Címkék

2013. július 16., kedd

30. fejezet

Sziasztok♥
Ez most egy nagyon-nagyon-nagyon rövid fejezet lett..... de nem szeretném, hogy elszomorodjatok, de az idézetes blogomat is csinálnom kell....
 http://when-ilookat-you.blogspot.hu/
Szóval jó olvasást és ne feledjétek, hogy ott eddig mi volt a kedvencem:
Anyukám vattacukor, volt apukám plazmatévé.... és jöttem én egy nagyképű cukorfalat! ;) :$

 

Jó olvasást ♥
XO: Just Only Girl♥



Van Az A Pillanat

Mira szemszöge
Reggel szörnyű fejfájással ébredtem.
-Jó reggel Szépség! –jött be Eric.
-Neked is. Mi történt tegnap?
-Ke$hával buliztatok, és hát túl sokat ittál.
-Áááá! Értem, és miért nem tartottál itthon?
-Mert nem akartál maradni, és bízta,m benned, hogy egy felelősség teljes , és okos nő vagy. De csalódtam benned…
-Eric, csak egy kicsit bulizni szerettem volna.
-Kicsit? Bulizni? Mira, ugyan már.
-Eric, kérlek…
-Megnézem Melodyt.
Előkerestem egy tollat, és Eric dalírós füzetét. 

Nem Hátrálok Meg
Mira:
Nem szabhatod meg
Nem, nem szabhatod meg
Nem szabhatod meg
Nem ez a helyes
Oh oh yeah
Ne csukd be a szemed figyelj rám
Nem vesztem el ezt a csatát
A saját lábamon is megtudok állni
Gyere nézz szembe azzal, hogy más lettem
Nem lehet ez rossz
Versenyt kell nyernünk
Hogy kitörjünk és megnyerjük
Ami velünk történi fog
Érzem, érzem, hogy más lesz
De nem hátrálok meg
Mert bátor vagyok
És nem félek a változástól
Nem, nem félek
Oh Oh Yeah Yeah
A saját lábamon állok, és erre büszke vagyok
Nem kell a segítséged
Mert: felnőttem, nem érdekelsz ezt meg kell lépnem, mert elsüllyedek
Nem tudsz megvédeni, menj az utamból
A kaland vágyó természettem nem tud lekötni
Bulizni akarok
Veszekedjünk egy sort
Abba mi verhetetlenek vagyunk
Gyerünk legyünk mi akik nem tudnak meghátrálni
Ne csukd be a szemed figyelek ám!
Nem lehetsz vesztes
Gyere írjunk történelmet
Amire mindenki emlékezni fog
Nem változunk, meg, mi soha nem fogunk tudni
Letettem a tollat, felöltöztem, és kimentem Melodyval az udvarunk legvégére. 


Eric szemszöge
Fent voltam az emeleten, egy emailra válaszoltam.
-Mira, hol vagy Kincsem? –ment be a hálóba, de csak a füzetemet találtam meg. –Mirus, Melody, hol vagytok? –rohantam végig a házat. –Mira! Válaszolj már Drágám!
Kimentem az udvarra először elől néztem szét és csak utána mnetem hátra, és megláttam Mirát.
-Kicsim…- futottam oda hozzám.
-Mi a baj?
-Nem találtalak sehol…
-Pedig, itt vagyok. elolvastad az ágyon hagyott füzetet?
-Igen… Mirus tudom, hogy a saját lábadon állsz büszke is vagyok rád ezért, de kérlek annyit érts meg, hogy  felelőséggel tartozok értetek…
-De Eric, ha megbíznál bennem…. Nem az a lány vagyok akiért nem kár…
-Értem Kicsim, és tudom…. De nagyon szeretlek. –csókoltam meg.
-Én is, de akkor miért nem tudsz megérteni…
-De megértelek, és csak azért voltam csalódott, mert bízok benned Mira, és féltelek… -öleltem át.
-Igazad van Kicsim, tudom és sajnálom, hogy így viselkedtem. –bújt hozzám.
-Nincs semmi baj…. Menjünk be.
Bementünk és Melodyt lefektettem aludni Mirával meg filmet nézzünk….





És a végére egy pici statisztika♥  legjobb olvasók♥  #blogkukacok♥


2 megjegyzés: