Címkék

2013. augusztus 12., hétfő

15. fejezet

Hello Baglyocskák :D 
Szép estét és gyönyörű hetet kívánok, és akkor már indítsunk egy éjfél utáni fejezettel :D 
Jó olvasást :D 
Millió csók nektek :*
XO: Just Only Girl♥



Crazy Kid 

Mira szemszöge
Ericnek a válla 2hét alatt meggyógyult…. szerencsére.
Reggel Eric csókjaira keltem, és közben a hasam simogatta.
-Jó reggelt Királylány! Hogy aludtál? –mondta két csók között.
-Eric, tudod, hogy a vállad miatt veszekedtünk először? –csókoltam vissza.
-Jaj, Kicsim! Első veszekedés!
-Annyira szeretlek!
-Én is! 
-Mira! –ölelt magához.
-Igen?
-Akarlak!
-Most nem! –keltem fel. –Vagy még is! –borultunk vissza az ágyba.
-De jó nekem van a legjobb feleségem! –szívogatta a nyakam.
-Eric! Cicám, állj le!
-Miért is?  Olyan szexi vagy!
-Tudom!
-Mira már látszik a hasad! –bújt hozzám.
-Hello Tudóskám.
-Te vagy a legszexibb asszisztens!
-Szia Eric! Túúl sok levegőt szívtál!
-Lehet! Szia Eric vagyok és Mira függő!
-Szia Mira vagyok, és Eric függő!
-Anyu! –jött be Melody.
-Igen?
-Apa?
-Alszik! –csukta be Eric a szemét.
-Apa… Apa… Apa! Kelj föl! –húzta Eric haját. –Apa!
-Igen, Kicsim? –nyitotta ki a szemét.
-Szia! –futott el.
-Kicsit fáradt! –dőltem vissza Eric mellé.
-Az biztos! Lemennél fejfájás csillapítóért a patikába?
-Persze!
Felöltöztem és leszaladtam a patikába.
-Szia! –mosolygott rám az ott dolgozó srác.
-Szia!
-Mit kérsz?
-Fejfájás ellen van valamitek?
-Persze! Neked még én is!
-Nyugi! Ericnek kell!
-Pedig én sokkal jobb vagyok!
-Basszus! Mi vagy te?
-Pedig én jobban megérdemelek!
-Menjél már! Hány éves vagy?
-Tizenhét!
-Szerinted az estem vagy?
-Igen!
-Nem!
-Szia,Mira! –jött ki Katy. –Látom összefutottál az öcsémmel!
-Szia! Igen és rám is mászott!
-Mit képzelsz? Ráhajtasz! Hány éves vagy 3? Menj be és ne lássalak!
-Okés!
-Bocsi, ez annyira ciki!
-Nem baj!
-Mit kérsz?
-Fáj Eric feje, az ellen valamit!
-Rendben, hozom! Válla, hogy van?
-Levették a kötést! Bár kicsi bánom, mert eddig félmeztelenül jött-ment!
-Elhiszem!
-Ti hogy vagytok?
-Jól! Képzeld összeköltözünk a párommal!
-Gratulálok!
-Házavató bulira várhatlak titeket?
-Persze! Jaj nagyon köszi.
-Meg is találtam.
-Mennyi lesz!
-Most neked semmi, az öcsém miatt!
-Katy?! Attól még kifizettem.
-Sicc- sicc! Menjél! Majd felugrok a meghívóval.
-Okés! Szia!
-Szia!
Hazamentem. De a kapuba Tone állt.

-Szia!
-Szia! Na az 5 randis szabály, hogy halad?
-Tegnap meg volt!
-És!
-És megismerte Tonyt vacsoráztunk beszélgetünk, aztán olyan tökéletes volt!  De csak ezért jöttem, nem is zavarok tovább!
-Te nem zavarsz,gyere föl!
-Tony Jaksonnal van otthon….
-Mi volt a kamu turista verzió?
-Boltba megyek!
-Ja értem! Akkor szia!
-Szia! –ment el.
Felmentem, Eric a konyhában várt, de nem egyedül.
Lily ült vele szemben. 

-Azt akarja, hogy menjek el vele a vidámparkba.
-Menjél!
-Tényleg!
-Bosszút állok rajta! –öleltem meg.
Másnap
Eric elment Lilyvel, mi pedig utánuk Emmával és Jessyvel.

-Bosszút állunk!
Ericre Lily nagyon rá volt tapadva. Rákényszerítette, hogy egy valamit együtt egyenek meg. Oda rohantam, és kivettem a szájukból. Eric arcára egy puszit nyomtam.  Megfogtam a kezét, és elfutottunk.
Lily jött utánunk.
Egy üres téren szemben állt velem Lily, és elkezdtem énekelni a Girlfriend című dalomat.

In a second you’ll be
Wrapper around my finger
Cause I can, ’ cause I can do it better
There’s no other
So when’s it gonna sin kin
She’s so stupid
What the hell thinking
Csókoltam meg Ericet, és elszaladtunk.
-Legjobb nap! –mondta.
-Tuti! –mentünk be a házba. –Várj egy kicsit! Melody nincs itthon.
-Tudom! –nyomot neki Eric az ablaknak.
-Várj egy kicsit! –hoztam be a mézet.
-Mhh ez finom! –öntötte le magát.
-Ragadni fogsz! –ölelt magához.
-Ragadunk! Remek!
-Nem baj!
Eric felemelt, és a kanapéra letett.
-Szeretlek! –csókolt meg.
-Én is.
……
Erichez bújva aludtam el.

4 megjegyzés: