
-Az, hogy elcsesszem az életed!
-Mivel?
-Már megint terhes vagy! Te még ehhez fiatal vagy! Két gyerek úristen hová tettem az eszem! Mira!
-Tudod, én ezekért nem tudok rád haragudni. Te vagy a legjobb! Nem haragszom inkább megköszönöm, hogy vagy nekem!
-Kicsim! –fogta meg a kezem.
-Eric köszönöm, hogy itt vagy nekem! Te vagy a legjobb ami történt velem. Minden gyönyörű, és tökéletes. És tudod, hogy a mi kapcsolatunk, miért különleges?
-Nem, hiszem!
-Mert attól, hogy házasok vagyunk, te vagy a legjobb barátom!
-Én is így gondolom Mira! –csókolt meg. –Szeretlek!
-Én, is! Sikerült megnyugodnod? –simogattam meg az arcát.
-Egy picit.
-Akkor, gyere!
-Hova? –állt föl.
-Csak gyere! –húztam őt a tükör elé.
-Mit kell látnom?
-Csak nézz végig magadon!
-Köszönöm! –ölelt át.
-Annyira szeretem amikor mosolyogsz!
-Én szeretem amikor te mosolyogsz!
-El sem hiszem, hogy holnap megyünk haza.
-Én se! De olyan jó lesz megint otthon lenni! –húzott Eric az ölébe.
-Igen! Az biztos.
-Mit szeretnél, ma még csinálni? Kicsim!
-Nem tudom!
-Szexi vagy az ingembe!
-Tudom!
-Bocsi, te minden hogy szexi vagy!
-Tudom! –csókoltam meg.
Eric szemszöge
Mirával az ölemben ültem az ágy szélén, és néztünk ki az ablakon.
-Min gondolkozol, Kicsim?
-Köszönöm!
-Mit?
-Mindent! –csókolt meg.
Felálltam, és Mira a vállamnak döntötte a fejét.

@ericsaademusic: unatkozunk @miramusic #álmos #Cominghome #Tomorrow ♥♥  ;) #meglepiicsaknektek  
Pár órával később elmentünk aludni.
-Jó éjszakát, Mirus! –pusziltam meg.
-Neked is Eric.
Mira a mellkasomra feküdt, én meg átöleltem.
 

5 megjegyzés:

  1. haláli! nagyon jó! mint mindig :D minden fejezetre érvényes hogy totális függőség! AHW olyan meghatóan tudsz írni,pedig én még a Titanicon sem sírtam. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm úristen olyan jó ilyen komikat kapni
      xox

      Törlés
  2. Á, de szeretem ezeket a romantikus beszélgetéseket! :D
    Stellát meg még mindig nem bírom xd

    VálaszTörlés