Címkék

2013. július 20., szombat

33. fejezet

Hello, Szia, Pacsi kinek hogy?! :D♥
Meghoztam a legújabb fejezetet :D
Nem hiszem, hogy még van rajtam kivül, valaki aki a fejezet dalra tud írni :D
Jó olvasást ;)
XO: Just Only Girl♥



Homecoming Queen

Eric szemszöge/Este/ 

Mirával a nappaliba ültünk, filmet néztünk, amikor csöngettek.
-Megyek, nyitom!
-Minnek? –fogta meg a pólóm. –Melody Tonenal van, és semmi más nem fontos.
-Igazad van! –öleltem át.
Ekkor megszólalt Mira telefonja.
-Nem érdekel! –kinyomta.
De még egyszer megszólalt.
-Ez a húgod! –adtam a kezébe.
-Szia! –vette fel. 
Mira szemszöge
-Szia! –szólt bele Kinga. –Mira nagyon félek!
-Hol vagy? 
-Nem tudom, de nagyon félek!
-Semmit nem tudsz?
-Nem Alexhez ment? –szólt bele Eric.
-Cshh! Nem Alexhez mentél?
-De, de elraboltak.
-Kinga! –sírtam el magam.
-Tedd le a telefont! –hallottam az ordibálást.
-Kérlek segíts! –suttogta, de megszakadt a vonal.
Eric karjai közé húzott.
-Mi a baj?
-Elrabolták.
-Úristen! Szólok Alexnek!
-Rendben! 


-Szia Tesó! Figyelj Kingát elrabolták……. –Oké akkor várunk.
-Na?
-10 perc múlva itt van!
-Küldtem üzit  a csajoknak, ők is jönnek! És Tonenak is küldtem jönnek.
-Értem! Én meg Tomnak meg Linának, ne aggódj és jön Edin is megtaláljuk őt.
Elsőként Tone ért ide. 

-Kicsik?
-Anyummal vannak! Nem szerettem volna a nagy felhajtásban haza hozni őket.
-Értem. Szia!
-Mira, úgy sajnálom, de megtaláljuk! 




-Itt vagyunk! –rohant be Lucy.
-Mi történt? –jött be Mimi.
-Kinga!
-Tudom! Hallottam!
-Mira, Kicsim… hívjam a rendőrséget? –ölelt át Eric.
-Mira! –futott be Alex. 
Alex, Edin

-Szia! –öleltem át.
-Sajnálom!
-Nem a te hibád! Hidd el!
-De…
-Cshh!
-De Mira a húgod, és a szerelemem.
-Tudom, de ezzel nem segítesz!
-Ne haragudj!
-Semmi.
-Srácok! –futott be Tom. 

-Itt van egy telefonszám.
-Úristen! –szaladtam oda.
Eric szemszöge
Mira az ölemben, ült.
-Nyugi Kicsim, megtaláljuk! –pusziltam meg a homlokát.
-Srácok! –futott be Zayn és Louis.
-Skacok, hát ti?
-Lucy, és Emma hívott! –mondta Louis. 

-Remek! –mondta Mirus szomorúan.
-Nyugi! –mondta Zayn. –Szia Lucy! 

-Szia! –integetett.
-Srácok, valamit csinálnunk kell! –mondta Edin.
-Nem mondod? –néztünk rá.
-Jól van! Bocsi.
-Szerintem induljunk el! –mondta Alex.
-Csajok, Srácok! –rohant be Molly. 

-Mi az?
-Kérek egy laptopot, vagy valamit! Tudom, hogy hol van Kinga.
-Tessék! –adtam a kezében.
-Itt! –mutatott egy pontra.
-De mit csináljunk?
-Alex, ne már! Indulás!
-Valakik maradjanak itt, mert ha hívnak!
-Maradunk! –mondta Lucy, Emma, és Jessy.
-Alkossunk csapatokat! –mondtam
-Rendben.
-Emma, Lucy, Jessy, ti Alexszel itt maradtok.
-Edin, Louis, és Mimi, ti a gép elé ültök, és webcamon követtek minket.
-Zayn, Tone, Molly, Mira meg én megyünk. Tom te pedig, nézd a telefonokat, csak az enyém lesz nálunk. Telefonokat Tom elé. Akkor induljunk!
Beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Molly merre? –kérdeztem.  
-Itt be, most pedig jobbra. Állj és lassíts, tovább, tovább, tovább…. abba a bokorba gurulj be az autóval. Állj meg itt vagyunk. Mira, te hátulról mész Erickel. Zayn mi elölről megyünk, Tone, te pedig, ezzel leszel velünk kapcsolatban, és irányíts minket. –mondta Molly.
-Rendben.
Mi előtt kiszálltunk Mirával megcsókoltuk egymást.
-Gyere Kicsim. –elszaladtunk a hátsó ajtóhoz.
-Tone, merre? –kérdeztem.
-Tiszta bemehetek.
-Rendben.
Bementünk halkan, és szétnéztünk a házban.
-Basszus Eric hasra egy fegyver van a falban! –suttogta Mira.
Lefeküdtünk….
-És akkor most merre tovább? –kérdeztem Tonet.
-Előre. Állj!
-Á hát itt vannak a megmentők! –hallottunk egy félelmetes hangot, és felhúztak a földről.
Mira elkezdett sikítani.
-Csönd legyen! –tette a kezünkre a bilincset, és egy sötét raktárba lökött minket.
-Eric. –bújt hozzám Mira.
-Nyugi nincs semmi, baj. –pusziltam meg a homlokát.
-De félek!
-Itt vagyok, nem lesz semmi baj!
Molly szemszöge
Zayn-nel bementünk a házba, minden tiszta volt, egy darabig, de meghallottuk Mira sikítását, ezért megpróbáltuk, megkeresni őket.
-Mira itt vagytok! –ütögettem meg egy ajtót.
-Igen! –mondta halkan Mira.
-Rendben…. húzódjatok a sarokba, nálam van egy hang nélküli bomba.
Mira szemszöge
Erickel a legtávolabbi sarokba húzódtunk, és hasra feküdtünk.
-Oké, szabad! –mondta Molly. Kimentünk, és leszedték a bilincseket.
-Köszi! –öleltük meg őket. –De hol van Kinga!?
-Itt! –ütögették meg az egyik ajtót.
-Menj a legtávolabbi sarokba! –robbant az ajtó, és Kinga kijött.
-Rohanjatok a házból robbanni fog! –mondta Tone.
-Futááááás! –kiabáltam.
-De zárva az ajtó! –mondta Eric.
-Tone, még hány perc?
-Még 5 perc!
-Nem fogunk kijutni! –mondta Kinga.
-De igen! –mondta Eric, és megpróbálta kitörni a könyökével az egyik ablakot.
-Ne, fertőzést kaphatsz! –fogtam meg a másik kezét.
-És a lábammal?
-A térded?
-Igaz!
-Majd én! –mondta Zayn, és kirúgta az ablakot.
-Gyertek! –mondta Molly.
-Már csak 30 másodpercetek van! –mondta Tone.
-Sietünk!
Utoljára Eric ugrott ki az ablakon. Pont mire kiértünk a kocsihoz és elhajtottunk ROBBANT az épület, a távolból néztünk, ahogy ég az épület.
Hazaindultunk


To Be CONTINUED
 

2 megjegyzés: