Címkék

2013. július 15., hétfő

29. fejezet

Hello♥
Meghoztam a következő fejezetet, kicsit rövid lett, de remélem tetszeni fog.
Jó olvasást. Ti vagytok a legjobbak :*
XO: Just Only Girl♥





Party
 

Mira szemszöge
Egész éjszaka ébren voltam, de szerencsére Ericnek nem ment följebb a láza. Ránéztem az órája és este 7óra volt. Ezek szerint mégis csak elaludtam…
-Mira? –kopogott Ke$ha.
-Igen? –mentem ki. –Hogy hogy már fel vagy öltözve? 

-Köszönöm, hogy itt lehet, de megyek Magyarországra bulizni, de csak holnap!
-Aztán, majd mesélj, és csapj egy igazán őrült party.
-We are we are Crazy kids. –ugráltunk.
I see you int he club showin
Ke$ha loving trippin’ on them
Bitches that be
Hatin’ catch a dub
Chuck up
Deuces, ya all hatin’s useless… -énekeltünk hangosan és ugráltunk.
-Csajok halkabban… szét szakad a fejem. –jött ki Eric álmosan.
-Szia, Kicsim…  
-Miért van már reggelről pia szagotok?
-Mert már megittunk egy üveg whiskey-t és Ke$ha holnap megy Magyarországra.
-De úgy volt, hogy ma…
-Holnap is ráérek elmenni.
-Na jó, én bemegyek Melodyhoz, ti bulizatok, sőt mi fölmegyünk.
-Oké, szia Apuci. –öleltem át.
-Kicsim, állj le.
-Minek…
-Hahahaha, gyerünk én vagyok a tévében….
-Ke$ha túl sokat ittál…
-Nem baj igyunk még
-Valami könnyűt
-Pezsgő?
-Az jöhet…
That the animals
Looking for
Something Wild
And now we lookin’ like pims
In my gold Trans-Am
Got a water bottle full of whiskey
In my hang bag
got my drunk text on
I’ll regretit int he mornin’
But tonight
I don’t give a
I don’t give a
I don’t give a
There’s a pleace downtown
Where the freaks all come around
It’s a hole in the wall
It’s a dirty free for all
And they turn me on
When they take it off 2x
-Megyünk bulizni?
-Aha…
-Eric!!!
-Igen, Kicsim?
-Mi megyünk bulizni…
-Csodálatosan nézel ki…. Érezzétek jól magatokat… -ment föl. 

-Na gyere! –húzott ki a lakásból Ke$ha.
-Ez itt Stockholm legnagyobb szórakozóhelye! –mondta.
-Akkor ide bemegyünk…
-Héé! Hello! –mentünk be.
-Ke$ha és Mira föl a színpadra… -mondták.
-De mi bulizni, jöttünk…
-De csak egy számot, lécci…
-Oké, melyiket?
-Take it off?
-Oké.
-Hello Stockholm! Mizu veletek? Hallhatnék egy yeaaah-t!!!
-Gyerünk Srácok!
-Yeaaaaah,
-Ye ye ye
-Ye ye ye
-Nagyon jók vagytok! Akkor kezdődjön a buli.
Elénekeltük a Take it off-ot, és lementünk mi is bulizni.
-Mira sokat ittál! –mondta Ke$ha.
-Nem de hogy is… -vettem elő a telefonom.
-Mit csinálsz?
-Küldök egy üzit Ericnek.
Hello Szivi, kib*tt jó ez a hely!!! xo. Mira Baby.
-Ezt reggel megbánod!
-Nem, talán kéne?
-Nem, ezt nem, de nem kéne többet innod..
Eric szemszöge 

-Na mit szólsz Kicsim, anyu elment bulizni, és velem maradtál?
Ekkor nyitódott az ajtó.
-Gyere menjünk le… -vettem föl, szegény kis csillagom még nem tudott elaludni, de már a fejecskéjét nagyon a mellkasomnak döntötte.
Lementünk és a csajok jöttek haza.
-Mi történt Mirával? –rohantam oda.
-Holnap nagyon másnapos lesz…
-Megfogod?
-Persze. –vette át Melodyt.
-Gyere Szívem. –emeltem fel.
-Eric…ezek minek vannak rajtad? -fogta meg a ruhám.
-Mert kellenek.…  -pusziltam meg az arcát. 
-Anyucinak nem tetszik ez a hozzá állás. 

-Nem érdekel, hogy mi tetszik Anyucinak, aki most aludni megy. 
-De hééé. -mondta nevetve. -Hol van a piám? 
-Nem kapsz piát, így is túl sok volt...
-Eric szerintem túl sokat ittam…
-Szerintem is. –pusziltam meg a homlokát.
-Hova viszel?
-Be a hálóba, hogy aludj! 
-Eric, lefektettem Melodyt, hogy tudj Mirával lenni!
-Köszi.
Mirát lefektettem és levetkőztettem, és vizes ruhával  törölgettem az arcát mellkasát, szépen lassan elaludt és mellé tudtam feküdni.

2 megjegyzés: