Címkék

2013. augusztus 8., csütörtök

12. fejezet

Sziasztok! Csodálatos napot nektek! Ma sajnos csak egy fejezetet tudok hozni, de remélem ennek is nagyon örültök :D 
Köszönöm a pozitív kommentet, de skacok, nem fogom leharapni a fejeteket, hogy ha írtok nagyon örülnék neki, de köszönöm a 3780 oldal megjelenítést. :D És tudjátok, hogy nem vagyok annak híve, hogy nagyon más blogokat reklámozzak, meg amiket olvasok kivannak téve de most kivételt teszek.... Eric &Lizzie  hozzá is komizatok! :)
Millió csók nektek :* 
Jó olvasást! 
XO: Just Only Girl♥ 



Warrior 

Mira szemszöge
Eric halkan szuszogott mellettem, de én se hogy se tudtam elaludni. Felkeltem mellőle és halkan kimentem a folyosóra.
-Hölgyem jól van? –ült le mellém az egyik nővér.
-Nem, a férjem az életért küzd, nagyon félek! –sírtam.
-Ne aggódjon Eric egy harcos meg fog gyógyulni.
-Biztosan?
-Igen, jól viselte a műtétet, nem volt semmi. És a kés se okozott, olyan nagyon súlyos sérüléseket. Menjen vissza szépen és aludjon.
-Rendben! –visszamentem, és leültem a székre. Eric hagy aludjon kényelmesen. Olyan szép volt az arca. Olyan nyugodt. Olyan más volt.
-Kicsim….  –kelt föl.
-Mi a baj?
-Rosszul vagyok, hány ingerem van, és fáj a fejem is.
-Nyugi, Szívem aludj csak! –simogattam meg az arcát.
-És te miért nem alszol?
-Nem tudok aludni.
-Gyere bújj vissza!
-Jaj, ne Kicsim! Aludj már, amúgy se tudok aludni.
-De biztos, Kicsim?
-Igen! –pusziltam meg a homlokát. –Kicsim lázas vagy! Szólok  valakinek.
-Oké.
Kiszaladtam, és szóltam, hogy Eric lázas. Azonnal bejöttek.
-Nem szabadna lázasnak lennie. –mentek be.
Eric szemszöge
Amíg Mira kiment oldalra fordítottam a fejem.
Nagyon féltem, hogy elveszítem. Basszus Mira és Melody mindennél fontosabb.
Annyira szeretem őket.
-Eric! –jött oda Mira.
-Igen?
-Nyugi nincs semmi baj! Csak kaptál egy kis lázcsillapítót.
-Jól van! –Mira letörölgette a könnyeimet.
-Meg a hányinger ellen is kaptál.
-Olyan jó, hogy velem vagy.
-Kényelmes így az ágy?
-A párnám kicsit összegyűrődött.
-Megigazítom.
-Szeretnél visszafeküdni?
-Nem aludj csak! Itt leszek.
Mira szemszöge
Ericet 2hét után kiengedték. elküldtem őt Tonenal sétálni.
Tone szemszöge 

Elmentem Erickel sétálni, végig hülyült és heccelt, olyan volt mint egy kisfiú.
-Nézd ott van egy pasi. –mutatott előre.
-De édes a fákat nézi!
-Hát biztos nem a bikinis csajokat.
-Jaj, nem mindenki olyan, mint te.
-Menj oda hozzá!
-De nem!
-Menj már oda.
-Okés!
Oda mentem, és megérintettem a hátát.
-Szia, bocsi, hogy zavarlak megkérdezhettem mennyi az idő.
-Persze mondom, is! Annyi, hogy elhívhatlak egy randira?
-Persze!
-Holnap 7kor? Itt?
-Tökéletes!
-És ki az a srác?
-Csak a meleg barátom!
-Á értem! Szia!
-Szia!
-Na mi volt? –kérdezte.
-Randizni megyek!
-És rólam, mint mondtál?
-Hogy a meleg barátom vagy!
-Hát köszi, Imagine után lefekszel velem, most meg ezt mondod!
-Miért mit mondjak neki az exem?!
-Talán!
-Se!
-Hülye!
-Vagy! –mondtam, és elindultunk hazafelé. 

-Hello na mi volt? –kérdezte Mira. –Szia Kicsim! –csókolta meg Ericet. –Pocid? –tette rá a kezét.
-Jobban.
-Húzd fel megnézem!
Eric lefeküdt a kanapéra, és Mira megnézte a hasát.
-Szép! De még estére bekötöm!
-Jól van Kicsi Csillag!
-Szeretlek!
-Én is!
-Akkor én megyek! Sziasztok! –mondtam.
-Szia!
Eric szemszöge
Mirával összebújtunk a kanapán.
-Csinálhatok egy képet?
-Persze!
-Akkor feküdj le!
-Okés. 

@miramusic: @ericsaademusic♥ olyan édes annyira szeretem #este #boldogság:*
Este Mira még bekötötte a hasamat. Lefeküdtünk, és Mira hozzám bújt.
-Szeretlek! Jó éjt Kicsim.
-Neked is! És nagyon! –csókoltam meg.


 

4 megjegyzés:

  1. XXXD haláli! Profi munka mint mindig!Sírtam és nevettem! Meghaltam a nevetéstől a végén. Imádom a blogot ahw!!! Alig várom mindig. Köszi hogy kitetted a blogot ;) <3 PUSS älskar dig

    VálaszTörlés
  2. Jóó rész! :D
    De ismerős a Tone és a srác találkozása :P

    VálaszTörlés