Címkék

2013. július 7., vasárnap

23. fejezet

Sziasztok♥ Úgy döntöttem, hogy a 30oldalt bontva hozom 3szor 10 oldal fog jönni, remélem nektek az úgy jó?! :D FANTASZTIKUSAK VAGYTOK köszönöm♥  Dalokat én írtam, és nem fordítás csak ezeket a számokat hallgattam közben, mert a dallamok az írt szövegre illenek ;) 
Jó olvasást:D
XO: Just Only Girl♥



Első Babaváró buli 

Eric szemszöge 

Vasárnap lesz az első baba váró bulink, vagyis inkább Mira bulija, hiszen, nem tudom, még reggel van. Mit keresek én ébren reggel fél4kor, és vasárnap van lenéztem Mirára aki, még édesen aludt. Meseszép volt. Halkan kimásztam az ágyból és átmentem egy másikszobába, ami egy irodának volt berendezve, zongora, gitár meg egy íróasztal volt bent, itt írtam a dalaimat. Lassan kéne egy rendes családi házat keresni. Itt nem nőhet fel egy baba. Kicsi meg minden itt nem érezné, jól magát, és hát amennyi cuccunk van nem is férnénk el. Mira mondta, hogy kicsi a konyha a fürdő, és az előtér. Ehhez túl nagy családunk és baráti körünk van, és majd ha jön a kislányunk pasija, állj állj Eric mikre gondolsz nem adom én akárkinek a lányomat. Szóval a pasi családja, de ha tartok egy kis összeszámlálást, akkor Mira szülei meg a testvérei akkor ők jönnek 5-en, mi vagyunk 7-en, meg a nagyszülők akkor ők ugye 7-en vannak, és akkor még a csajok 5-en táncosok 4 Saade Team ha mindenki itt van akkor 10 ember, és még Tomas oké… KELL EGY NAGYOBB HÁZ EZ NEM KÉRDÉS!!! Bekapcsoltam a laptopot és elkezdtem házakat keresni, 3mat ki is írtam ami nagyon tetszett nekem, de remélem Mirának is fog.  Miután kikeresgettem magam elkezdtem Mirának egy dalt írni, a mesterművekről és a szerelemről, és rólunk.  Szeretek Mirával duettezni, de ez az ő dala lesz…

 Is it love or is it art?
Mira:
Elképzeltem milyen lesz veled tölteni mindennapomat
A zene az ami körbe vesz minket, igazából csak a zenéd kell
Kinek adtam a szívem?
Ez szerelem és művészet, találd ki kié vagyok
Nálad van a szívem…

Ez olyan könnyű, gyors és izgalmas
Üss meg, hagy érezem milyen érzés a földön lenni
Mert ez a művészetem
Kinek adtam a szívem
Gyerünk Baby, gyere
Provokálj engem
Ez olyan mint egy rodeó, szorosan húzd meg a kötelet
Ne hogy leesek
Mert Mesterművek vagyunk
Vigyázz rám amikor lefelé esek
Ez olyan más érzéééés
Mert ez a szerelem
Én hiszek bennünk
Gyerünk provokálj engem
Ez más lesz ígérem neked
Hozz egy kötelet, és meg mutatom, hogy mit tudok
Nem menekülsz
 Sajnálom Baby ez van
Máshogy mozgatod a tested és engem ez összezavar,
Mert nem tudom, hogy ez szikra vagy csak a ritmus
Tarts szorosan, magadhoz közel, hogy együtt legünk a harcba
Remélem tetszeni fog Mirának, kicsit gyorsabb mint az előző számai, de ez olyan boldog és kicsit más.
-Szia, jó reggelt! –hallottam meg Mirám lépteit. Belépet a szobába és átölelt.
-Neked, is szerelmem. Ó, Kicsim hagy fotózzam le a pocidat.
Mira felhúzta a pólóját, és én gyorsan lefényképeztem a hasát.
-Felrakhatom twittere?
-Persze! –ült le az ölembe.
@ericsaademusic: OMFG apaa leszek Imádom @miramusic imádlak Szíve.


