Címkék

2013. július 29., hétfő

2. fejezet

Hello♥ 
Itt van a legújabb fejezet. Még csak JÚLIUS van, ezért hoztam még ma a fejezetet. 
Jó olvasást :D 
XO: Just Only Girl♥



Miért kell mindig elrontani a nyaralást??? 


Eric szemszöge

Reggel, amikor felkeltem Mira már nem volt mellettem. 


A szememet eltakartam, amikor Mira visszaült az ágyra, felültem.

-Jó reggelt! –bújtam hozzá. 


-Neked is! –megfogtam az arcát. Közelebb húztam magamhoz, és megcsókoltam, utána még egy puszit a homlokára nyomtam.

-Szeretlek Eric!

-Én is Kicsim! Remélem tudod, hogy soha nem foglak elhagyni, te vagy a legfontosabb nekem Kicsi Csillag! Ha valami történne veled bele halnék, nem is értem, hogy bírtam ki annyi évet nélküled, Mirus! Ha valami fáj, vagy rosszul érzed magad, kérlek szólj nekem, és segítek! Nagyon félek, hogy elveszítelek egyszer. Nem akarom megtudni, hogy milyen.

-Eric, Szívem! Jól vagy?

-Jaj, persze! –öleltem át.

-Akkor gyere menjünk, el sétáljunk, olyan unalmas mindig bent lenni.

-Elhiszem, akkor megyek felöltözök!

-Okés.  

Felöltöztünk, és elindultunk sétálni.

-Kérhetek egy bemutatós képet! 


-Ö…. persze! –mondta Mira.

-És egy mosolygósat! 


Miután lefotóztam, Mira elszaladt átöltözni.

-Mehetünk, Hercegnőm? –pusziltam meg.

-Persze! –szaladt ki az ajtón. 


Bezártam a szoba ajtaját.

-Lift vagy lépcső?  -kérdeztem.

-Verseny a lépcsőn! –szaladt le.

-Mirus! Várj már meg!

-Fiatalok lassabban, ez egy lépcső. És a hölgynek kiborító viselkedése van. Tegnap szegény Stella Fishert is leöntötte.

-Ha nem mászott volna rá a pasimra….

-Csak bocsánatot akart kérni! –fogtam be a száját.  Mirus a teste előtt keresztbe fonta a karját.

-De akkor is felháborítóan viselkedik a hölgy! –mondta a vitát kiváltó idős hölgy.

Mirát kézen fogtam és kivittem a szállodából.

-Mit képzel ez magáról! –akadt ki. –És te, lefogsz engem?!

-Bocsi, csak nem akartam, hogy megtépd!

-Jól tetted! –ölelt meg. 

-Köszönöm!

-Mit?

-Hogy ennyire bátor vagy!

-Köszi Kisasszony! –futott el.

-Nagyon vicces vagy! –mentem utána.

-Felmegyünk a Hollywood felirathoz?  

Felmentünk.

-Olyan szép! –mondtam. –Hé Mira mit csinálsz? –mászott át a kerítésen.

-Nem gondolod, hogy csak megnézni jöttem fel?

-De! –szedtem le a kerítésről.

-Akkor itt leülünk?

-Ide, persze! Hoztam plédet is! –mosolyogtam rossz fiúsan Mirára.

-Hülye! –nevetett.

-De csak is a tied!

-Igen, csak is az enyém! –csókolt meg. –Na gyere Szívem! Pörgés van!

-Mi?

-Még elakartam menni vásárolni!

-Jaj, te lány! Menjünk!

Lementünk vissza a városba.

-Nézd már! –mondta Mira. –Stella, és egy másik csaj!

-Jaj, ne!

Stella szemszöge

-Na hogy ment, -kérdezte Lily.

-Eric, csaja mindent elront. 


-A felesége!

-Honnan tudod?

-Tudod, van az a izé mhhh úgy hívják, hogy google.

-Ja. Értem.  Nézd már megint itt vannak!

-Rámásszak Ericre?

-Igen, lécci!

Lily szemszöge

Imádok alakítani, és imádom, ha hülyét csinálhatok az emberekből.

-Ó szia! Lily Parker vagyok! Gondolom te Eric Saade. –öleltem át.

-Ö… igen? Mit akarsz? –mondta Eric.

-Annyira jó volt veled, a múlt hónapban. Annyira élveztem azt, hogy velem voltál.

-Bocsi, de te megőrültél! Múlt hónapban kórházba voltam, egy baleset miatt. Szóval ezt nagyon benézted! –magyarázkodott.

-Legközelebb valami eredetibbet, találj ki! Puszika! –mondta azt hiszem Mira.

Mentek el…. nevetve.

Eric szemszöge 


-Úgy szeretem a hülye ötletek sokaságát. –mondta Mira.

-Igen, én is! –öleltem át.

-Mit csináljunk még ma?

-Nem, tudom! Menjünk vissza aludni!

-Nekem vannak jobb ötleteim is.

-Rendben!

Mira szemszöge

Amikor visszaértünk Eric már az ajtó előtt elkezdett csókolgatni.

-Héé! Megint összefutunk azzal a borzasztó nénivel, és illetlenül fogunk viselkedni…

-Tudod, hogy nem érdekel! –csókolt meg.

Bementünk…

Eric elkezdte csókolgatni a vállam.

-Hé! Csikis!

-Bocsi! De nem bírok várni.

-Borzasztó vagy! –gomboltam ki az ingjét, és minden egyes gomb után megpusziltam.  –Ülj le! –toltam hátra a fotelba.

-Rossz voltam? –kérdezte.

-Nem, csak hülye! –rántottam meg a vállam.

-Nem csalódtam, Kicsim.

Átmásztunk az ágyra, csókjaink egyre szenvedélyesebbek lettek.


Eric arcán, és mellkasán cseppekben jelent meg az izzadság.

-Te vagy a legjobb! –csókoltam meg.

-Tudom! –csókolt vissza.

Eric felém hajolt.

-Állj meg!

-Mert?

-Kép.

-Okés. 


@miramusic: I broke it off thinking you’d be cryin’ now I feel like shh looking at you flyin’ I want you back  ;) @ericsaademusic #iloveuBabe♥  #goodnight  #FANS #lotsofkiss♥

@ericsaademusic: #stupid #loca #girl #mine #loveyou #amazing♥

-Jó éjszakát, Kicsim! –csókolt meg Eric.

-Neked is! –csókoltam vissza.

Eric mellkasán aludtam el, és a hasára tettem a kezem. Eric pedig megölelt.


2 megjegyzés: