Címkék

2013. augusztus 6., kedd

9. fejezet

Hello♥ Szép jó reggelt:D 
Gondolom, ti is szeretitek, úgy tartani a szülinapokat, hogy buli a barátokkal, és másnap pedig a családi köszöntés, ez a fejezet is arról szól, egy kis csavarral az elején, mert ugye nem mindig minden happy. 
Jó olvasást♥ 
XO: Just Only Girl♥ 



Tell Em That Is My Birthday

Mira szemszöge
Erichez bújva aludtam, amikor zajokat hallottam fentről. A buliról mindenki elment. Nagyon féltem, mert nem megszokott zajok voltak. Basszus Ericnek miért kellett megnézetnie velem azt a betörős emberrablós filmet.
-Eric, Kicsim! –cirógattam meg a hátát. –Kicsim, kérlek kelj fel félek! Eric! –ráztam föl.
-Mi a baj? –kérdezte álmosan.
-Zajokat hallok föntről, és félek.
-Ne félj! Biztosan semmi! –csukta be a szemét, és átölelt.
-Kicsim, ezt te is hallottad?
-Persze! Megyek és megnézem!  -kelt fel.
-Várj megyek veled! –halkan felmentünk a lépcsőn.
Bebizonyosodott, az amitől féltem, valaki fent volna a szobánkba.
Eric bement, a kezét hátra csavarta, és a földre nyomta.
-Hívd a rendőrséget!
-Rendben! –rohantam le.
Eric szemszöge
-Tényleg, hogy mindig a legjobbkor jönnek, ma van a szülinapja, és persze, hogy most van kedve kirabolni a lakásunkat. Gratulálok, halálra rémítette.
-Én legalább nem feküdtem, le a mennyasszonyoddal!
-Aksel!
-Bizony Eric! Ezt benézted!  -szabadult ki a szorításomból.
-Eric, hívtam őket! –jött be Mirám.
Aksel ránézett, és Mira felé indult.
-Hagyd őt békén! –ugrottam rá, és összeesett.
-Mira kérlek menj innen. Aksel az! Bántani akar téged!
-Eric! –mondta sírva.
-Menj ki!!!
-Ha eszem lenne, ilyet nem mondanék neki! –mondta gúnyosan Aksel.
-Itt van a rendőrség! –mondta Mira.
-De jó!
Elvitték Akselt, és jegyzőkönyvet írtak.
-Be kell mennünk? –kérdeztem.
-Nem kell! A hölgy igyon meg egy csésze forró teát, és további jó éjszakát. Viszlát.
-Az lesz, köszönjük! Viszlát.
Visszamentem Mirához.
-Jobban vagy? –ültem le mellé.
-Nem, nagyon félek!
-Gyere , Szívem feküdjünk vissza és aludjunk!
-De Eric! Félek! –sírt Mira.
-Nyugodj meg itt vagyok! Nincs semmi baj!  Itt vagyok! –öleltem át.
-Eric, te vérzel!
-Hol?
-A karod!
-Neki mentem a szilánkos ablaknak.
-Bekötöm! –állt fel…..pár perc múlva visszatért gézlapokkal. –Felemeled a kezed?
-Persze!
Mirus bekötötte.  Lefeküdtünk, és Mirát átöleltem.
-Szeretlek, Picim! Jó éjszakát!
-Neked is! –bújt hozzám.
Reggel/Mira szemszöge/ 

Halkan kimásztam Eric mellől. Megszerettem volna őt lepni, valami reggelivel, mivel éjszaka megvédett.
Gyorsan összedobtam, egy kis palacsintát. Tálcára tettem, és oda vittem Eric mellé.
-Jó reggelt! –cirógattam meg a mellkasát.
-Neked is Szívem! –csókolt meg.  –Ezt nekem csináltad?
-Igen! Jó étvágyat!
-Köszönöm Kicsim! –öleltem meg.
-Kezed, hogy van?
-Jobban, Szívem!
-De jó!
Miután Eric evett, még egy kicsit összebújtunk.
Délután 5óra körül jött a nagy család!
Eric a korlátnál állt tollal egy kezében, amikor megérkeztek. Melody, oda szaladt Erichez.
-Szia, Apa! –ölelte át.
-Szia Kicsim! –ölelte át. –Hiányoztál ám, nagyon! 

-Te is nekem Apuci!  Megyek Boncival játszani!
-Okés, menjél!
-Apa?
-Igen?
-Este megint befonnod a hajam?
-Persze Kicsim!
-De jó köszi! –futott el.
-Sziasztok! –jött oda hozzánk Eric.
-Na milyen volt az éjszaka? –kérdezte Kinga. 














-Haha az titok! –mosolyogtam.
Kimentünk a kertbe nyársalni, anyuék, és Eric szülei is felköszöntöttek. 

































-Kicsim! –jött oda Eric. –Tudom, hogy már egyszer felköszöntöttelek, dé még egyszer nagyon boldog szülinapot Kicsim! 

-Köszönöm! –csókoltam meg.
Nyársaltunk beszélgetünk, nagyon hamar elszaladt az este. Olyan 8körül már mindenki elment.
-Apa, jössz hajat fonni? –kérdezte Melody.
-Megyek, Szívem! –ment fel.
Bekapcsoltam a tv-ét. Igazából nem volt semmi érdekes csak kicsit kiakartam kapcsolni.
-Mirus, nem jössz föl?
 -Melody elaludt, végülis!
-De megyek csak bezárom az ajtót.
-Rendben!
Bezártam az ajtót, és felmentem, Eric mellé bújtam, és úgy aludtunk el.

4 megjegyzés: