Címkék

2013. július 31., szerda

4. fejezet

Sziasztok!♥ 
Most már tényleg hetenként fogok fejezetet hozni :D, és hát ez is eljött, hogy július 31.ke van :/ Remélem tetszik az utolsó minden napos fejezet :D 
Jó olvasást, a 2. évad nyitó fejezeténél megtaláljátok a feltételeket, hogy hogyan fogok fejezetet hozni, de most leírom ide nektek :D utoljára:  HETENKÉNT FEJEZETET HOZNI, HA KAPOK 2KOMIT :/ most fenyegetőzhetnék, hogy egy hónap után kaptok fejezetet, de nem teszem, inkább azt mondom HA EGY HÉT ALATT ÖSSZE JÖN A 2 KOMI KAPTOK SZOMBATON FEJEZETET, HA MEG NEM AKKOR 2HÉT MÚLVA HOZOM, de mielőtt azt gondoljátok, hogy ugyan már mi az a egy hét, hát aki szereti ezt a blogot, bele fog őrülni, abba a két hétbe a másik pedig, amikor sokat kell tanulnom, kifogom írni, hogy kések, és hogy mennyit a fejezettel. DE EZ CSAK SZEPTEMBERTŐL LESZ, MÉG AUGUSZTUSBA ELÉG IDE AZ EGY KOMI, ÉS A PRIVIBE KAPOTT HÁT HOGY IS FOGALMAZZAM, TALÁN ROSSZUL HANGZIK, HA AZT MONDOM DICSÉRETEK, DE NEM TÉNYLEG EZEKET KAPOK :DDD és annyit változtattam, hogy már AUGUSZTOSTÓL ÍGY LESZ ;) remélem jönnek a komik, és eskü, hogy nem fogom emelni 2KOMI ÉS HOZOM A FEJEZETET, szerintem teljesen reális vagyok :D 
 XO: Just Only Girl♥ 



Reggelt

Eric szemszöge
Reggel amikor Mirához bújtam, nagyon meleg volt az egész teste.
-Kicsim! Minden rendben?
-Nem, tudom! Rosszul vagyok! –bújt hozzám.
-Lázas vagy!
-Lehet, nem tudom!
-Gyere beviszlek, a kórházba!
-Nem, kell jól vagyok! Csak fáj a fejem ,és lázas vagyok! Megyek iszom egy teát!
Elindult Mira a konyhába, de már nem ért ki, mert összeesett.
-Mira! –szaladtam oda.  –Kicsikém!
Elővettem a telefonom, és felhívtam Mollyt.
-Szia, mi történt?
-Mira összeesett! Betudjuk őt vinni egy kórházba?
-Persze! 10 perc és ott vagyunk!
-Köszönöm!
Mirát a kezembe levittem a szálloda elé, és Mollyék ott vártak.
-Nincs semmi, bajom! –ellenkezett Mira.
-De, Kicsim! Összeestél! –ültem be vele hátra.  Gyorsan oda értünk, Mirust a kezembe vittem be.  
-Mi történt? Mr. White vagyok! –futott oda egy orvos. 

-Hát reggel lázas lett, és utána összeesett, és nagyon fáj a hasa.
-Értem, fektesse le ide. –tolt oda egy ágyat.
-Rendben. –óvatosan letettem Mirust.  –Mirus! –pusziltam meg a homlokát, és elsírtam magam. Senki se tudja, hogy mi a baja.  Mira lehunyt szemekkel feküdt. 

-Kincsem!  Annyira sajnálom!  
-Kötök, be a hölgynek egy infúziót.
-Rendben.
-Mi a hölgy neve?
-Mirabella Higgs!
-Hány éves?
-Most lesz 20 2hét múlva.
-Gyógyszerallergia?  
-Nincs semmire.
-Rendben. Akkor megvizsgáljuk! De most dolgom van egy olyan 30 perc múlva neki fogunk.
-Rendben.
-Mira jobban vagy?
-Egy kicsit!
Felültem az ágyára.
-Szeretlek! Tudnod kell bár mi is történjen! –cirógattam meg az arcát.
-Én is Kicsim!
Betolták, őt egy szobába, ahol elkezdték a vizsgálatokat, de semmit se találtak, de azt megállapították, hogy makkegészséges, és csak reggeli rosszul lét volna, mivel Mira megint terhes. Ez hihetetlen, a világ legjobb, leggyönyörűbb felesége megint kisbabát vár. Még az nap haza engedték, és egész este csak csókolgattam, és filmet néztünk.
-Légyszíves, máskor ne hozd rám a szívbajt! –öleltem meg.
-Rendben, csak kérlek ne haragudj!
-Nem haragszom!
-Biztos, Szívem?
-Igen Kicsim! Szeretlek most már aludjunk! Jó éjt!
-Neked is Kicsim!
Mirát a mellkasomra húztam, és együtt aludtunk el.

4 megjegyzés: