Címkék

2013. július 19., péntek

32. fejezet

Sziasztok♥
Nagyon rövid lett, de a számot mindenképpen hallgassátok meg, van mondani valója és kommizatok♥
Itt van a legújabb fejezet jó olvasást:D♥
XO: Just Only Girl♥



Kicsi Angyal 

Mira szemszöge
Eric hozzám bújva aludtál.
-Aludj csak! –másztam ki a halkan. Betakartam. –Kicsi Angyalom! –puszitam meg a homlokát.
Lementem a konyhába.
-Mh mit csináljak Ericnek kaját? –másztam fel a konyha szekrényre, úgy imádom amikor ilyen magasra pakolja Eric a dolgokat. –Á meg van! –vettem le a cukrot.
Megszólalt a telefonom.
-Halló! Mirabella Higgs.
-Jó napot, Kisasszony egy interjúra szeretnénk meghívni.
-Miről lenne szó?
-Hogy hogyan jutott el idáig!
-És megtudhatnám, hogy honnan hívnak?
-A Tv4-től, és Molly vagyok!
-Jaj ne már! Oké persze, hogy vállalom!
-Molly Sandén!
-Na ne már!!! Nem is ismertem fel a hangod!
-Ugye, hogy milyen jó vagyok?
-Igen!
-Akkor holnap várlak!
-Okés, Szia-szia! 

Ledobtam a telefonomat az asztalra. Kinéztem a hatalmas utcára néző, ablakon, és láttam egy vak idős hölgyet, hogy át szeretne menni az úton, de senki se állt meg.
Felvettem, gyorsan egy cipőt, leszaladtam kinyitottam a kaput.
-Csókolom! Segíthetek átmenni?
-Jaj, azt nagyon megköszöném!
-Ugyan már, szívesen átkísérem.
-Köszönöm.
Arra az oldalára álltam, ahol nem a bot volt, megfogta a karom, és lassan átmentünk az út másik oldalára.
-Köszönöm!
-Ugyan már!
-Szia.
-Csókolom!
Gyorsan visszafutottam a házba.
Elkezdtem főzni.
-Mhh mik ezek a remek illatok? –hallottam meg Eric hangját.
-Főzök!
-Mit csinálsz?  

-Főzök! –csókoltam meg. –Ne mondd, hogy ennyire rossz?
-Nem is mondtam! De mi lenne, ha ezt most félbe hagynád, és visszajönnél velem a hálóba?!
-Eriiiic, Drágám, hát mindig azon jár az eszed?
-Drágám, hát már ismerhetnél! –puszilta meg a homlokomat.
-Hihihihih.. soha nem fogsz megjavulni!
-Elfogadtál a mániáimmal együtt!
-Tudod mit? Menjünk vissza a hálóba.
Visszamentünk.
Benyúltam Eric pólója alá.
-Upsz! –mosolyogtam rá.
Eric megcsókolt.
-Upsz! Gyönyörűm!
-Eric! –csókoltam meg.
-Kicsim, alszunk?
-Igen!
Mira a mellkasomra feküdt és elaludtunk.

1 megjegyzés: