Címkék

2013. július 8., hétfő

24. fejezet és Winnig Ground



Sziasztoook Először is ma meg jelent a Winnig Ground klip, hát nem kis meglepetés volt Eric a meglepetések embere úgy nézz ki :D Nekem nagyon tetszik, és hát a végén szívesen lennék a kis csajszi helyében, bár csajok ki nem? :P 

Másodiként itt van egy újabb rész remélem azért nem ragadtok le a klipnél ;) Tudjátok az írott dal fölötti számok, csak azért vannak, mert azokat hallgattam, miközben írtam
Jó olvasást, és komizzatok :D
XO: Just Only Girl♥



Egy dal írós nap 

Eric szemszöge
Amikor felkeltem, Mira elfordulva aludt, de így is oly csodás volt, olyan titokzatos és szexy. Megsimogattam a hátát, és halkan kimásztam mellőle. Előszedtem egy nadrágot, és elmentem fürdeni. Levettem a pizsimet, és beálltam a zuhany alá, nagyon jól esett, először az arcomat érte a víz ami kicsit felébresztett. Kicsit átgondoltam a dolgokat, nem Mirával kapcsolatban, na jó. Nem tudom, olyan fiatal nem akarom tönkre tenni az életét ezzel. Pár perc múlva eszembe jutott, hogy a feleségem, szóval vele kell lenni. Elszeretnénk innen költözni, más életet szeretnénk kezdeni együtt.

 Felöltöztem és bementem az irodámba „irodámba”…. Leültem az asztal fölé elő kerestem egy lapot, és egy tollat, és elkezdtem írni.
Feels like I’m caught in matrix
Sweating all night, driwing my pillow
-Francba ez így nem jó! –ekkor nyitódott az ajtó, és Mira lépett be rajta.
-Szia, Kicsim! Mi baj? –simogatta meg az arcom.
-Szia, Szépség! Jó reggelt! –pusziltam meg a hasát. -Hogy vagy?  
-Jól. És te?
-Nem vagyok túlzottan jól.
-Mi a baj?
-Fáj a fejem, de csak a kimerültségtől.
-Azt hogy?
-3napja nem tudok aludni, tök korán felkellek, tévét nézek, sőt ma eljutottam addig, hogy olvasok!
-Te nem vagy beteg?
-Nem hiszem! –öleltem meg.
-Eric, mikor költözünk?
-Nem tudom… sajnálom Kicsim, de nem tudom.
-Nincs semmi, baj. Nem azért kérdeztem. Tomas elküldte a Winning Ground kész változatát…
-Félek, hogy milyen apa leszek! –ültem le szomorúan a földre.
-Kicsim, a lehető legjobb apa leszel.
-De, Mira…
-Ehhez nem az a fontos, hogy milyen diplomád van, hogy mi a munkád, hogy hogyan éled az életed, minden lány egy cuki jó fej apára vágyik, aki vicces, okos segít meghozni az élet nagy kérdéseit, rosszalkodik vele, és összelehet fogni vele anya ellen. És higgy bennem, Te ilyen vagy! –nyomott egy puszit a homlokomra.
-Édesem, annyira szeretlek! –álltam fel.
-Tudom, én is téged! De én most elmegyek fürdeni!
-Rendben.
Mira elment fürdeni, én meg elkezdtem egy másik dalt írni. Kettőnknek, rám jött a duett írási láz. Megint….

Eric:
Hozd vissza a szívem
Elveted, pedig nem szabad,hogy te hozzá érj
Félek, hogy összepiszkolod, hogy más leszek
Olyan vagy mint egy DJ megmixelsz engem
Lány te vagy a lift, én meg elvesztem
Azt hiszem te irányítasz
Mira:
Rossz érzés lehet Srác, de én veszélyes játszom
Nem akarok unalmasan élni
Srác te olyan vagy mint a lift, mindig felveszel engem
Srác te olyan vagy, mint egy orvos, aki mindig megment engem
Lehetsz te a DJ én meg a felvétel
Gyere, gyere keverj össze engem
Mindig vibrálok amikor veled vagyok
Nem adom fel annyira szeretlek
Éljünk a világ összes szuper helyén
Használjunk utazáshoz repülőgépet
Vigyázat, mert mi itt jövünk
Eric:
Hozd vissza a szívem
Elveted, pedig nem szabad,hogy te hozzá érj
Félek, hogy összepiszkolod, hogy más leszek
Olyan vagy mint egy DJ megmixelsz engem
Lány te vagy a lift, én meg elvesztem
Azt hiszem te irányítasz
Mira:
Veled van a világ, vigyázz minden lépés más
Neked kell magadra vigyáznod
Srác, te olyan más vagy
Azt hiszem te kellesz nekem
Mond el a neved, különben átnevezlek
És az örökké rajtad marad
Mert ha lefelé esek a te nevedet kiáltom
Eric:
Lány te is más vagy, elveted a szívem és az eszem
Már gondolkodni se tudok
Csak veled akarok ébredni, és nem érdekel, hogy ez mivel jár
Kerekké teszed a világomat, és ez nekem elég
Egy vallomással tartozom, azt hiszem, jobban festenénk az ágyban
Olyan jók lennénk
Mira:
Emelj fel, mélyen vagyok
Veled leszek, de csak le le le és csak le felé megyek
Mire kész lettem Mira bejött a fürdőből. 

-Csini vagy! –öleltem meg.
-Köszi. –adott egy csókot.
-Nézd írtam 3 dalt, melyik tetszik a legjobban?
Gyorsan elolvasta és neki a We can’t Stop tetszett

Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Mira
Minket nem érdekel semmi
És szerintem nem is fog
Mi haza megyünk, bezárjuk az ajtót
Szeretünk bulizni, mert ez a mi életünk
Nem fogunk leállni és nem is akarunk leállni
Mindenkit félre lökünk
A nagyhátsójú csajok, úgy rázzák, mintha sztriptíz klubba lennénk
Mert minket szeretnek
A habok közé akarunk ugrani
Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Mira:
Nem hagyjuk magunkat ez a mi partink
Senki ne legyen az utunkban
Fel kéne pörögnünk, és a fürdőszobában lenni
Nem egy elhasznált bárpultnál ücsörögni
Baby ez a mi bulink, és senki nem állíthat le minket
Vigyél haza, és csináljunk valami egészen újat mert mi
Szeretünk táncolni
Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Eric Mira:
Ne szóljatok bele a mi őrült életünkbe, mert ez az ami éltet minket
Ott vagyunk, ahol lennünk kell és nincs rossz oldal, vagy fejezet
Ez a mi életünk és nem kell benne lennetek
Mert la da da di  szeretünk táncolni, és énekelni
Nem tudunk leállni, mert mi ilyenek vagyunk
-Kicsim…- fogtam meg a kezét. –Holnap költözünk!
-Nem mondod?
-De. –csókoltam meg.
-Pakolunk?
-Naná, hogy pakolunk…

3 megjegyzés:

  1. Öreeeeg!
    Jó lett ez az szám is, de nekem is a We can't stop tetszik a legjobban! :D

    VálaszTörlés
  2. Öreeeeg! OMFG ezt hagyjuk abba csak le fele megyünk ezzel xdd de ma még így nyomjuk köszi #WECANSTOP

    VálaszTörlés
  3. Van egy igazad!
    Elhittük :SS
    Na ennyi volt! :D

    VálaszTörlés