Címkék

2013. augusztus 14., szerda

16. fejezet

Hello Baglyocskák! Itt van a legújabb fejezet.  Kicsit rövidebb lett, mint amilyet akartam hozni, de remélem tetszik. A következő fejezet csak KEDDEN jön. Addig is  jó olvasást. 
Millió csók :*. Szép álmokat. 
XO: Just Only Girl♥

 Csillaghullás 


 


Eric szemszöge
Mira hozzám bújva aludt. Olyan szép látvány volt.
-Jó reggelt! –mosolygott rám.
-Neked is Kicsim! Mit szeretnél ma csinálni?
-Aludni! –húzta a fejére a takarót.
-Én arra gondoltam, hogy csináljunk egy csillaghullásos bulit!
-Lelökünk a tetőről? –nevetett.
-Hülye! Nem. Mindenkit meghívunk és bulizunk.
-Oké, de valld be, hogy az én ötletem se volt rossz!
-De az rossz ötlet volt! –csókoltam meg.
-Nem is! Lettek volna Eric tollak!
-Ló tollak?
-Madártollak! –néztünk össze.
-Igen azok! Pacsi!
-Pacsi!
-Mi lenne, ha ez a buli gyerekek, és szülők nélkül lenne! –csókoltam meg.
-Tetszik!
Melodyt már megint Eric szüleihez vittük.
Mi pedig elkezdtük a bulit szervezni. Bevásároltunk.
-Csak csirkét vegyél! Eric!
-De ez miért nem jó?
-Mert ezt nem esszük!
-De Szívem….
-Nem!
Miután a kajákat megvettük átugrottunk egy ruha boltba.
-Eric!
-Igen?
-Ez a top vagy ez tetszik jobban?
-Nekem az tetszene, ha ez nem lenne rajtad! –jött be a próbafülkébe.
-Eric!
-Emeld fel a lábad nem jönnek rá.
-És a tűsarkúm?
-Hello Erica vagyok és 22 éves!
-Hülye! –csókolt meg Mira.
-Én?
-Nem!
-Elnézést! –szóltak be. –Kérem, jöjjenek ki onnan, zavarják a bolt és a vásárlók nyugalmát!
-Mindjárt csak visszaveszi a melltartóját!
-Eric! –nézett rám Mira.
-Ugye tudják, hogy ezért rendőrségi eljárás is indulhat maguk ellen?
-Eric?! –nézett rám Mira.
-Jaj csak bejöttem, mert nem tudta a ruhán felhúzni a cipzárt, lány nem polip!
-Istenem! Ez hülye! –mondta Mira.
-Jöjjenek ki!
-Már itt is vagyunk! –mentünk ki.
-Kérem hagyják el az üzletet! –tessékelt ki minket.
-Hello! –integetett Mira.
Hazaértünk.
-Holnap Buli!!!
-Tudom! Szeretlek !
-Én is!
-Mi kell még? 
-Grill!
-Csirke!
-Nem Eric grill!
-Husi?
-Ne add a hülyét!
-Á! Eric?
-Grill Eric a grillsütő!
-Ja értem! Cicám! –csókoltam meg Mirát.
-Shh!
Mira szemszöge
Erickel feldíszítetünk és előkészítettünk mindent  holnapra a nagy partira. 
Úristen  olyan jó lesz minden, már érzem és még itt van Cher is.  És csak mi leszünk. Remélem Tone hozza a srácoskát, szívesen megismerném.
-Cica hoztam neked teát. –jött be.
-Köszönöm. –vettem ki a kezéből. –Nézzünk valami filmet?
-Persze. Mit?
-Csajok Szabadon?
-Okés, de nem zavar?
-Nem.
Eric mellém bújt, és elkezdtük nézni a filmet.
Eric szemszöge
Mira a karomon feküdt. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Mira a mellkasomhoz bújt, és lazában tartotta a kezét a hátamon.
-Jó éjszakát, Kicsim! –pusziltam meg a homlokát, és átöleltem. Lekapcsoltam a tvét.
Másnap
-Eric! Eric! –keltett fel Mira.
-Igen? Mi a baj, Szívem?
-Nem szóltunk senkinek!
-Akkor az jó buli lesz! –csókoltam meg.
-Hihi na gyere telefonálgassunk. –kelt fel Mira.
-Tök jó! –keltem fel. Kimentem Mira után, és telefonálgattunk. Szerencsére mindenki ráért, de még Mirának el kellett mennie egy sajtó tájékoztatóra.
Mira szemszöge
-Mira, milyen itt Svédországban?
-Nagyon jól érzem magam.
-Mira, nem zavar, hogy Eric ennyit dolgozik?
-Én is ezt csinálom úgy, hogy nem.
-Mira, nem zavar, hogy Eric megcsalt?
-Fuck you, fuck you, fuck you! –mutogattam és megláttam egy különleges újság írót. –You cool. Fuck you! Én most léptem. –mentem ki, és beültem a kocsiba Eric mellé.
-Na hogy ment?
-Taposs a gázra! Eric indulj!
-Mit csináltál?
-Beszólogattam.
-Mit mondtál?
-Fuck you!
-Ne is te lennél! Akkor most mi megyünk innen! –indult el.
-De jó végre itthon.
-Igen.
Este/Buli/  Eric szemszöge

Mindenki ott volt, csak még Mira nem jött le biztosan tökéletesen akar kinézni, de Ő mindig az.
-Hello! Sziasztok! –jött le egy szaggatott farmerba amiben nagyon szexi volt. 


-Huhh! –öleltem meg. –Nagyon szexi vagy!
Mira nadrágja
-Köszi, Szívem! Te is! –csókolt meg.
-Tudom!
-Szupi!
-Mira, gyere egy picit. –mondta Cher.

-Okés! –mentek el.
-Hé, Eric! Egy kép? –jött oda Alex.
-Persze! De ha Edin is itt lesz, ki fotóz?
-Majd én! –jött oda Lucy. 

-Nem, majd én! –vette át Zayn.

-Köszi! –mondta Edin. 

@AlexJafarzadeh: @ericsaademusic @EdinJusuframic #besteamever
Mindenki beszélgetett, és nevetgélt  Tone is mosolygott végre. 

-Szia! –mentem oda.
-Szia!
-Hogy vagy?
-Jól, annyira imádom ezt a pasit! Annyira kedves.
-Na akkor örülök!
-Eric, gyere inni! –mondta Alex.
-Nem iszok!
-Na lécci, ember party van!
-Oké!
Elkezdtünk inni, a csajok pedig sütögettek.
Mira szemszöge
-Emma, vigyázz! –mondtam, mert egyenesen Lucynek sétált, aki a vizet tartotta, és a víz a kancsóból Mimire került.
-Emma, lécci megcsinálod azt a mozdulatot, amit meg akartál tanítani?!
-Persze.
-Hú de ügyes! –tapsoltam meg. –Srácok gyertek enni. 

Amikor Eric elé tettem le a éreztem, hogy picit pia szaga van, de nem foglalkoztam vele.
Vacsora után Eric kitalálta, hogy kihozza a gitárt és, hogy játszunk valamit.
Végül is annál maradt, hogy ezt a mondatot mondjuk utána When I Say Make Some You Say Noise. Kicsit gitároztunk, meg beszélgettünk énekeltünk. Olyan tíz óra fele mindenki elment.
 
Eric: When I Say.... 
Bementünk. Odamentem Erichez.

-Te ittál!

-Honan tudod?

-Ember árad rólad a pia szag! Eric, mennyit ittál? –fogtam meg az arcát.

-Nem tudom!

-Eric?!

-Nem tudom!

-Eric?

-Nem tudom!

-Eric, tudnom kell, hogy mennyit ittál!

-De nem tudom, Cicám! –ölelt át.

-Kicsim, nyugi! Gyere feküdjünk le!

Felmentünk, és Ericről megpróbáltam leszedni a ruháit, bár elég nehezen ment azért még is csak sikerült Ericet ágyba dugni. A homlokára tettem vizes ruhát, és mellé feküdtem.

-Jó éjt Kicsim! –pusziltam meg az arcát.

 


 

4 megjegyzés:

  1. HALÁLI! Imádom,meghaltam,alig várom a fojtatást.Szegény Eric <3 IMÁDOM A BLOGOT,nagyon profi munka ;) így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Eric: Én arra gondoltam, hogy csináljunk egy csillaghullásos bulit!
    Mira: Lelökünk a tetőről? –nevetett.
    Ez kész xD Meg a boltos és a grilles xDD

    VálaszTörlés