Címkék

2013. július 21., vasárnap

34. fejezet

Hello♥
Éjszaka is csekkoljátok a blogomat jövök új résszel, még ma!
Jó olvasást!♥
XO: Just Only Girl♥



Homecoming Queen /2.rész/  

Eric szemszöge
Bevágtuk magunkat a kocsiba.
-Eric, hol a kulcs? –kérdezte Mira.
-Nem, tudom! Srácok, hol a kulcs?
-Kiesett a zsebedből amikor ugrottál! –mondta Molly.
-Bassza meg!
-Srácok robbani fog! 3másodpercen belül. –mondta Tone.

Mindenki egymásra nézett.
-Futás! –ugrotunk ki a kocsiból.
-Eric, nem tudom kicsatolni az övet! –mondta Mira. 

-Kicsim! Adjatok egy ollót! Most! –mondtam idegesen.
-De nincs nálunk!
-Molly?
-Sajnálom nincs!
-Akkor itt maradok Mirával, nem hagyom egyedül.
-Nem, Eric menjél csak, ne maradj!
-De itt maradok, te vagy a legfontosabb, és ezen, semmi nem változtat.
-De Eric, kérlek menjél!
-Mira, értsd meg, hogy nem megyek te vagy a legfontosabb, maradok. Semmi nem érdekel.
-Mira nem tudsz kimászni? –kérdezte Tone.
-Próbáljuk meg!
Kicsit meglazítottam Mira övét.
-Zayn, emeld ki Mirát.
Szerncsére Mirámat kitudtuk szedni.
-Futás! –mondta Molly.
Elkezdtük rohani, be az erdőbe.  
Hátra néztem, és láttam, hogy egy kisgyerek sétál el a ház előtt.
-Istenem! Hé te! Menj onnan veszélyes az a ház….-de ekkor robbant.
Lefeküdtünk a földre. Mirát sorosan magamhoz öleltem. –Csukd be a szemed! –suttogtam.
Egy csomó cserép repült szerte szét, mindenhol.
-Eric, félek! –sírt Mira.
-Nyugodj meg , Kicsim, nincs miért! –pusziltam meg a homlokát.
 -De Eric, mi van ha lesz valami bajunk?
-Nem lesz semmi baj Drágaságom! 
Ekkor szirénázást hallottunk.
-Menjünk! –mondta Molly.
Felálltunk, és elindultunk az erdő sötétjében. 

-Kinga, hogy vagy? –ment oda hozzá Mira.
-Most már jól. Jól csak jobban. Köszönöm, hogy jöttetek.
-Jaj, de ez természetes.
-De akkor is, köszönöm.
-Molly, most merre? –kérdezte Tone.
-Erre! –mondta halkan.
-Eric! –jött oda hozzám, Molly.
-Milyen Mirával lenni?
-Nagyon szeretem, és Ő az életem értelme Melodyval együtt.
-Értem! Szerencsés vagy!
-Sajnálom, hogy nem jött össze Dannyvel.
-Á nem gond, úgy  is egy seggfej!
-Á! Értem.
-Hello! –jött oda Mira.
-Kinga, hogy van?
-Jobban.
-Megyek előre! –mondta Molly.
-Rendben.
-Hogy vagy, Mirus?
-Jobban.
-Miért?
-Jaj, Eric nem tudom!
-Vigyelek?
-Igen, lécci.
Mirát felemeltem, és a fejét a mellkasomnak döntötte.
-Aú!
-Mi a baj Kicsim?
-Meghúztam a térdem.
-Akkor tegyél le!
-Ha nem baj?
-Nem, de hogy is!
Letettem Mirát, és kézen fogva lépkedtünk tovább.
-Ó istenem, egy kutyus! –szaladt oda Mira. –Eric haza vihetjük? 

-Kicsim….
-De imádom a kutyákat! Nézz a szemébe!
-Mira, tényleg aranyos, de…
-Na Eric baby légyszi…
-Oké, hozd haza!
Mira felvette a kutyust és hozta magával.
-Kiértünk a városba! –mondta Molly.
-Végre! –mondtuk felsóhajtva egyszerre.
Lassan haza értünk.
-Na végre itthon vagyunk. Bementünk a házba.
-Na mi volt? –kérdezte Emma. 

-Na végre Kicsim! –rohant Kingához Alex.
-Mirus, lehozod a rögzítőmet? 

-Persze! –szaladt fel.
-Titkos ami ott történt! –mondta Molly.
-Na, de ne már?
-Dede!
-Volt hívás Tom?
-Nem, nem volt!
-Edin, gépen volt valami?
-Nem semmi.
-Akkor srácok…
-Várjuk meg Mirát! –mondtam.
-Itt vagyok!
-Srácok, Amerikába költözök, megtaláltam a Szerelmemet, és amíg, nem házasodunk össze, addig ott leszek. De sokszor fogok haza utazni, és bármikor számíthatok rám. –könnyek között búcsúzott el mindenki Mollytól. 

Zayn Lucy mellé ült.

2 megjegyzés: