Címkék

2013. július 14., vasárnap

28. fejezet

Sziasztok! Visszatértem :D Nyaralni voltam, de megérkezett az új fejezet is velem együtt. Remélem tetszeni fog.
XO: Just Only Girl♥



Princess

Mira szemszöge

Reggel amikor felkeltem Eric még mindig aludt.
-Milyen, volt az éjszakád, hogy aludtál? –cirógattam meg a homlokát.
-Jó, jól aludtam. –ült fel.
Csöngetek.
-Ki ez a szívtelen alak, aki ilyenkor csönget? –dőlt vissza a párnák közé.
-Megyek kinyitom! –másztam ki az ágyból. Miközben mentem benéztem Melodyhoz, aki     oly csodásan aludt. A kapuba egy ismerős csajszi állt.
-Ke$ha, te mit keresel itt? 

-Heey csajszikám, egy részeg este, mint régen.
-Drágám, férjhez mentem, és van egy közös kislányunk.
-Mira, nem ilyenek ismertelek….
-Hát ez van, élem az életem…
-És ki a szerencsés pasi?
-Eric Saade.
-Na ne! De mázlista vagy, neked mindig is összejött az élet.
-De te se panaszkodhatsz.
-Igen, most megy a Warrior turné is.
-Na a hatodik csajszi is megtalálta a helyét.
-Miután Emma kidobott… -mondta szem forgatva.
-De akkor én hoztam a döntéseket, és az mellett voltam, hogy maradj velünk.
-De hát így alakult.
-De hát, Ke$ha te olyan fiatal és tehetséges vagy….
-Menj már.
-Mirus, Kicsim hol vagy?
-Itt vagyok!
-Ja jó. –futott oda hozzám Eric. 

-Szia, gondolom te vagy Ke$ha?
-Igen, te meg Eric Saade… szia!
-Igen… Kincsem ma stúdiózunk, de gyere be nyugodtan….
-Ó! Nem akatok zavarni…
-Nem zavarsz! –mondtuk egyszerre.
-Akkor mi megyünk felöltözünk, kapcsold be nyugodtan a Tv-ét.
-Oké.
Fél óra múlva vissza is értünk.
-Ke$ha ő iit Melody Hope Saade.
-Istenem, de cuki.
-Megfogod?
-Ha meglehet.
Ke$ha kezébe vette Melody, és lementünk a kocsihoz, és elindultunk a stúdióba.
A stúdió előtt Oscar várt minket.
Kiszálltunk a kocsiból.
-De édes! Istenem Eric Mira nagyon cuki. Kis cukorfalat…- vette ki Ke$ha kezéből. –Istenem, hát szia, szia-mia. Mira egész jól nézel ki a szülés után.
-Köszi, Drágám, te is! –fogtam meg a vállát.
-De én nem nem is szültem….
-Nem baj, majd a feleséged fog….
Ekkor oda ért Tomas.
-Fiatalok, jaj édes! –vette ki Oscar kezéből Melodyt.
-Eric, Mira ti dalt írtok! –nyitotta ki a stúdiót. –Valami újat fiatalosat, és rosszat.
-Mi meg babázunk.
-Oké.
Természetfeletti
Eric:
Csajszi olyan távol vagy tőlem
Nem ölelek a sötétben
Érzed? Vagy neked ez mást jelent?
 Csajszi én csak a legjobbat szeretném
Érted?
Mira:
Srác! Most figyelj rám, mert ez más lesz
Kicsit őrült akarok lenni
Kicsit rossz akarok lenni
Gyere és csináljunk valami mást
Gyere ébresszük fel a holtakat
Eric:
Csajszi, rossz vagy, de ez az amitől beindulok
Gyere vár ránk az este, ne akarjuk jók lenni
Verjük fel az éjszakát
Olyan természetfelettiek vagyunk
Ami szerelmünk egy kicsit vad, és egy kicsit őrült
Mira:
Érzed ami köztünk van?
Pezseg a levegő!
Srác, neked nem állnak jól a ruhák
Gyere verjük fel az utcát…
Eric, Mira:
Ami szerelmünk egy kicsit vad, és őrült
De aki ebbe beleszól azt széttépjük
Mert mi ilyenek vagyunk
Eric szemszöge
Miután megírtuk, kimentünk a többiekhez Tomasék még mindig babáztak
-Skacok, kész! –mondta Mira.
-Nagyon szuperek vagytok! –mondta Oscar.
-Akkor én megyek! –állt fel Ke$ha.
-Na, hééé nyugi, ma nálunk alszol.
Hazamentünk.
-Itt van a vendégszoba. Jó éjszakát! –mondta Mira Ke$hának.
-Nektek is jó éjt.
Lementünk a nappaliba.
-Mit csináljunk? –öleltem át.
-Nézzünk filmet…
-És mit?  Tényleg Melody?
-Alszik és nem tudom.  De várj igen… mivel egy jó estét szeretnék neked adni Baby
-Akkor menjünk a hálóba, mert ha Ke$ha lejön. –öleltem magamhoz Szívecskémet.
-Na tipikus pasi… de arra gondoltam, hogy megnézhetnénk a Csajok Szabadon című filmet.
-Oké, benne vagyok.
-Eric, Szívem… -simogatta a combom belső felét Mirus.
-Igen?
-Álmos vagyok! –pacskolta meg a combom. –Megyünk aludni?
-Persze.
Kikapcsoltam és bementünk a  hálóba.
-Jó éjszakát, szeretlek Szívem!
-Én is Drágám, jó éjt! –csókolt meg.
Mira szemszöge
Éjszaka nem tudtam, aludni, ezért Eric homlokára tettem a kezem, hátha felébred, és beszélgetünk, de tűzforró volt. Felkapcsoltam a villany, mire Szívem is felkelt.

-Mi a baj?
-Jól vagy?
-Szörnyen fáj a fejem és melegem van és fázom.
-Azért Kicsim mert lázas vagy, hozok vizes ruhát.  
Párperc múlva visszaértem, és Eric homlokára, tarkójára és mellkasára tettem.
-Jobb így?
-Kicsim ez nagyon hideg.
-Drágám, pedig langyosra csináltam. Hozom a lázmérőt.
Kiszaladtam a nappaliba és ott gyorsan megkerestem.
-Kicsim, fordítsd oldalra fejed.
-Na mennyi?
-38.1, hozom a lázcsillapítót.
Gyorsan előkapartam, és egy pohár vízzel bevittem.
-Köszönöm, Kicsim! –vette be, és az éjjeli szekrényre rakta a poharat.
Visszafeküdtem mellé.
-Kicsim, ha van valami szólj, rendben? Tudod, hogy milyen könnyen lázgörcsöt kapsz!
-Igen, de ez gyerekkorom óta így van.
-De ezért. Most is tisztára el van kékülve a szád. Ne hívjak orvost?
-Mira, megígérem, ha van valami azonnal szólok. Jó éjt Szívem.
-Jó rendben. Neked is.
Eric hamar elaludt, de én nem bírtam elaludni. Ericet néztem, ahogy alszik. Ha éjszaka nem lesz semmi, akkor ez volt a tetőpontja ennél följebb nem fog menni, de van még 4 és fél óra

2 megjegyzés: