Címkék

2013. július 22., hétfő

36. fejezet

Hello♥
Köszönöm a fejezetet Emii.*-nek, ez a lestoppolt fejezete :D Kérte megkapta :D
Jó olvasást és most a komik az ő érdeme :D
XO: Just Only Girl♥

A randi



Lucy szemszöge
Reggel korán keltem. Meg is lepődtem, hogy már 9kor fent vagyok. Kimentem a konyhába.
-Szia Mimi!-ültem le az asztalhoz.
-Lucy, hát te?
-Felkeltem. Nincs kedved eljönni velem vásárolni?
-De, mehetünk!
-Oké! Mit csinálsz amúgy?
-Tojásrántottát, kérsz te is?
-Igen, köszi!
Mimi csinált nekem is tojást, aztán leültünk reggelizni. Közben a többiek is felkeltek és kijöttek a konyhába.
-És mit csináltok ma? -kérdeztem tőlük.
-Tánc óránk lesz Jessyvel! -mondta Emma.
-És ti mit csináltok? -kérdezte Jessy.
-Elmegyünk vásárolni. Arra gondoltam, hogy ti is jöhetnétek, de sajnos nem értek rá. -mondta Mimi.
-Ja értem. Hát jó vásárlást!
-Köszi!
Megreggeliztünk. Felöltöztünk és elindultunk a városba.
-Na de mi akkor megyünk tánc órára! Este találkozunk! Sziasztok! -köszöntek el Emmáék.
-Sziasztok!
Mimivel elmentünk a plázába.
-Na és hova menjünk be? -kérdezte Mimi.
-Ide! -mutattam az egyik ruhaboltra.
-Oké.
Bementünk és szétnéztünk.
-Nézd ez milyen? -mutattam Miminek egy virágos ruhát.
-Nagyon jól néz ki! És ez milyen? -kérdezte Mimi egy fölsőre mutatva.
-Szerintem jól állna rajtad! Gyere próbáljuk fel!
-Oké.
Zayn szemszöge
Harryvel már 30 perce a plázában sétálgattunk.
-Ez az! Ez lesz az a bolt, ahol megtalálom a tökéletes ruhát a fellépésre!
-Ezt mondogatod már fél órája.
-Tudom, de ide be kell mennem! -mondta határozottan.
-Oké, menjünk be! -egyeztem bele.
Bementünk a ruhaboltba. Harry odament a férfi részleghez és a felsőket nézegette.
-Ez milyen, Zayn? -kérdezte.
-Klassz. Próbáld fel!
-Oké.
Keresett még egy nadrágot és elment a próbafülkékhez. Megláttam egy fölsőt és elkezdtem nézegetni. Aztán eszembe jutott, hogy nem tudom Harry melyik próbafülkébe ment be. Odamentem a próbafülkékhez. Nem tudtam melyikben van ezért csak álltam és reméltem, hogy abba van amelyik előtt állok. Elhúzódott a függöny, de nem Harry állt előttem.
-Zayn? -kérdezte a lány.
-Lucy, szia! -köszöntem neki.
-Hát te mit csinálsz itt?
-Harryvel vásárolunk, de elvesztettem. -túrtam bele a hajamba.
-Ja értem! -nevetett.
-Amúgy jól áll rajtad ez a ruha! -mosolyogtam rá.
-Tényleg? -pirult el.
-Igen! A következő randinkon legyen ez rajtad, jó?
-Oké! És melyik nap lesz?
-Hát én a ma estére gondoltam!
-Oké! -mosolygott.
-Akkor érted megyek 7-re az úgy jó neked?
-Igen!
-Rendben akkor 7-re ott vagyok! -pusziltam meg és elmentem Harryt keresni.
Lucy szemszöge
-Na milyen a fölső? -jött ki Mimi a mellettem lévő fülkéből.
-ÁÁÁÁÁ! -fogtam meg az arcomat.
-Mi történt? -kérdezte ijedten Mimi.
-Zayn megpuszilt és randim lesz vele m este!
-Az tök jó! -lelkendezett Mimi.
-Ugye!! Amúgy a fölső is jól néz ki rajtad.
-Oké, akkor megveszem!
-Én is ezt a ruhát!
Visszamentünk a próbafülkékbe és átöltöztünk.
-Akkor mehetünk? -kérdezte Mimi.
-Igen!
Beálltunk a sorba. Azt éreztem, hogy valaki megfogja a karom. Ijedten hátrafordultam.
-Nyugi csak én vagyok! -nevetett.
-Zayn! A frászt hoztad rám!
-Bocsi!
Rám került a sor a fizetésnél. A pénztáros elmondta, hogy mennyibe kerül a ruha.
-Mennyi?! De hát annyi pénzem nincs is! -mondtam ijedten.
-Nyugi majd fizetem én! -mondta Zayn.
-Jaj dehogyis nem kell, megoldom!
-Nyugi Lucy semmi gond! -mosolygott és kifizette a ruhát. -Tessék!
-Úristen, nagyon szépen köszönöm! -öleltem meg.
-Zayn, hát itt vagy! -hallottuk meg Harry hangját.
-Szia! -köszöntem neki.
-Szia! Zayn megvettem a ruhákat!
-Az nagyszerű! -mondta Zayn. -De akkor mi most megyünk szia Lucy, majd este találkozunk!
-Oké, sziasztok!
A fiúk elmentek én meg odamentem Mimihez.
-Mehetünk? -kérdezte.
-Igen!
Elmentünk az egyik fagyizóba.
-Jó napot! -mentünk be.
-Sziasztok!
-Kérek egy csokis kekszet és egy rágógumit! -mondtam.
-Nekem pedig lesz egy eper és citrom! -rendelt Mimi.
Kifizettük a fagyit aztán elindultunk hazafelé. Mikor hazaértünk még csak 13 óra volt.
-Mikorra jön érted? -kérdezte Mimi.
-7-re!
-Akkor még van pár órád!
-Igen. Nincs kedved filmet nézni?
-De van!
Mimi keresett egy filmet én meg addig csináltam popcornt. Leültünk a kanapéra és megnéztük a filmet. Mikor vége lett a filmnek elkezdtem készülődni. 6:50re készen is lettem.
-Na hogy nézek ki? -kérdeztem Mimitől.


-Nagyon jól nézel ki! Sok sikert! -ölelt meg Mimi.
-Köszönöm!
7 órakor megszólalt a csöngő.
-Szia! -állt az ajtóban Zayn.



-Szia!
-Indulhatunk?
-Igen! Szia Mimi! -köszöntem el tőle.
-Sziasztok! Jó szórakozást!
-Köszi!
Becsuktam az ajtót és elindultunk a kocsi felé.
-Lucy! -nyitotta ki előttem az ajtót.
-Köszönöm! -mosolyogtam rá.
Becsukta az ajtót, aztán beszállt ő is a kocsiba.
-És hova megyünk? -kérdeztem.
-Legyen meglepetés! -mondta és elindultunk.
-Oké!
Utazás közben néztem a tájat. Milyen gyönyörű Svédország amikor lemegy a nap! Gyönyörködtem a tájban amikor megéreztem Zayn érintését. Összerezzentem, majd felé fordultam.
-Jól vagy? -kérdezte aggódva.
-Persze!
-Akkor jó, mert megérkeztünk! -mondta és leparkolta az autót.
Kinéztem az ablakon és egy kis hangulatos éttermet láttam.
-Hölgyem! -nyitotta ki az ajtót Zayn.
-Micsoda úriember! -szálltam ki a kocsiból nevetve.
-Te kihozod belőlem! -mosolygott rám.
Bezárta a kocsit. Megfogta a kezem és bementünk az étterembe.
-Jó estét kívánok! Malik névre foglaltattam egy asztalt.
-Igen-igen, jöjjenek az asztal elkészült! -mondta a pincér.
-Köszönjük!
Követtük a pincért fel az emeletig. Ott kinyitott egy ajtót. Kisétáltunk az erkélyre és akkor megláttam egy asztalt, ami szépen fel volt díszítve.

