Címkék

2013. július 10., szerda

26. fejezet

Sziasztok!♥ Meghoztam a legújabb rövidke fejezetet :D és CSODÁLATOSAK VAGYTOK 2292 MEGTEKINTÉS KÖSZÖNÖÖM :D Csak azért nem kaptok fejezet zenét, mert tényleg nagyon rövid, max egy Halász Judit dalt fogtok kapni, ami az én nagy kedvencem is :D , de ezek után már csak hosszúakkal fogok jönni, mint pl. holnap :D várjátok? :D
Jó olvasást, és komizzatok! :D 
XO: Just Only Girl♥



Csodák Igenis Vannak 


6 hónappal később
Eric szemszöge
Mira már 9hónapos terhes tudtam, hogy bár mikor szülhet, mindig oda figyeltem, rá csak éjszaka nem tudtam mindig, mint ahogy azon az éjszakán se.
-Eric. - szorította meg a kezem.
-Mi a baj?
-Szülni fogok! 
-Nem találom a kulcsot..
-Ne, hol van a kocsi kulcs!!! 
-Nyugi Kicsim, majd én pánikolok! –cirógattam meg az arcát.
-Siees, már.
-Hívom Alexet….
-Szia! –szólt bele álmosan.
-Mira…
-Mi van úristen?
-Szülni, fog és betudsz vinni minket.
-Persze.
5 percen belül ott volt Alex, és lassan kimentünk Mirával.
-Nyugi van nálam törölköző!
-Nincs semmi, de mehetünk. Mira nyugodtan feküdj le, ha kényelemesebb.
-Köszi, Drága vagy! –feküdt a lábamra.
-Mit csináljak, Kincsem? –pusziltam meg a homlokát.
-Maradj velem.
Közben megérkeztünk a kórházhoz. Orvosok jöttek elénk.
-Mi történt?
-Szülni fog!
-Jöjjenek.
Mirának le kellett feküdnie.  Végig mellette voltam.
1óra és 30perccel később
-Jól van, kicsim! –szorongattam a kezét. –Jól van ügyes vagy! Gyerünk Kicsim mély levegő…. és most nyomj! –végig Mira szemében néztem és az arcát törölgettem  -Úgy ügyes vagy gyerünk Kicsim.
-És itt van a baba, apuka szeretné elvágni a köldökzsinórt?
-Nem, szeretnék Mirával maradni.
-Rendben.
Elvitték a kisbabákat, de pármásodperc múlva felsírt.
-Mi a baba neve? 


-Melody Hope Saade.
-Gyönyörű neve van. –adták Mira kezébe.
-De édes! –töröltem le a könnyeimet.
-Eric szeretnéd megfogni?
-Igen. –vettem át.Hihetetlen volt a lányomat a kezemben tartani, olyan csodálatos érzés apának lenni. Olyan más, lesz ezután, érzem már a családomért is felek és rendben leszünk.
-Szia Kicsi, itt van Apuci. Hát szia! Milyen itt lenni. –ültem le Mira mellé, aki a combomra rakta a kezét.
-Olyan szép.
-Igen.
-Jó estét! –jött be az egyik nővér. –Szeretném elvinni aludni Melodyt.
-Rendben! –adtam a kezébe.
Kimentek.
-Hát akkor én megyek Szívecském. Jó éjszakát! Holnap reggel jövök! –vettem a kabátomat.  De Mira megfogta a kezem. –Mi a baj?
-Eric, nem szeretnék egyedül aludni. –nézett rám szomorúan.
-Jajj, Kicsim…. Rendben de itt maradok…
Vettem le a kabátomat, a cipőmet… és a pólómat. Befeküdtem Mira mellé, és megcsókoltam.
-Jó éjt Kicsim. –fordultam felé.
-Neked is. –fogta meg a kezem.

4 megjegyzés: