Címkék

2013. július 6., szombat

22. fejezet

Hello♥
Hát ez még nem 30 oldalas lett, de azt várhatóan kedden vagy szerdán fogom tudni hozni, addig valószínűleg csak ici-pici részleteket fogtok kapni :D 
Jó olvasást♥
XO: Just Only Girl♥



Ki vagy?

Zayn szemszöge

Itt ragadtam Svédországban,  nagyon szép se hideg is., és van egy lány aki nagyon tetszik.  Lucy gyönyörű vörös haja, a nevetése járt a fejembe. Olyan szép volt, miközben ezen gondolkodtam, egy ismerős nevetést hallottam meg Lucy volt.
-Szia. –köszöntem neki.
-Szia. –állt meg és mélyen a szemembe nézett.
-Esetleg nincs kedved, eljöni velem egy randira? –kérdeztem.
-De persze, miért ne?!
-Majd hívlak!
-Rendben, szia!
-Szia!
Lucy szemszöge

Zayn tovább ment.
-Ó, anyám! –mondtam Miminek. –Nem hiszem el! Zayn és én egy randin mindjárt elájulok.
-Jól van, nyugi! Csajszi nyugi! –fogta meg a kezem.
-De ez olyan áááááááááá! –sikítoztam, és az emberek furán néztek rám.
-Csak egy bogár! –vágott háton Mimi. 

-Nagyon vicces! –néztem rá.
-Bocsi, nem volt jobb ötletem!
-Nem baj! Randira megyek! –ugráltam tovább.
-Ennek elment az esze! –mondta hangosan Mimi.
-Te ezt még nagyon megbánod!
-Én aztán nem! –nevetett.
-De most olyan boldog vagyok.
-Elhiszem! –mentünk tovább.
Hétfő /Mira szemszöge/
Pénteken jöttünk haza Bora boráról, ahol nagyon jól éreztük magunkat. Elkezded gömbölyödni a hasam amitől Ericet már nem lehetett a földön tartani, olyan boldog volt, mi lesz itt ha megszületik a baba. Reggelről úgy is UH-ra megyünk utána visz be Eric a suliba.
-Jó reggelt Szépség! –csókolgatott Eric. –Ébresztő! –cirógatta az arcom.
-Jó reggelt! –ültem föl, Eric átölelt.
-Menjél fürödni, én addig meg ágyazok!
-Mit szívtál? Fel vagy öltözve, és meg is ágyazol? Jaj ugye nem vagy beteg?
-Levegőt! És nem!
-Na jól van, köszönöm. 

Gyorsan elkészültem, és utána elindultunk.
Orvosnál
-Jó reggelt! Kérem jöjjenek.
-Jó reggelt! –álltunk fel.
Bementünk az orvos után.
-Kérem, Kisasszony, feküdjön oda! –mondta, és egy ágyra mutatott.
Felfeküdtem, és Eric felhúzta a felsőmet.
-Oda húzhatja azt a széket!
-Rendben!
Eric leült mellém, és megfogta kezem.
I figured it out oh, oh, oh Home is where your heart is around… -dúdolta Eric.  
Eric teljesen elterelte a figyelmemet, tudta, hogy nem szeretek ilyen helyekre járni.
-Szeretnék tudni a baba nemét?
-Igen. –mondtuk egyszerre.
-Kislányuk lesz, és teljesen egészséges!
Eric elsírta magát.
Eric szemszöge
Lesz egy kislányunk, és teljesen egészséges, mikor ezt meghallottam elkezdtem sírni. Apa leszek…. hihetetlen van egy gyönyörűséges feleségem, aki még csak 18 éves és kisbabát várunk.
-Hé, Szívem! –ölelt meg Mira.
-Kincsem! –csókoltam meg.
Mira felöltözött kaptunk újabb idő pontot, és elvittem Mirát a suliba.
-Mikorra jöjjek érted?
-11 óra körül!
-Olyan korán?
-Futni mennek a többiek és az igazgató haza küldött! –mosolygott rám.
-Ja rendben! Szeretlek!
-Én is!
Mira kiszállt és elindult be a suliba.
Mira szemszöge 

Amikor beértem a suliba az összes szem rám szegeződött.
-Gratulálunk! –jött oda mindenki, hogy megölelhessen.
-Köszi, de srácok így nem fogunk beérni órákra.
De csak gyűltek körém.
-Srácok! –ordítottam el magam.
-Nyugi van.
-Á! Ott van Mira! –hallottam meg. Mr. Osment hangját. –Kérlek gyere ide!
-Rendben.
Át kellett másznom a tömegen… Minek ez a felhajtás???? Nem értem.
-Azért gyűltünk össze, hogy gratuláljunk Mirának egy részt azért mert férhez ment, más részt azért mert kisbabát vár.  GRATULÁLUNK! –mondta mindenki egyszerre.
Mindenkivel beszélgettem egy kicsit, és el is szaladt az idő. Elköszöntem és kimentem az iskola elé. Eric pontos volt, mint mindig.

-Szia! –ültem be.
-Szia! –adott egy puszit. –Milyen volt?
 -Hagyjuk… menjünk haza.
-Oké, felhívtam Tone-t, Tomast, és anyud és anyumékat.
-És?
-Mindenki gratulál, és jövő hét vasárnap bulizunk, otthon!
-Rendben!
Miközben beszélgettünk, haza értünk.
Amikor kiszálltunk Tomas állt a parkolóban.

-Sziasztok!
-Szia!
-Mindenkinek dolga van, ők csak a bulira jönnek, ahogy én is csak elküldtek hozzátok. Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok. És Eric a Saade Team mindenben segít csak szólnod kell bocsi szólnotok kell.
-Mit vállaltok? –kérdezte Eric.
-Vigyázzunk a babára, elszaladunk pelust venni, vagy kaját vagy bevásárolunk ha babázni akartok.
-De aranyosak vagytok. -öleltem meg Tomast.
-Akkor én megyek sziasztok!
-Szia! –felmentünk.
-Mit szeretnél csinálni?
-Egy kicsit tanulok, aztán nézzünk valami filmet?!
-Oké.
Tanultam másfél órát, és kimentem Erichez filmet nézni.
-Mit nézzünk?
-Barátság Extrákkal. 
-Oké.
Befeküdtünk az ágyba.
-Hogy lehet érzelem nélkül szeretkezni?
-De úrinő lettél? Kicsim.
-Hát a baba miatt, tudod hallanak.
-Jó igen persze. Szóval mert a szex olyan mint a tenisz!
-Jól van tökéletes Timberlake. –nevettem.
-Igen? –csókolt meg.
-Persze! –csókoltam vissza.
-Mit szeretnél?
-Azt, hogy kapcsold le a tv-ét.
-Megtörtént.
-És aludjunk. Jó éjt Szívem. –a fejemet Eric mellkasára tettem, aki szorosan magához ölelt.
-Jó éjt, Kicsim.

3 megjegyzés:

  1. Remek lett ismét... vicces és romantikus, fantasztikus lett!!! Csak így tovább,egyszer tuti ki lesz adva <3

    VálaszTörlés
  2. Juuj de jó, hogy Lucyék randizni mennek! :DDD
    Gratulálok Miráéknak, hogy kislányuk lesz! :D
    Tomas is ijesztően néz! O.o xD
    U.i: Hol a popcornom?! :O :D

    VálaszTörlés