Miután kiraktam Mira a hajamba turkált.
-Mi a baj Szívem?
-Semmi. –döntötte nekem a fejét.
-Biztos?
-Igen.
-Oké, Kicsim…. valamit megkell beszénünk!
-Igen, és mit?
-Azt hogy elkénne innen költözni, nem fogunk elférni túl sokan vagyunk.
-Ez igaz, de ma lesz a babás buli szóval, majd holnap megbeszéljük. Elszaladok fürdeni. –kelt fel a lábamról.
-Oké.
Mira elemnt fürdeni és rájöttem, hogy ez a dal még se lesz jó valami Mirásabat  kéne, vagy egy duettet.  Duett lesz....

We can’t Stop
Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Mira
Minket nem érdekel semmi
És szerintem nem is fog
Mi haza megyünk, bezárjuk az ajtót
Szeretünk bulizni, mert ez a mi életünk
Nem fogunk leállni és nem is akarunk leállni
Mindenkit félre lökünk
A nagyhátsójú csajok, úgy rázzák, mintha sztriptíz klubba lennénk
Mert minket szeretnek
A habok közé akarunk ugrani
Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Mira:
Nem hagyjuk magunkat ez a mi partink
Senki ne legyen az utunkban
Fel kéne pörögnünk, és a fürdőszobában lenni
Nem egy elhasznált bárpultnál ücsörögni
Baby ez a mi bulink, és senki nem állíthat le minket
Vigyél haza, és csináljunk valami egészen újat mert mi
Szeretünk táncolni
Eric:
Ez a mi partink azt csinálunk amit akarunk
Ez a mi életünk azt csinálunk amit akarunk
Akkor csókolózunk amikor jól esik
És nem akkor amikor mások megszabják
Akkor vagyunk együtt amikor akarunk
Eric Mira:
Ne szóljatok bele a mi őrült életünkbe, mert ez az ami éltet minket
Ott vagyunk, ahol lennünk kell és nincs rossz oldal, vagy fejezet
Ez a mi életünk és nem kell benne lennetek
Mert la da da di  szeretünk táncolni, és énekelni
Nem tudunk leállni, mert mi ilyenek vagyunk
Na végre ez tetszik. Nagyon tetszik… -néztem büszkén a dalt amit írtam kettőnknek.
-Kész vagyok! –jött be Mira. 
-Okés. Én is megyek.
Elszaladtam fürdeni és mire kész lettem J-son ott volt. 

-Tesó, gratula! –ölelt meg J-son.
-Köszi.
Csöngettek az ajtóban Tone állt.
Mira szemszöge
Megérkezett Tone is. 

-Gratulálok! –ölelt meg minket. –Kislány?
-Igen kislányunk lesz. –mondta Eric.
-Szerintem, te nem kislányt kapsz, ha nem kistesót, te nagy gyerek! –mondta nevetve Tone.
-Igaza van, ne nézz rám! –csókoltam meg.
-Mira.
-Megyek ajtót nyitni! –mondta Tone.
Az ajtóban Lucy, Mimi, Emma és Jessy állt mögöttük Eric és az én családom. 






 














-Jaj, gratulálunk! –jött oda mindenki és megölelgetett minket. –
Megérkezet a SaadeTeam, Tomas, Linda és a táncosok. 

-Oké, szerintem mindenki itt van indulhatunk az étterembe. –mondta Eric.
-Gyertek induljunk! –mondtam hangosabban, de senki se mozdult. Oda mentem az ajtóhoz, és kinyitottam. –Aki akar sokat és ingyen enni elindul! –mindenki felkapta a fejét, de még senki se indult. –Az első kap egy tortát!
Eric ment ki először.
-Te maradsz zárni, és amúgy is te fizetsz! –kacsintottam rá.
Mindenki gyorsan kiszaladt, Eric bezárta az ajtót, és mire leértünk ott voltak a One Directionos srácok.

