Címkék

2013. július 24., szerda

38. fejezet

Hello♥
Itt van a legeslegújabb fejezet :DD
Jó olvasást♥
XO: Just Only Girl♥



Egy Rosszul Sikerült Nap 

Eric szemszöge
Reggel amikor fölkeltem, még Mirus édesen aludt.
-Jó reggelt, Drágám! –puszilta meg.
-Neked is!
-Jobban vagy? –cirógattam meg az arcát.
-Igen, jobban vagyok.
-Ennek örülök.
-Átmegyek Melodyhoz. –mondta.
-Maradj még itt! –csókoltam meg.
-De Kicsim….
-Oké, menjél Szívem!
-Mindjárt jövök, addig légy jó!
-Igen Anyuci! –nyújtottam ki a nyelvem.
-Hihi nagyon vicces vagy! –hagyott ott.
Pár órával később
Lent ültünk a nappaliba, és teáztunk Mirával, amikor azt hallottuk, hogy betört egy ablak.
Szerencsére Melody, Mira ölében ült.
-Srácok! –futott be Mimi, Lucy, és Emma. 


 














-Ti törtétek be az ablakot?
-Igen…. de Eric ezt olvasd el! –ugrált Lucy.
-Oké! –vettem ki a kezéből.
Tisztelt Eric Saade!
Szeretettel felkérjük, hogy énekelje el az UFEA nő labdarugó döntőn, a legújabb dalát……
Ennyit olvastam el a levélből, és a lap alján lévő telefonszámot felhívtam, és időpontot egyeztettünk.
-Kértek ti is teát? –kérdezte Mira.
-Nem, fúj! –mondta Lucy.
-Jaj, hogy te semmit se szeretsz!
-Hát ez van! –ült le, de Emma kihúzta alóla a széket.
-HÉÉÉÉÉÉ! Muszáj volt?
-Igen, nagyon!
-Tudom! –ült le volna egy másik székre, de azt Mimi húzta ki alóla.
-Mimi?????????? Nagyon viccesek vagytok! –ült fel a konyhapultra.
 -Kicsim, lécci töltesz még teát?
-Persze! –jött oda Miram és az egyik kezét a hátamra tette. - Szeretlek Picim!
-Köszönöm, én is Szívem!
Mira letette a teás kancsót, és leült a földre.
-Kicsim, gyere! Ülj ide! –húztam fel őt a földről.  –Kicsim, felhívom Edinéket!
-Rendben!
Felhívtam Edint.
-Szia!
-Szia! Szólj a többieknek, hogy holnap női labdarúgás döntőn fellépünk!
-Hurrá, lesznek csajok!
-Na, szia, megyek vissza Mirához.
-Okés, szia!
Másnap/Mira szemszöge/
Reggel, Melody sírására keltem.
-Mi a baj Kicsikém? –emeltem fel. –Gyere, visszamegyünk a mi szobánkba!  Cshh! Nyugodj, meg Kicsim nincs semmi baj. Melody, mosolyogj! Nincs semmi, baj! –mentünk be a szobába.
-Mi a baja?
-Nem tudom!
-Szia, Melody! –vette ki Eric a kezemből. –Szia, nincs semmi baj! –puszilta meg Melody arcát.
-Kicsim! –ültem le mellé.
-Igen?
-Nem tudom, de úgy érzem, hogy valami baj lesz ma!
-Nyugi, nincsen és nem is lesz semmi, baj! –csókolt meg.
-De… félek!
-Nincs miért!
Aggodalmak között aludtam el, de Eric megnyugtatott, hogy nem lesz semmi baj.
Másfél óra múlva szólt az ébresztő, felöltöztünk, és elindultunk a stadionba.
Ott találkoztunk mindenkivel. Zayn és Lucy egymást falták.
-Huhu! Itt vagyunk! –szólt Mira. 

-Jaj, bocsi! Hello! –reppentek szét.
-Gyertek, menjünk be! –mondta Eric.
-Alex, Kinga jobban van?
-Persze, most Edinnel beszélget, lehet, hogy táncos lesz, és Edin segít neki. 

-ÁÁÁ, remek! Eric vigyázz!
De ekkorra már a földön volt.
-Eric! –szaladtam oda hozzá. Felnézett, és láttam, hogy nagyon vérzik az orra.
-Fúúúj! –mondta Mimi, és elájult. 

Alex, meg én Erickel maradtunk a többiek, meg Mimihez szaladtak.
-Vizesruhát, hozzatok! –mondtam.
-Hajtsd hátra a fejed! –mondta Alex.
-Ne előre, ne nyeld le a vért!
-De hátra!
-Alex, Eric előre!
-De Mira?? Hátra kell!
-Ne vitatkozz velem!
-Döntsétek már el! –mondta Eric az orrát fogva.
-Itt van a vizesruha! –mondta Edin.
-Köszi! –vettem el tőle, és Eric arcát törölgettem.
-Aú! –mondta.
-Lehet, hogy eltört az orrod!
-Ne, énekelni akartam! Így is elvállalom!
-Nem!
-De Mira?!
-Nem!
-Oké!
Alex felhívta a szervezőket, hogy Eric ma nem tud fellépni, mert összetörte az orrát.
-Gyere, Kicsim! Megyünk orvoshoz! –húztuk fel a földről.
Mimi oda jött.
-Eric, bocsi, csak nem bírom a vért.
-Nem, baj!
Elindultunk az orvoshoz.
Ahogy oda értünk Ericet egyből behívták.
Eric szemszöge
-Jó napot, Dr. Black vagyok!
-Jó napot! Eric Saade!
-Mi történt?
-Elestem az utcán, és nagyon fáj az orrom.
-Értem, kérem, emelje fel a fejét! Kicsit lefertőtlenítem, és kap egy tetanuszt, majd megröntgenezzük az orrát.
Felültem, egy ilyen vizsgáló asztalra, és beadták a combomba a tetanuszt.
-Akkor, most átmegy a röntgenbe.
Kimentem, és Mira aggódva várt.
 -Mi történt?
-Most megyek a röntgenbe!
-Oda megyek veled!
Ahogy odaértünk egyből szólítottak.
Megröntgenezték az orrom, és visszamentem Dr. Blackhez.  Aki elmondta, hogy elrepedt az orrom.
-Eric, leragasztom, de estére szedje le, és jegelje.
-Rendben! Köszönöm!
-Legközelebb jobban vigyázzon!  És vegyen be, valami fájdalom csillapítót, ha nagyon fáj.
-Meglesz! Köszönöm, viszlát!
-Viszlát!
Kimentem, és már csak Mirus ült egyedül a padon.
-Többiek?
-Hazamentek! Na mi volt?
-Elrepedt az orrom, de semmi különös. Ha nagyon fáj, azt mondta, hogy valami fájdalom csillapítót bevehetek.
-Rendben. Ügyes vagy! –ölelt meg Mira.
-Kicsim, hazavezetsz?
-De nincs is jogsim! De oké!
-Köszönöm, egy tündér vagy!
-Tudom! –nyitotta ki a kocsit.
Elindultunk.
-Basszus Eric rendőrök!
-Nyugi vezess magabiztosan, nem lesz baj!
-Oké.
Szerencsésen elhajtottunk a rendőrök mellett. Ahogy hazaértünk, Melody szaladt oda.
-Apa mi történt veled?
-Csak, elestem Kicsim. Semmiség.
-És fáj?
-Hát egy kicsit!
-Eric, mi történt? –jött oda Jessy. 

-Elrepedt az orrom!
-Az nem, jó, de én megyek! Sziasztok!
-Szia!
Mira elküldött fürdeni.
-Kicsim az orromon, ezzel a cuccal, hogy fürödjek?
-Várjál! –jött oda egy széttépet zacsival, és celluxszal.
-Mit csinálsz?
-Nyugi! –tette rá az orromra.
-Biztosan nagyon szép lehetek!
-Az vagy! –puszilt meg. –És ne felejtsd el a szádon venni a levegőt!
-Köszi, Kicsim!  -mentem be a fürdőbe.  –Mirus…
-Tessék!
-Mit csináljak a véres pólómmal?
-Csak tedd le a földre, holnap kimosom!
-Oksi!
Mira szemszöge
-Anya! Apával baj van?
-Nem nincs semmi baj!
-Akkor miért volt piros a ruhája?
-Tudod, elesett, és megütötte az orrát. Az vérzett egy picit, és attól, de nincs semmi baja.
-Értem. Jó éjszakát Anya!
-Neked is Hercegnő! –pusziltam meg Melodyt, és kijöttem a szobájából.
Eric ekkor jött fel a lépcsőn.
-Nagyon, szexi vagy! –mentem oda hozzá.
-Tudom, de most már menjünk, aludjunk Kicsim!
-Rendben! Hoztam fel neked jeget.
-Ó köszönöm! - nyitotta ki az ajtót. –Menjél Királylány!
-Köszi! –mentem be.
Eric leült az ágyra és óvatosan leszedtem róla a gézt. Pontosabban próbáltam….
-Ha nem fickándoznál, talán sikerülne!
-De fáj!
-Tudom, de maradj egy helyben!
Eric közelebb húzott, és megpuszilta a nyakam.
-Hééé! Nyugi! Nézz fel! –és ekkor le tudtam szedni a kötést. –Na, most meg vagy!
-Aú!
-Feküdj le!
-Okés!
Az orrára tettem a jeget.
-Így tartsd!
-Rendben! Jó éjszakát, Mirus!
-Neked is Kicsim!
Ericet átölelve aludtam el.

2 megjegyzés: