Címkék

2013. július 4., csütörtök

20. fejezet

Hello! Nem tudom, hogy mi van, de rengeteg ihlettem lett a rövid fejezetekhez, remélem nem baj és örültök neki, hát itt van a legújabb, remélem tetszeni fog Csodálatosak vagytok , szeretlek titeket
XO:Just Only Girl♥



Nekem Te….


Eric szemszöge
Délután 5körül sikerült felébrednem, de ekkor még Mira javában aludt. Kimásztam mellőle és elmentem zuhanyozni. A meleg víz alatt álltam amikor Mira sikítani kezdett. Gyorsan felvettem a nadrágomat, és kirohantam a fürdőből, láttam, hogy éppen egy késsel közelítenek felém. Nem volt jó érzés, de szerencsére csak ketten voltak, az egyiket gyomorszájba vágtam a másikat pedig a földre löktem.
-Kicsim, hívd a rendőröket!
Mirus gyorsan előkereste a telefont és hívta őket.
A rendőrök egészen gyorsan kiértek, és elvitték őket.
-Szeretnének vallomást adni?
Mira odasétált hozzám, és átölelt, a térde alá, nyúltam és fölemeltem.
-Mit kell ezzen vallomást adni, hiszen nyilván való, a feleségemet majd nem megölték. Szerintem ezen nem kell mit magyarázni! –mondtam ingerülten, majd Mira arcát megpusziltam.
A rendőrök elmentek mi pedig visszafeküdtünk az ágyba.
-Jól vagy Kicsim?
-Nem, nagyon félek.
Mira hozzám bújt.
Elkezdte simogatni a hátam, utána meg a hajamba turkált. Elkezdte szívogatni a nyakam.
-Kicsim, a koncertekre nem mehetek sállal. Baby nagyon rosszul fog az kinézni, ha félmeztelenül egy sállal a nyakamba leszek ott.
-Legyél csak egy sállal a színpadon.
-Aha, de jó ötlet. –csókoltam meg.
-Tudom. –puszilgatta végig a mellkasomat.
-Mi van Szívem eddig bírtad? –simítottam végig a hátán.
-Igen.
Mira szemszöge
Eric nyakát és mellkasát szívogattam, tudtam, hogy imádja, és ilyenkor olyan mint egy kiskutya.
-Kívánlak, kívánlak. –súgtam a fülébe.
Eric elkedett itt ott puszilgatni
-Szeretlek Mira! –csókolt meg, és mondta szenvedélytől égve.
-Eric… kényelmetlen. –súgtam a fülébe.
-Mi?
-Találgass légyszi!
-A hajad? –nézett rám édesen.
-Nem, ahogy fekszek, nyomod a térdeddel az oldalam Baby!
-Bocsi.
Eric kiszállt az ágyból és felemelt és megpördültünk. Közben felé fordultam.
-Kicsim?
-Igen?
-Hátam!
Elkezdtem csókolgatni Eric hátát.
-Így jó?
-Igen! –ölelt át.
Csókjaink hevesebbek lettek…….
Eric izmos mellkasán cseppekben jelent meg az izzadság. Az arcomat simogatta felém fordult és magához ölelt.
-Szeretlek Eric!
-Mit mondtál nem hallottam?
-Szeretlek!
-Még mindig nem hallottam!
-Szeretlek te bolond! –ordítottam.
-Én is. –csókolt meg.
-Mit csináljunk, még ma?
-Menjünk el bulizni! –mosolyogtam rá.
Felöltöztünk és megkerestük Bora borán a legnépszerűbb helyet.
Eric szemszöge 



Mira egy zumbás hastáncos buliba rángatott be, igazából egyiket sem nekem találták ki. Mira behúzott a tömeg közepében szerintem nem akarta titkolni, hogy versenyzet zumba versenyeken és nyert is vele. A táncparkett szét nyílt és mindenki Mirát nézte, hogy milyen, ügyes. A behúzott magához, és fergeteges táncot lenyomott. Teljesen mintha kicserélték volna. Mosolygott és végig táncolt.
-Mira, gyere ide!
-Igen, mi az Kicsim?
-Szeretlek!
-Tudom, de mennék táncolni! –ölelt át.
-Kicsim. Mehetnénk haza?
-Miért nem érzed jól magad?
-De, csak fáradt vagyok.
-Akkor menjünk.
Mira képes volt ott hagyni mindent miattam.  Hihetetlen mennyire szeret engem.
Visszamentünk a szállásunkra.
-Mira fáj a fejem. –feküdtem le.
-Nem lehet, hogy valamit összeszedtél? –puszilta meg a homlokom.
-Nem tudom. De ugye biztos hogy semmi komoly?
-Nyugi, lehet a kevés alvás miatt is. De megnézed a hődet, betakarlak, és ha lázas vagy, és nem megy le reggel go orvos. Ennyit tudok tenni, meg főzök egy meleg teát.
-Rendben Kicsim. –feküdtem le. Mira betakargatott, és mellém feküdt.
-Jó éjszakát, Kicsim.
-Neked is Eric! –puszilt meg.

2 megjegyzés:

  1. Hú szegény Mira, de jött a hős és bátor Eric és megmentette őt! *-*
    Hát igen nem Ericnek való se a hastánc se a zumba xd

    VálaszTörlés
  2. dede de képzeld el milyen szexi lenne #zoknipulcsi :P

    VálaszTörlés