-Úristen, de jól néz ki! -ámuldoztam. -Köszönöm Zayn! -öleltem meg.
-Igazán nincs mit!
Leültünk az asztalhoz. Megkaptuk az étlapokat.
-Mit kérsz? -kérdezte Zayn.
-Nem tudom. Minden olyan finomnak tűnik! Nem tudok választani!
Zayn csak mosolygott.
-Mi az?
-Semmi-semmi. Csak annyira jól nézel ki!
-Köszönöm. -pirultam el.
Nagy nehezen rendeltünk. Evés közben jól elszórakoztunk és sokat nevettünk.
-Kérsz valami desszertet? -kérdezte Zayn.
-Igen, ha nem baj!
-Nem dehogyis!
Odahívtuk a pincért és rendeltem magamnak palacsintát. Mikor megettem a palacsintát Zayn kifizette a vacsorát és lementünk a kocsihoz.
-Sietsz haza? -kérdezte.
-Nem nagyon!
-Remek, akkor elviszlek valahova!
-Benne vagyok!
Beszálltunk a kocsiba. Kezdett sötétedni és a levegő is lehűlt.
-Honnan ismered ennyire Svédországot? -kérdeztem Zayntől.
-Sokszor volt már itt fellépésünk meg a többiekkel szoktunk kirándulgatni erre arra és így találtam rá egy tóra is.
-Egy tóra? -kérdeztem.
-Igen! Gyönyörű szép így este, de majd mindjárt meglátod te is!
-Oké! Milyen messze van még?
-Már csak pár perc.
Igaza volt Zaynnek. 3 perc múlva leparkolt az út mellett.
-Gyere itt erre kell lemenni! -mutatott az ösvényre.
-Oksi.
Elindultam lefelé, de olyan szerencsétlenül léptem, hogy majdnem elestem, de szerencsére Zayn időben elkapott.
-Jól vagy?
-Igen, azt hiszem.
-Gyere inkább segítek! -nevetett és megfogta a kezem.
Kézen fogva lementünk a tóhoz.
-Tényleg gyönyörű! -néztem körben.
-Ugye, én megmondtam! De nézd így meg gyönyörűbb! -mondta és leterítette a kabátját a földre.
-Mit csinálsz? -kérdeztem tőle.
-Gyere, feküdj ide!
-Oké! -lefeküdtem mellé és együtt csodáltuk a csillagokat.
-Annyira szépek!
-De nem annyira, mint te. -mondta és megcirógatta az arcom.
Elpirultam.
-Lucy, már régóta szeretném neked elmondani! -mondta és letérdelt. -Amióta megláttalak nem tudtam rólad levenni a szemem. Egyszerűen annyira jól nézel ki! Aztán megismertelek, és kiderült, hogy nem csak gyönyörű, hanem egy nagyon vicces lány is vagy! És azt szeretném kérdezni, hogy Lucy Morrison lennél a barátnőm!
-Igen! -ugrottam a nyakába. -Zayn én is ugyanúgy érzek irántad!
-Lucy én szeretlek!
-Én is! -mondtam és megcsókoltuk egymást.
Csókunk egyre hevesebb lett. Hirtelen hallottunk egy dörgést. Aztán elkezdett szakadni az eső. Egymásra néztünk és csak nevettünk. Felálltunk és elkezdtünk táncolni az esőben. Mikor már eléggé eláztunk visszafutottunk a kocsihoz. Beültünk és megint megcsókoltuk egymást.
-Annyira szeretlek! -néztem Zaynre.
-Én is! Nagyon-nagyon!
Még egyszer megcsókolt és elindultunk haza. 20 perc múlva haza is értünk. Mikor kiszálltunk a kocsiból akkor is esett.
-Köszönöm ezt a fantasztikus estét! -öleltem meg.
-Lucy, nincs mit! Szeretlek! -mondta és egy búcsúcsókot nyomott a számra. -Majd még találkozunk.
-Igen!
Beszállt a kocsiba én meg integettem neki. Amikor elment bementem a házba.
-Sziasztok! -köszöntem.
-A kis szerelmes hazajött! -cukkolt Mimi.
-Haha nagyon vicces vagy! -néztem rá unottan.
-Na de mesélj el mindent! -húzott Emma a kanapéhoz.
Leültem és beszámoltam nekik mindenről.
-Úristen, ez nagyon jó, gratulálunk! -öleltek meg.
-Köszönöm! Felhívom Mirát is!
-Oké.
Elővettem a mobilomat és megkerestem Mira telefonszámát.
Mira szemszöge
Ericcel éppen filmet néztünk a nappaliban, amikor megszólalt a telefonom.
-Halló? -vettem fel.
-Szia Mira. Itt Lucy!
-Szia Lucy, mizu?
-Juj képzeld el! Voltam ma randizni Zaynnel tök jó volt és aztán elmondta, hogy szeret és megcsókolt és most már a barátnője vagyok! Ááá! Eltudod ezt hinni?!
-Lucy ez egyszerűen fantasztikus! Gratulálok, sokáig!!
-Köszönöm! És veletek mizu?
-Semmi éppen filmeztünk. Eric térde még mindig fáj egy kicsit.
-Ú értem. Jobbulást neki!
-Köszi átadom.
-De én megyek. Eláztam. Szia jó éjt!
-Oké, szia neked is! -letettem a telefont és visszaültem Erichez.
-Mi az mi történt? -kérdezte.
-Lucy volt az. Összejöttek Zaynnel!
-Az tök jó!
-Ugye? Ja és jobbulást kíván neked! Amúgy még mindig fáj?
-Most már nem annyira.
-Akkor jó! -bújtam oda hozzá.
Megnéztük a filmet. Felmentem Melodyhoz. Megpusziltam és betakartam.
-De aranyosan alszik! -lépett mögém Eric és átkarolt.
-Igen, annyira édes.
-De gyere menjünk aludni.
-Oké!
Átmentünk a hálószobába.
-Jó éjt Kicsim! -csókoltam meg.
-Neked is Drágám!
Hozzábújtam a mellkasához és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése