Címkék

2013. július 9., kedd

25. fejezet

Sziasztok♥
Itt van egy újabb fejezet :D Jó lenne ha komizznátok jó lesne, de... na mindegy csodásak vagytok köszönöm :D
Jó olvasást♥
XO: Just Only Girl♥




Költözés 

Eric szemszöge

Reggel korán keltünk, és elkezdtünk pakolgatni, hiszen költözünk… végre el innen.
-Eric, hol van a gitár tok?
-Az ágy alatt szerintem.
-Oké, nézem.
-Majd én nézem! –öleltem át.
-Rendben. –hagyta magát.
-Nézd itt is van. –húztam ki.
-Köszi, akkor berakom! –vette ki a kezemből.
-Héé! –vettem ki a kezéből. –Én gitárom, én tokom!
-Én szoktam rajta játszani…
-Te is! Ezt ne felejtsd el…
-Oké.  Akkor kérek egy bőröndöt!
-Itt van! –adtam mosolyogva a kezébe.
-Köszönöm… -ment ki a szobából. –Hallgatunk valami zenét?
-Persze…
-És mit?
-Amit szeretnél. –mondtam miközben szereltem szét a gardróbot. 

-Put your hands up?
-Oké.
Mira elindította és elkezdet énekelni.
-Eric táncolunk?
-Persze. –álltam föl.
Put your hands up…. szét toltuk az asztalt és a foteleket.
-Eric,
-Ha megszületik a baba csak mi ketten lelépünk bulizni ígérem.
-Köszi… -csókolt meg. –Party rock! –mosolygott rám. –Kellenének gördeszkák.
-Nyugi van, inkább pakoljunk. Crazy Girl…
-Oké… ment a ruhákat pakolgatni. –Olyan jó, hogy ott csak ki kell pakolnunk, mert a bútorokat összerakják nekünk.
-Szét szedni nem tudták volna?
-Nem hiszem! Az a te dolgod Szívecske… Á Overtime kedvenc!
-Kicsim, túl sok a zene
-Ha nincs zene akkor nincs élet
-És a zenében leld meg magad, mert a te zenéd a te világod.
-Come on everybody….
A hálóval végeztünk leghamarabb én elkezdtem a poharakat pakolgatni amíg Mira a dolgainkat a fürdőből szedte össze.
Aránylag hamar kész lettünk, lepakoltunk a költöztető kocsiba, Mira minden segített levinni, a gardróbot is segíteni, akart de az túl nehéz lett volna neki, ezért az egyik költöztető sráccal vittem le. Amikor leértem Mira és Tone ott beszélgetett. 

-Szia! –köszöntem neki.
-Szia! –lépett oda hozzám, és megöleltük egy mást. 

-Hey, sziasztok! –futott oda Emma.
-Heeey! Csajszi! –ölelték meg egymást.
-Jöttünk segíteni ki pakolni!
-Jöttünk?
-Igen. Jöttünk! –mondták a csajok Emma háta mögül. 











-Eric… -hallottam egy ismerős hangot… Molly hangját. –Örülök a boldogságotoknak és szeretnék segíteni pakolni, és remélem, hogy maradhatunk barátok.

-Persze! –mondtam. –És köszönöm Molly, tudtam, hogy számíthatok rád. Danny?
-Össze se jöttünk.
-Á! Értem! Sajnálom.
Mindenki beült egy-egy kocsiba és elindultunk, az új ház felé. Olyan 30 perc vezetés után oda is értünk.

Először a költöztető kocsiból pakoltunk fel a srácokkal.
-Hey, ide kell jönni, majd házavatóra? –lépett be J-son, és Tomas az ajtón.
-Sziasztok. Igen, majd! –mondta Mira.
-Rendben, jöttünk segíteni.
-Rendben.
Felpakoltunk és a srácok gyorsan összerakták a bútorokat. Felhordtuk a kis dobozokat, és elkezdtünk kipakolgatni belőlük. Mirával a hálót rendeztük.

 Mimi és Jessy a fürdőt és a konyhát csinálta. 


 




  








Lucy és Emma pedig a gyerekszobába pakolgatta ki a plüssöket.

 Tomas, és J-son pedig az irodát és anappalit pakolgatták.















Csöngettek.  Gyorsan kiszaladtam és anyu állt ott.
-Anyu! –szaladtam le. –Mi a baj? –láttam a szemében a könnyeket.–Anya, mi a baj?
-Semmi, csak büszke vagyok rád. –ölelt át sírva. –Végre igazán felnőtt lettél. Gratulálok Kicsikém! 

-Köszönöm, Anya… ha tudnád, hogy ez nekem mennyit jelent.
-Gyere menjünk be.
-De Anya nem kell segítened pakolnod azt majd mi megoldjuk.
-Jaj, hát persze, hogy segítek.
-De, Anya nem kell.
-Kicsim ez nekem nem teher, nyugi van.
-Köszönöm. Szeretlek Anya.
-Én is Eric.
-Sziasztok! –ment be házba. –Mira, a szüleid szépen kitakarítottak.
-Sziasztok! –jött be Mira szülei, Tom és Kinga. 




-Sziasztok!
-Szép ki kecó!  -mondta Tom.
-Tudom. –mondta Mira.
Beszélgettünk és pakolgatunk minden kész lett estére. Mollyval helyre jött a kapcsolatunk, Tone nem sokára szül.
Miután mindenki elment, Mira átölelt.
-Megyünk aludni elfáradtam.
-Persze!
Megfürödtünk, és az új hálószobánkban hajtottuk álomra a fejünket.
-Jó éjt! –puszilta meg Mira a mellkasomat, és rá feküdt.
-Neked is. Kicsim! –simogattam meg a hasát.

2 megjegyzés: