Címkék

2013. július 28., vasárnap

1. fejezet

Srácok! Hello♥ Nem tudok várni, olyan boldog vagyok, hogy megint írhatok nektek. Huhuh remélem tetszeni fog ;) Bevezetőm kint volt, már a második évadhoz. Túúúlságosan is szeretek írni nektek. De sajnos mindjárt SZEPTEMBER úgy, hogy a mindennapos fejezetek, egy hetente fognak jönni sajnálom :/, de tanulnom kell NEKEM is :)
És a másik kérés akiket ismerek dicsérik a blogot, de akkor fogok HETENKÉNT FEJEZETET HOZNI, HA KAPOK 2KOMIT :/ most fenyegetőzhetnék, hogy egy hónap után kaptok fejezetet, de nem teszem, inkább azt mondom HA EGY HÉT ALATT ÖSSZE JÖN A 2 KOMI KAPTOK SZOMBATON FEJEZETET, HA MEG NEM AKKOR 2HÉT MÚLVA HOZOM, de mielőtt azt gondoljátok, hogy ugyan már mi az a egy hét, hát aki szereti ezt a blogot, bele fog őrülni, abba a két hétbe a másik pedig, amikor sokat kell tanulnom, kifogom írni, hogy kések, és hogy mennyit a fejezettel. DE EZ CSAK SZEPTEMBERTŐL LESZ, MÉG AUGUSZTUSBA ELÉG IDE AZ EGY KOMI, ÉS A PRIVIBE KAPOTT HÁT HOGY IS FOGALMAZZAM, TALÁN ROSSZUL HANGZIK, HA AZT MONDOM DICSÉRETEK, DE NEM TÉNYLEG EZEKET KAPOK :DDD 
NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI KOMIZIK, ÉS AKI PRIVIBE KÜLDI SOKAT JELENT♥ Köszönöm nektek! 
 Upszi sokat írtam :D 
Szeretlek titeket♥ 
XO: Just Only Girl♥ 



Viszlát Svédország Hello és Szia Hollywood! 


Mira szemszöge

Reggel Eric karjai közt kellhettem. Végre, olyan jó volt megcsókolni, megcirógatni az arcát, és oda bújni hozzá.  Hallgatni a cuki szuszogását. 

-Jó reggelt, Szívem!
-Neked, is! Milyen éjszakád volt?
-Sokkal jobb, hogy veled lehetem!
-Apu! –jött be a szobába Melody.
-Igen?
-Köszönöm, hogy te vagy az Apukám! –puszilta meg, és elszaladt.
-Mi ütött a lányunkba? –kérdezte meg Eric.
-Csak szeret téged! Ú de csúnya az infúzió helye. Nagyon fáj?
-Hát fáj, de elviselhető. –nézte meg a kezét Eric.
-De tudod, hogy mi a legjobb?
-Nem mi?
-Az, hogy megyünk Hollywoodba!
-Igen Kicsim!
-Szeretlek!
-Szeretlek Eric! –csókoltam meg.  –De még van egy csomó dolgunk!
-Még mi?
-Zayn eljegyzi Lucyt, aztán még pakolni kell és kajálni…
-Ami a legfontosabb!
-Igen Kicsim ez alap, és még meg kell várni Alexet, hogy kivigyen minket a reptérre. És meghódítjuk HOLLYWOODot. –mondtam.
-Yeah, ez az Kicsim! –emelt fel. –Olyan gyönyörű vagy!
-Álmosan, kócosan!
-Igen, legszebb lány akit csak ismerek.
-Apu, én nem vagyok szép? –kérdezte Melody.
-De te vagy a legszebb 4éves!
Melody szemszöge
Olyan jó volt, hogy Apucit végre hazaengedték, de most elmennek Amerikába egy helyre és én nem mehetek velük…. sajnos, de megígérték, ha nagyobb leszek!
Anyunak csillogott a szeme, mikor Apura nézett.
Eric szemszöge
Olyan jó volt megint itthon lenni a pörgésben.
-Gyerünk Kicsim! Ennyi volt a móka mára, kell indulni az eljegyzésre! –rángatott ki az ágyból.
-Na, héé jól van kellek! Nem kell lökdösni! –csókoltam meg Mirát. 

 










Felkeltünk felöltöztünk, és elindultunk.
Az étterem előtt ott várt minket Zayn.
-Á hello! Nagyon pontosak vagytok! Eric, hogy vagy?
-Jobban.
-Örülök Tesó.
Ekkor megérkezett Mimi, és Emma. 


 










-Csajok! –szólt nekik Zayn. –Itt vagyunk!
-És Lucy hol van?  
-Mindjárt jönnek Jessyvel.
-Rendben!
-Zayn! –futott oda Louis.
-Igen?
-Csak én tudok itt lenni. 

-Köszönöm, hogy te itt vagy!
-Ott vannak Lucyék!

-Gyerünk srácok befele!
Bementünk az étterembe.
Lucy szemszöge 

Bementem az étterembe, és csak egy gyűrűs dobozka várt ott.
-Lucy Morrison. –fogta meg a kezem Zayn. 

-Úristen, ne Zayn!
-Nyugi nem az amire gondolsz! –térdelt le. 
-Akkor mi?
-Lucy Morrison, te vagy a legcsodálatosabb lány a földön. Úgy szeretnék minden reggel felkelni, hogy tudom, hogy az enyém vagy és szeretnék gyerekeket, de az életemet csak veled szeretném összekötni. Leszel a feleségem Lucy?
-Persze, hogy leszek! –csókoltam meg.
-MEGLEPETÉS! –lépett elő mindenki.
-Srácok! De szeretlek titeket! Eric jó újra itt látni köztünk.  
-Köszönöm! –fogta meg Mira kezét.
-Együnk! –mondtam.
Leültünk az asztalhoz.
-Jó étvágyat! –mondtuk egyszerre.
Meg ettük a finomabbnál, finomabb ételeket.
-Ne haragudjatok, de mi megyünk! még nagyon sok dolgunk van! –mondta Mira.
-Rendben, jó utazást! aztán sok képet kérünk instára. –mondtam.
-Megkapjátok! –mondta Eric.
Elbúcsúztunk, mi folytattuk az evés, és Miráék haza indultak.
Eric szemszöge
Otthon Tone várt minket.
-Szia! –mentünk be és láttuk, hogy Melody Tone ölében ül, Tony játszik, és Tone pedig zongorázik. 

-Sziasztok! –nézett fel. –Bocsi, csak gyakoroltam.
-Tone, most nagyon haragszok! –mondta Mira nevetve.
-Tudtam! –mondta ő is nevetve. –Akkor én most viszem Melodyt, és Tonyt is.
-Köszönöm, hogy veled lehet! –mondta Mira.
-Nem, semmiség! Hiszen veletek lakhattam, egy csomó ideig. Köszönöm, de mi akkor megyünk is! Sziasztok! –vette fel Melody cuccait.
-Várjál segítek levinni. –mondta Mira.
-Meg, én is! –vettem fel egy táskát.
-Egy utolsó insta kép rólatok! –mondta Mira.
@miramusic: @ericsaademusic, @tonedamli legjobbak imádom őket♥ 

-Sziasztok! –ült be a kocsiba.
-Sziasztok! Melody légy jó fogadj szót Tone néninek!
-Rendben Anyu!
-Szia, Drágaság! –pusziltam meg Melodyt.
-Szia, Apuci!
Tone elhajtott a kocsival, mi pedig felmentünk.
Mira előszedte a bőröndöket, és elkezdett pakolgatni. 1hónapra kimegyünk Amerikába. Mindenki hiányozni fog, de remélem nagyon jó lesz.
Mira szemszöge
Bementem a konyhába, ahol még volt pár pohár. Gyorsan elmosogatom. Gondoltam magamba. Vizes kézzel, megfogtam az egyik poharat, ami kiesett a kezemből.
-Basszus! –söpörtem volna össze, de Eric meglökte az ajtót, ami meglökte a kukát, és az üveg megkarcolta a kezem.
-Mi történt Kicsim?
-Semmi, csak kiejtettem a kezemből a poharat, és ahogy jöttél be megvágtam magam.  Megyek bekötöm.
-És utána elviszlek orvoshoz.
-Oké.
Gyorsan bekötöttem a kezem, és Eric már a kocsiba várt.
Eric a legközelebbi kórházhoz, ment mivel ilyenkor csak ott van ügyelet.
-Gyere, Kicsim!
-Eric, nem fogok meghalni, felesleges ennyire ráizgulnod erre. –csendesítettem.
-Rendben!
Bementünk.
Mivel, egy kicsit átázott a kötés engem szólítottak először.
Eric szemszöge
Annyira megijedtem, hogy Mirus elvágta a kezét.
Nagyon hamar  kész volt.
-Na? Mi volt!
-Semmi, csak egy kis felszíni sérülés, le van ragasztva, de semmi.
Kiértünk a korházból.
-Akkor én most elszívok, egy szál cigit. –vette elő. 
-Mirus!
-Nyugi, nem szoktam csak néha.
Hazamentünk, és lefeküdtünk aludni.
Másnap
Korán keltünk, és vártuk Alexet, hogy kivigyen minket a reptérre.

Egészen hamar meg is érkezett.
Bepakoltunk, és elindultunk.
Bekísért minket a reptérre.
-Sziasztok! Vigyázzatok magatokra, de aztán legyetek rosszak is!
-Ne aggódj!
Ültünk le. Alex elment, mert dolga volt.
-El sem hiszem, hogy Hollywoodba megyünk! –mondta Mira. 
















-Én sem!
-Kérjük a Hollywood-i gép utasait, hogy kezdjék meg a beszállást! Jó utat kívánunk!
Felszálltunk a gépre, és első osztályon utazzunk.
10óra utazás után megérkeztünk.
Stella szemszöge 
 













Kimentem a reptérre, és láttam, hogy vannak különböző táblák.
-Elnézést, ezt elkérhetném! –kérdeztem, egy idős embert.
-Persze! –adta oda.
Előhalásztam a táskámból a rúzsom, és ráírtam a papírra, hogy
Mr. Saade♥ :*
Vártam őt izgatottan, de megláttam, hogy egy lánnyal kézen fogva jön. Szemmel láthatóan nyaralni jöttek.
-Hello! –mentem oda hozzájuk.
-Hello! Eric Saade vagyok, Ő pedig a feleségem a csodálatos Mirabella Higgs.
-Nagyon örülök, de Eric te gyere! Te meg addig menj el kávézni. –húztam ki Ericet.
-Állj, már meg, te kivagy? És Mirának joga van velem lenni.
-Stella Fisher. Jó csajszikám, gyere te is!
Elmentünk, egy híres Hollywood-i étterembe.
-Eric, nagyon nagy lehetőségeim vannak számodra!
-Igen, és mi?
-2év a Hollywood Records-nál, és egy film szerep velem! Benne vagy Eric, vagy vissza is mehetsz a Roxy Records-hoz.
-Nincs semmi bajom a kiadómmal! Másrészt Mira is ott van. Nem fogom ezt megcsinálni! Gyere Mira menjünk! 
Álltak föl az asztaltól.
-Motherfucking Princess ! –borította meg az asztalt, és a kávém rám folyt.
Eric szemszöge
-Ügyes vagy Kicsim!
- Láttad?
-Az egész kávézó téged nézett.
-Upszi!
-Büszke vagyok rád!
-Ó köszönöm!
Elfoglaltuk a hotelszobát.
Elindultunk sétálni.  
-Nekem oda be kell mennem!
-Oksi, de én most kihagynám!
-Okés! Sietek!
Ahogy kijött le is fotóztam.
@ericsaademusic: @miramusic aki mindig vásárol, boltok #nemfogomolcsónmegúsznianyaralást, de ezért jöttünk bulizni és jól akarjuk magunkat érezni.
@miramusic : Drágám ez #SHAME, hogy mindig a pénzzel vagy elfoglalva.  #vásárlás #fuckyeaaaah #Baby

-Még mit szeretnél csinálni? –csókoltam meg Mirát.
-Nem tudom, menjünk vissza a szállodába.
-Okés!
Visszamentünk a szállodába, és gyorsan kipakoltunk.
-Szeretnél még valamit csinálni?
-Már nem nagyon!–ült le egy fotelbe.
@ericsaademusic :@miramusic álmosan #durcizik #imádom #legszebblány 

Közben én is leültem, és Mira lefotózott.
@miramusic: Hollywood Királya :* #maéjjelmindentmegteszekneki #Kicsim #imádlak @ericsaademusic 

Pár óra múlva
Már az ágyba feküdtem amikor Mira oda jött.
-Mosolyogj!
@miramusic: #angyalimosolyésszemek túúúúl édes #francba #szerettem♥♥♥ :* xo Babe @ericsaademusic

Mira lefeküdt mellém.
-Jó éjszakát Kicsim! –csókoltam meg.
-Neked is!
A mellkasomra feküdt, és a kezét a hasamra tette, én pedig átöleltem.
 

2 megjegyzés:

  1. Húh szóval :D
    Köszi, hogy ilyen hamar kitetted az új részt! :D
    Melody annyira cuki! *-*
    Juuj de jó Lucy és Zayn! :3
    Nem bírom ezt a Stellát! xd Jó de mondjuk én kit bírok? xd
    Nagyon jóó rész lett! :DD
    +1 komi várom az új részt!♥ :P

    VálaszTörlés
  2. na hát ja meg mit szeretsz ;) okés holnap kezd íródni

    VálaszTörlés