Címkék

2013. július 23., kedd

37. fejezet

Hú hát hello éjjeli baglyok♥  Itt van a legújabb fejezet :D
Holnap nem lesz időm sajnos íni, de szerdán este jövök egy fejezettel. Az Eric Sziszi blogom volt olvasói gondolom észre vették, hogy nem sokára jön az 50. fejezet ami igen évadzárást jelent, és egy héttel rá fogom hozni az izgalmas évadnyitót, DE  mivel augusztus lesz és utána szeptember, csak hetenként egy rész fog jönni, de visszaállok a 10 15 20 oldalakra.
Jó olvasást! :D
XO: Just Only Girl♥




Replay 

Mira szemszöge
Reggel Eric karjaiba ébredtem, óvatosan felé fordultam, láttam, hogy még nagyon mélyen alszik
Óvatosan kicsúsztam a karjai közül. Átmentem az ágy másik oldalára.
-Szeretelek Kicsim! –takargattam, be a hátát. Édesem megfordult, és betakarta magát.
-Reménytelen esett! –suttogtam, és halkan kimentem a szobából.
Átmentem Melodyhoz, aki ugyan úgy aludt mint Eric.
-De édes vagy! –takartam be őt is.
Pont mire leértem megszólalt a telefonom.
-Halló? Csodálatos jó reggelt!
-Szia! Lucy vagyok! Zayn telefonjáról, hívlak! Küldök át egy számot hallgasd meg. Szia!
-Oké, szia! –néztem a telefonra furcsán.
Megnéztem az üzit, ami egy pár másodperc múlva meg is érkezet.
One Direction legújabb dala volt benne a Best Song Ever. Meghallgattam.Nagyon tetszett,vissza írtam Lucynek. 

Pörgős, tetszik :D Zayn nagyon adta ;) Sexy :*
Letettem a telefont az asztalra, és kiszaladtam a konyhába.
-Hol van az a CD! Amit kaptam, basszus meg van! –másztam be a szekrénybe. –Ezaz! –álltam fel, de ekkor két ölelő erős kar között találtam magam.
-Szia, Drágám!
-Szia! –fordultam meg és Eric megcsókolt.
-Hogy aludtál, Gyönyörűm?
-Jól, mivel veled voltam! –csókoltam meg. -És te?
-Nagyon jól!
-Miért?
-Mert a világ leggyönyörűbb lányával aludhatok mindennap!
-Ne nevetess! Nézz már rám. Egy régi térdig érő felsőben mászkálok, kócos a hajam borzalmasan nézek ki!
-Baby, te melyik univerzumban élsz? Én a leggyönyörűbb, legkedvesebb lányt látom magam előtt.
-De ááá miért szeretlek ennyire? Szükségem van rád! Tudod Kicsim?
-Mira hol lennék nélküled, és Melody nélkül mhh? Mondd már el! -öleltem át .
-De Kicsim… tehetséges vagy!
-Gyere egy kicsit!
-Hova?
-Megmutattom a legszebb lányt…
-Tudtam!
-Mit? –tett le a tükör elé. –Te vagy a legszebb lány! –ölelt át hátulról. –Tudod, nem akár ki lehet a feleségem! 

-De…
-Mirus, gyere nézzünk meg az esküvői DVD-t.
Eric szemszöge
 Melody játszott, Mira pedig mellém ült.
-Kicsim! –csókolta meg. –Te voltál a legszebb!
-Annyira szeretlek Kicsim!
-Mi lenne, ha elmennénk sétálni.
-Anya álmos vagyok!
-Gyere Drágám aludni. –emelte fel Melodyt.  
-És velem mi lesz?
-Gyere nagy fiú! –fogta meg Mira a kezem.
Melodyt lefektettük, aludni.
-Apu mesélsz Melodynak? –kérdezte Mira.
-Persze.
Elolvastam neki a mesét, betakargattam, és megpusziltam.
Átmentem Mirához. Aki a földön feküdt.
-Mi a baj Tündérke? Mirus! –simogattam meg az arcát. –Francba! Mira hallasz? –ekkor láttam meg az ágy alatt a nyugtatós üveget. –Ne! –kezdtem sírni. -Kicsim! Mira érted élek, légy szíves, könyörgöm, ne tedd ezt velem! Nem akarlak elveszteni. –húztam Mirát magamhoz. A homlokát puszilgattam. –Kicsim!
-Miért sírsz Eric? –nyitotta ki a szemeit.
-Kicsim, mi történt?
-Nem tudom, de egy pohár vörösbor jól esne!
-Elhiszem, hozom is! –mosolyogtam rá. 


-Tessék Kicsim! –adtam a kezében. Megittuk és utána együtt mentünk fürödni.
Mira hozzám bújva aludt el. Nem tudom, hogy mitől ájult el, de holnap veszek egy tesztet, simán csak terhes is lehet…. megint.  Mirát ölelve aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Ajaj na vajon miért lehet rosszul?!:O
    Jó rész lett :P
    IMÁDOM A SZÁMOT!!! *___* ♥
    Harvey, Marcel, Jonny, Leeroy és persze Veronica!!♥ :D

    VálaszTörlés
  2. majd kövi fejibe megtudod :P jaj nagyon készek Veronica, és Marcel xdd :D

    VálaszTörlés