Címkék

2013. július 18., csütörtök

31. fejezet

Hello, Szia, Pacsi! ♥
Meghoztam a legújabb fejezetet Remélem tetszeni fog. ♥
Jó olvasást♥
XO: Just Only Girl♥



Cover Girl 






Eric szemszöge
Amikor felkeltem Mira mér nem volt mellettem, kint beszédet hallottam.
Kimentem Tone volt ott Tony babával, és Melodyval a kezében.
-Hova, megy az én kis Hercegnőm? –simogattam meg Melody arcoskáját. –Szia Tone! –puszilta meg. 

-Szia! A te kis Hercegnőd, jön a Hercegemhez játszani. Ugye Szíveim!
-Értem, akkor jó szórakozást!
-Sziasztok! –köszönt el.
-Sziasztok! -köszöntünk.
-Jó reggelt! –csókoltam meg Mirát.
-Jó reggelt! Eric, Szívem, mi a legnagyobb vágyad?
-Egyszer egy repülőgépet vezetni! És neked?
-Fent ülni a Hollywood feliraton!
-Értem, egyszer elintézem neked!
-Komolyan?
-Igen!
-Úristen Eric köszönöm! –ugrott a nyakamba. –De most viszont ülj le a kanapéra, és hozok neked, valami kaját.
-Köszi Baby!  -ültem le és Mira lehajolt, egy hajgumiért.
Kiment a konyhába.
-Mira teniszezzünk? –mentem utána.
-Nem teniszezzünk! Ejnye Eric rossz rossz fiú! –csókolt meg.
-Miért vagyok rossz fiú?
-Nem teniszezzünk!
-De én a hálóba akartam. –mondtam szomorúan.
-Tudom, hogy mit akartál! De van egy sokkal jobb ötletem!
-Mi?
-Menjünk ki egy parkba sétáljunk, beszélgessünk!
-De a fotósok!
-Tudod, hogy nem érdekelnek. Az én életem az én döntéseim, nekik meg baromira semmi közük hozzá.
-Igazad van Kicsim!
-Vigyázz Eric az ablakba van egy mókus!
-Mókus! Hol? 
Mira szemszöge
-Ember, ha ennek még egyszer bedőlsz! –ültem le a földre nevetve. –Egy mókus az ablakba, akkora zajjal vagyunk, hogy egy ember is félne ide jönni.
-Rossz Kislány! –mászott le Eric a konyhaszekrény tetejéről.
-Hahaha!
-Na gyere ide!
-Nem kapsz el! –futottam ki a konyhából.
Eric szemszöge
Mirus kifutott a konyhából, én meg utána.
-Nem kapsz el! –nyújtotta ki a nyelvét.
-Biztos vagy te ebben? –ugrottam át a kanapén.
-Igen! –futott föl az emeletre.
-Én meg nem! -futottam utána.
Mira bement az egyik szobába, és beálltam az ajtóba.
-Most meg vagy Kicsim!
-Nem hiszem! –csúszott ki a két lábam között, és lecsúszott a korláton.
-Ügyes vagy Kicsim! –szaladtam le, és lent elkaptam. –Na szia! –vettem fel.
-Tegyél le! –verte a hátam ,és kiabált.
-Cshh! –tettem le a kanapéra.
-Mit akarsz?
-Csh! –csókolgattam a nyakát.
-Mit akarsz?
-Mondtam ár, hogy teniszezni, egy olyan pályán, ahol nincsenek mókusok!
-Egy teniszpályán, tudod alapból nincsenek mókusok.
Mira szemszöge 

 Eric a hajamat csavargatta.
-Kicsim! –feküdt mellém. –Megyünk a hálóba?
-Ö persze!
Eric a hátán vitt be.
-Got that glitter on my eyes. Stockings ripped all up side. Looking sick and sexy fied. So let’s go-o-o! –suttogtam Eric fülébe.
-Csini vagy Csajszi!
-Hihi! Ne is próbálkoz! –szívogattam a nyakát.
-Kicsim…
-I love you and Shut up, Baby!
-Okay, Baby!
A csókok szenvedélyesebbek lettek.
….
@ericsaademusic: Babyvel egy csodálatos reggel után szeretlek @miramusic #kicsitseblond *-* :*♥
It's like we're rose gold, cuz with no effort baby we still shine #lovie

@miramusic: mondja az akit ma a konyhaszekrény tetejéről szedtem le imádlak @ericsaademusic♥
@tonedamli: imádlak titeket #twitterbeszélgetés :D :* xo
Eric szemszöge
Mira kimászott az ágyból, és gyorsan felöltözött.
-Kicsim! –fogtam meg a csípőjét. -Maradj még kérlek!
-Oké. –bújt vissza mellém az ágyba.
-Szeretlek. Hoppá. –bújtam hozzá.
-Hoppá Én is! –cirógatta mg a hátam.
-Ezt annyira szeretem. –pusziltam meg Mira mellkasát.
-Tudom Szívem. –nyomott egy puszit a fejemre.
Becsuktam a szemem, és Mira lágy simogatása közben elaludtam Mirámhoz bújva.

2 megjegyzés: