Címkék

2013. július 5., péntek

21. fejezet

Hello♥ Először is ezer bocsi, hogy ez a fejezet olyan lett amilyen, de ígérem nektek, hogya következő pörgős, happy-b és több képes zenés helyszínes lesz. És megint OMG csodálatosak vagytok 2025 oldal megjelenítés, komolyan mondom, ha  hétfőig igen HÉTFŐIG összejön a 2030 akkor írok nektek egy 30oldalas részt, amiben mindenki benne van, és hogy éppenséggel mit csinál. Komiba lécci jelezetek, hogy szeretnétek-e, ezt csak úgy mondtam ha összejön a 2030 hozom a fejezetet :D Nagyon szeretek nektek írni :D komolyan. Upsz kicsit túúúl hosszú lett a közlendőm veletek.
Jó olvasást!♥
XO: Just Only Girl♥



Every Rose Has It’s Thorn

Mira szemszöge
Eric egész éjszaka  a kezemet szorongatta. Nagyon nyugtalan volt éjszaka, lehetet látni az arcán, hogy valami nincs rendben,  másik keze a hasán és a feje oldalra volt fordulva.
-Eric… -pusziltam meg az arcát.
-Mira hányingerem van.
-Akkor…
Nehezen föl állt…
-Elkíséreljek? –kérdeztem.
-Igen, légyszi…
Felálltam és oda szaladtam Eric mellé. Megfogtam a homlokát, és éreztem, hogy lázas…
-Mira, menjünk….
-Persze megyünk. –elkísértem szegény Ericet a wc-hez.
-Itt leszel? –térdelt le.
-Jaj Eric persze.
A tarkójára hideg vizes borogatást tettem.
-Jobban vagy?
-Nem! –támasztotta a hátát a falnak.
-Tudok segíteni?
-Ha hozol egy inget és te felöltözöl és keressünk egy kórházat.
-Ennyire rosszul vagy??
-Nagyon fáj a hasam és a fejem.
-Jó persze.
Beszaladtam és felvettem egy rövid nadrágot és egy felsőt, és előhalásztam Eric ingjét.
-Kicsim, itt vagyok! –emeltem fel. –Kapaszkodj! Először a jobb kezedet emeld… úgy ügyes vagy Kicsim, most a balt…. nagyon ügyes vagy.  –simítottam végi az arcán.
-Megyünk?
-Persze, de hogy?
-Hívj egy mentőt. –mondta Eric. És leült egy székbe. –Fázom!
-Nyugi! Kicsim. –pusziltam meg a homlokát.  
Felhívtam a mentőket.
-Mikor érnek már ide? –kérdezte türelmetlenül Eric.
-Nem, tudom, nyugodj meg! Jobban vagy?
-Egy kicsim, de iszonyatosan fáj a hasam.
-Nézd Kicsim már itt is vannak.
Bezártam az ajtót. És óvatosan lassan kisétáltunk.
-Jó estét! Mi történt? –segítették fel Ericet, és lefektették.
-Este fájós fejjel aludt el, és egy órája keltett, hogy nagyon fája hasa.
-És hányás, hasmenés volt?
-Csak hányt!
-Jó akkor kötünk be egy fiziológiás só oldatott. 
-Kicsim! –nézett rám.
-Itt vagyok! –öleltem át.
-Mira. –csukta be a szemét.
-Rendben bekötöttem, ha szeretne aludhat egy kicsit.
-Rendben. –mondta Eric.
-Mira. –nézett rám álmosan.
-Igen? Mondjad? 
De Eric elaludt. 

-Nyugodjon meg, csak kimerült.
Megfogtam a kezét és az arcát simogattam amíg a kórházhoz nem értünk.
-Hogy hogy itt?
-Nászúton vagyunk.
-Gratulálok. –monda az egyik mentős.
-Milyen érzés ez, hogy Erickel vagy?
-Felbecsülhetetlen. Nagyon szeretem Ericet.
-Értem, remélem nem lesz semmi komoly baja. –takarta be.
-Nem, remélem, hogy nem.
Eric nagyon sápadt volt.
-Köszönöm, hogy kijöttek, pedig nem volt tűnt nagy dolognak.
-Ha annyit mondanak, hogy elesett valaki és nagyon fáj valamije, mi ott vagyunk lehet, hogy súlyos a sérülése.
-Értem… -simogattam meg Eric arcát.
-Megérkeztünk! –álltunk meg. Ericet kiemelték és bementünk vele a kórház kapuin.
A mentős és az orvos elvonultak beszélgetni. Addig Ericnek levágták az ingjét, és elkezdték az ultrahangos vizsgálatot. Én addig Eric kezét szorongattam, aki végre magához tért. 

-Eric! –pusziltam meg az arcát.
-Mi történt?
-Kórházban vagy.
-Tudom.
-Eric igazából semmit se találtam se a szívénél se a hasánál.
-Rendben.
Eric szemszöge
Amikor felkeltem azt éreztem, hogy meleg kezek szorítják a hideg kezem, és, hogy valaki könnyei rám hallanak. Kinyitottam a szemem, és Mira szomorú, de mosolygós arcát láttam meg. Egyből megpuszilta az arcom, és elkezdtem kérdezgetni, hogy miért aludtam meg hasonlók.
-Eric, Kicsim! –ült át az ágyamra Mira.
-Mondjad Hercegnő!
-Úgy féltelek.
-Jaj Szívem engem nem kell!
-Eric? –fogta meg a kezem.
-Na jó néha talán.
-Kicsim… -sírta el magát Mira.
Felállt és kirohant a folyosóra.
Mira szemszöge

A falnak támasztottam a fejem és csak sírtam, nem tudta senki, hogy Ericnek mi baja. Esetleg csak egy kis nátha vagy valami sokkal komolyabb, nem merek bele gondolni, se, hogy mi lehet a baj. Ekkor meg csörrent a telefonom. „Lucy”
-Szia! –szólt bele vidáman. –Milyen Bora bora?
-Hagyjuk…
-Mi a baj? Mira te sírsz?
-Igen… Eric rosszul van kórházban vagyunk. –sírtam.
-Jaj Mira Eric erős srác kifogja bírni, puszilunk titeket. –Szia.
-Szia Lucy.
-Kérem Kisasszony jöjjön be! Meg vannak Eric eredményei. –húzott föl a földről az egyik orvos.
Bementünk a szobában ahol Eric álmosan feküdt.
-Kicsim! –mosolygott rám, én pedig mellé ültem.
-Szóval, meg vannak az eredmények. De van egy jó meg egy rossz hírem. Melyikkel kezdjem?
-Mindegy.
-Jó szóval akkor csak egy kis ételmérgezése van infúzióval meg gyógyszerekkel 3nap múlva mehet is haza. A rossz hír, pedig az, hogy 3napig még maradnak, de a Kisasszony annyi időre ide költözhet amíg maga itt van.
-Köszönöm! –mondtam.
Az orvos kiment én pedig Eric mellé feküdtem.
-Jó északát Kicsim. –mondta Eric, és megcsókolt, és a kezét a hasamra tette.
-Jó éjszakát. –takargattam be, és a vállára hajtva a fejem aludtam el.
Eric már 2nap múlva már teljesen meggyógyult, csak még egy napig meg figyelés céljából bent tartották. Szörnyű volt ez a pár nap is ott bent, de ami számít az az, hogy Eric teljesen egészséges. De sajnos 1hét után már jöttünk is haza anászútról hiányozni fog Bora bora, de majd egyszer a Saade csemetével eljövünk ide, és megismételjük, de persze a kórházas ész kihagyjuk.    
  

2 megjegyzés:

  1. Még a mentősök is ismerik :O Húú Eric tud valamit!:D
    Szegény Eric, de legalább most már jól van! :D
    U.i: Kezdhetsz írni...! ;)

    VálaszTörlés
  2. na ugye, hogy tud én megmondtam :D ne aggódj én elkezdtek ;)

    VálaszTörlés