Címkék

2013. július 21., vasárnap

35. fejezet

Sziasztok♥
Itt van a legújabb fejezet♥
Jó olvasást
XO: Just Only Girl♥



Brand New Day 

Mira szemszöge
Eric láthatóan rosszul érezte magát. Éjszakára a térde alá 3 párnát tettem, hogy kényelmesen aludjon.
-Aludj csak Kicsim! –simogattam meg az arcát.
Ekkor megjelent Bony, így neveztük, el a legújabb családtagunkat.
Befeküdt Eric mellé az ágyba. 

Lementem a nappaliba, és Eric gitárját a kezembe vettem, és elkezdtem egy dalt írni. 

Teljesen Új Nap
Oh oh
oh oh
Ez más lesz, mint az előző év
Remélem jobb lesz
És remélem boldog lesz
Olyan gyorsan fogok futni, hogy senki nem kap el
Gyere kövess
Csapjunk egy kis zajt
Mert ez egy teljesen más nap
Gyere velem én boldog vagyok
És jól érzem magam
Kicsit drámázok
De csak énekelni akarok
Kövesd az álmaidat
Mert ez egy új nap
És nem hátrálunk meg
Tudod, dráma királynő vagyok
(Mit fogsz csinálni?)
Megmutatom, hogy van lelkem
(És miért?)
Hogy meghallgassanak
Rohanni akarok a képzeletemmel
Bocsi, Kicsit őrült vagyok
De te is ezt ne tagadd le
Gyere, érezzük jól magunkat
Énekeljünk
Eric:
Baby, remélem tudod, hogy őrült vagy
De nekem ez kell
Egy kis vidámság, bolondság
És, hogy veled legyek
(Miért ez neked jól?)
Nem érdekel semmi!
Szerelmes vagyok, és a lánynak adom, mindenem
Mert vele kell lennem
És imádom ahogy él
Ő kell nekem, senki más
Bolond, de hát én is
Ne szóljanak bele!!!
Miután megírtam a dalt, hallottam, ahogy Eric jön le a lépcsőn.
-Jó reggelt! –mentem oda hozzá. 

-Mondd, Kicsim, jó reggelt Anyuci!
-Neked is Apuci! –pusziltam meg Eric orrát.
-Hogy aludtál?
-Jól, és te? Térded, hogy van?
-Nagyon fáj!
-Akkor ülj le Kicsim! –vettem el tőle Melodyt.  –Kicsim, te megjátsszál itt.
-Kicsim, kérlek hozol vizet?
-Persze, de van egy meglepim.
Bevittem a vizet, és a gitárt.
-Köszi! Ú Melody, anyu énekelni fog nekünk!
Leültem Erickel szemben, és elénekeltem a dalt.
-Huhh! Kicsim nagyon ügyes vagy! –tapsolt meg.
-Köszönöm, Kicsim! –csókoltam meg.
-Anyu! –mondta Melody.
-Úristen, Kicsim, te beszélsz, Kicsim! –pusziltuk meg egyszerre Erickel, mire elmosolyodott.
-Melody mosolyog nézd meg.
-Gyönyörű lány és hasonlít rád! –csókolt meg Eric.
-Szeretlek! –húztam végig az orrán a mutató ujjam. –Hey, Boy!!!
-Cover Girl! –csókolt meg.
Eric szemszöge
Mira az ölembe ült. A fejét a mellkasomnak döntötte.
-Mi a baj? –simogattam meg a hasát.
-Nem tudom, fáj a fejem.
-Mirácskám! –pusziltam meg az arcát. –Ne aggódj, nincs semmi bajod? –öleltem át.
-Kicsim, mi lenne ha vissza bújnánk az ágyba? -nézett rám Mira.
-Ilyen kérdésre, soha nem mondtam nemet.
-I want you back! –kezdett el Mira énekelni.
-Ez nagyon neked való dal!
-Csak Cherrel jóba vagyunk.
-Akkor énekeljetek duettet, két szupi csaj fent a színpadon! Mhh? Kicsim?
-Shhh, Eric!
-Gyere menjük föl!
-De fel kell vinni Melodyt is.
-Akkor hozd, Babym.
Melodyt Mira felvittem, és elaltatta.
Mirát átöleltem.
-Mit csináljunk?
-Aludjunk! –válaszolta.
-De Mirus!
Mira szemszöge
Eric nyakát csókolgattam egészen le a hasáig.
-Hölgyem, most én jövök! –nyomott le az ágyra.
-Hé!
-Olyan szép vagy! –csókolt meg. –Annyira kívánlak! –éreztem Eric leheletét a nyakamon.
-Thinkig you’d be cryin’…
-Nagyon, vicces Kicsim! 
-Tudom! De te is az vagy!
-Én? Miért is?
-Jaj, Eric olyan hülye vagy, de úgy szeretlek! –csókoltam meg.
-Tudom! –csókolt meg.
@miramusic: @ericsaademusic want u back #NEM mellettem vagy hihihi imádlak♥thinking you’d be cryin’
@ericsaademusic: @miramusic teljesen kész van szeretem #lököttcsaj ;) imádlak♥ #masszás
-Feküdj hasra, addig előhalászom a masszás olajt.
-Okés.
-Na itt is vagyok!
Elkezdtem Eric hátát masszírozni.
-Mhhh, olyan finom kezed van!
-Cshh!
Félórás masszírozás után, Eric átölelt és megcsókolt.
-Aludjunk Picim.
-Okés.
Eric szemszöge
Mira a mellkasomra feküdt.
-Jó éjszakát Kicsim!
-Neked is Drágám.

1 megjegyzés: