Címkék

2013. augusztus 30., péntek

26. fejezet

Sziasztok! Itt van a nyár záró fejezet :( Holnap megkapjátok a nyáron meg jelent számokat a kedvenc énekeseimtől, és még infókat és dátumokat is kaptok :D 
Jó olvasást :) 
XO: Just Only Girl♥ 





Cover Girl 



Eric szemszöge
Reggel  amikor felkeltem az egész ház teljesen üres volt.  A telefonomat kerestem, de arra egy kis cetli volt ragasztva.
Jó reggelt♥ Lent vár a reggelid J Gyere utána a hátsó medencéhez ;) xx: Mira♥
Mit tervezhet Mira? Szerintem jobban járok ha a telefonomat bent hagyom. Lementem és tényleg ott volt a reggelim egy másik cetlikével.
Jó étvágyat ;) Medence Rulez!
Leesett. Megettem a reggelimet, és hátra mentem.  
-Mira, srácok! Itt vagyok!
De az asztalon csak egy újabb cetli várt.
Maradj itt nézz szét! És kövess az utasításaimat. xo♥
Szétnéztem és megláttam a kocsi kulcsomat egy újabb cetlivel.
-Szórakozol velem? –olvastam.
Pacsi Szívem! Ülj be a kocsiba. xx
Hihetetlen a hajam tépem ettől a nőtől!
Beültem a kocsiba, és ott már csak egy üzi volt.
Gyere anyudékhoz! Csókok: Mira♥
Végre egy érthető üzi. Esküszöm szédülök tőle néha.  Nem tud leállni.
Odamentem Anyuékhoz, ahol kint egy nagy felírat várt rám.
Boldog Szülinapot Eric♥ :D
Bementem a házba, de ott senki se volt.
Szétnéztem a konyhába.  Kongott az ürességtől.
Bementem a nappaliba és Mira hangját hallottam meg, ahogy elkezd énekelni, mindenki előugrott a bútorok mögül.
-Boldog 23. szülinapot Eric!
-Ó köszönöm. Aranyosak vagytok!
-Eric! –simogatta Mira a mellkasom.
-Igen, Kicsim?
-Jake sír! Menj etesd meg! –pacskolta meg a hasam.
-Oké! –keltem föl mellőle.
Ahogy mentem ki neki mentem a falnak.
-3centivel odébb van az ajtó! –mondta Mira.
-Köszi Kicsim! –mentem ki.  –A francba, még mindig kemény a fal, valamit kéne vele kezdeni.
Átmentem Jakehez, és megetettem.
-Kicsim! –kapcsoltam fel a lámpát mikor bementem Mirához.
-Nem Eric fáj a hátam. –fordult meg.
-Hé! Gyere már ide! –feküdtem az ágyra.
-Eric! –simogatta meg az arcom.
-Igen.
-Szeretlek! –csókolt meg, és a hátamra nyomott.
-De erős vagy! –simogattam meg az arcát.
-Igen az!
-Szeretlek! –néztem Mira szemébe.
-Én is! –mondta.
-Hát akkor az nagyon jó! –kaptam fel.
-Baszódj meg, ha a medencében kötök ki. Megint!
-Már pedig vállalom! –szaladtam ki vele.
-Eric, mókus! –mondta Mira.
-Hol! –dobtam bele Mirát a vízbe.
-A hátad mögött!
-Te jó ég! –ugrottam bele én is.
-Haha! –mondta nevetve Mira.
-Amúgy a szülinapi álmomból keltettél fel.
-Sajnálom! –csókolt meg.
-Nem baj! De menjünk be, mert megfázol.
Kimentünk a vízből. Mirára tettem egy kint hagyott törölközőt.
Egymást csókolgatva mentünk be.  Felérve az ágyra estünk.
-Apu! –nyitott be Melody.
-Igen, Kicsim?
-Rosszat álmodtam! Ide feküdhetek?
-Hát persze!
Mira és közém feküdt Melody.  Mi Melody felett egymás kezét fogtuk meg.
Amikor már aludtak csináltam egy képet.
@ericsaademusic: fáradt vagyok de boldog, hogy itt van a csodálatos családom♥
#Mirámésasrácok♥ és ti #Saadefamily♥
 

4 megjegyzés:

  1. OMFS nagyon nagyon jó *.* Meghaltam így este *.* Oké NC NC NC NC Imádom ,nagyon profi! Várom a következőt <3 PUSS

    VálaszTörlés
  2. Na jó..xDD Előbb elolvasom és utána kérdezek..xD
    Amúgy jó rész lett! :D Mókus..xd
    Nem akarok még nyár végét! :((((

    VálaszTörlés