-Szóval ők kapják a tortát!
-De miért? –kérdezte mindenki.
-Mert őket nem kellett kierőszakolni a házból!
-Oké. –hangzott a szomorú válasz.   
Elindultunk 5 kocsival az étteremben, mindenki nézett, hogy miért megy ilyen ütemesen 5 kocsi egymás mögött.
-Mira! –fogta meg Eric a kezem, és megálltunk. Mindenki ki szállt a kocsikból, és átszállt az ott várakozó limuzinba.
-Öregem ez valami fantasztikus! –szálltam ki én is.
-Hercegnő! –nyitotta ki Eric a kocsi ajtaját.
-Köszönöm! –ültem be, és ott ültek az én zenészeim is. –Srácok! –öleltem meg őket. –Hiányoztatok!
-Hát, kicsit elköltöztél Magyarországról.
-Kicsit messze.
-Jaj, ne haragudjatok.
-Nem haragszunk, boldogok vagyunk, és gratu nektek.
-Köszi! –öleltem meg még egyszer őket.
-Milyen, itt Svédországban?
-Szeretek itt élni, és itt van mindenki aki fontos.
-Kicsim! –jött oda Anyum.
-Igen?
-Apáddal beszéltük, hogy veszünk nektek egy másik házat, és kiköltözünk, Svédországba.
-Tényleg?
-Igen. Itt lesz unokánk és nem szeretnénk semmiből se kimaradni.
-De jó öleltem át őket.
Eric szemszöge
Olyan jó látni, hogy mindenki oda figyel Mirára, és senki sem idegesíti.
-Kicsim! –csókoltam meg
-Igen.
-Egy fotót! –mondta Zayn.
Közben meg is érkeztünk és bementünk.
Foglalt asztal

 A pincérek is nagy szeretettel fogadtak minket. Ma mindenki velünk foglalkozik. Vissza nem térő élmény. Na jó, de végül is ebben élünk.
-Annyira szeretlek Kicsim! –mondta Mira.
-Én, is Kicsim
-Mira. –jött oda Lucy.
-Igen?
-Összeáll mindenki egy közös képre.
-Oké, megyünk!
Felálltunk kimentünk az étterem elé. Mögénk álltak a pincérek lufikkal a kezükbe.
Mindenki mosolygott, mi álltunk legelöl Mirával.
-Vegye, fel a hölgyet! –mondta a fényképész.
Mira térde alá nyúltam, és felemeltem. És a pincérek el engedték a lufikat..
Lefotóztak minket, visszamentünk az étterembe ettünk desszertet, elköszöntünk mindenkitől, és elindultunk haza.
Tele voltunk mind a ketten.  
-Mira… -fogtam meg a kezét. –Szeretlek!
-Én is. Jaj de cuki a teraszon ott van egy mókus. –állt fel. –Beengedjem?
-Ha azt akaod, hogy szívrohamban elhalálozzak, csak nyugodtan. –tettem a kezem a szívemre.
-Nem ezt nem akarom. –ölelt magához.
-Hupsz, ez egy Mira poci. –simogattam meg.
-Ez meg egy Eric száj. –fogta meg az arcom és közelebb húzott magához.
-Hé, Szeretlek te őrült lány!
-Én is.
-Egy tenisz parti?
-Hol?
-A hálóban veled?  -csókoltam meg Mirát.
-Ö… oké!
Mira szemszöge
Erickel a „tenisz partik” mindik felszabadítóak, újak és kényelmesek volt és tel voltak vággyal és szenvedéllyel.
Eric a nyakamat csókolgatta.
-Szeretlek, Kicsim! Mindennél jobban. Imádlak! –mondta vággyal teli hangon, bár egy kicsit elfáradva.
-Eric, Baby nagyon szeretlek, de fáradt is vagyok.
-Akkor, jó éjszakát.
-Neked is Eric.
A mellkasára húzott, és szorosan magához ölelt.

2 megjegyzés:

  1. Juppi benne volt a One Direction! *-* Köszöönöm!♥ :D
    Jók lettek a számaid! ;) A második az olyan MIRERI-s! :D xD /Mira, Eric/
    Majd még hozzál saját számot! :P
    Na pusszancs :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. yess One Direction és még ha tudnád hányszor lesz benne :P és oldalra is ki van téve :D
      köszi MIRERI nem sok az a LEVEGŐ? :o XDD oké majd még hozok
      #elhittem #tartsukategnapi elköszönésünket xdd :DD
      xo♥

      Törlés