Címkék

2013. július 24., szerda

39. fejezet

Hello, szia! Pacsi♥
Meghoztam a legújabb fejezetet! Mindenkinek gratulálok, akiket felvettek oda ahova szeretek volna menni:D Ezért lesz egy kis meglepetés a fejezetben.
Jó olvasást♥
XO: Just Only Girl♥



Little Different 

Eric szemszöge
Reggel, amikor felkeltem Mira márt nem volt mellettem.
-Kicsim! ÁÁÁ de fáj az orrom.  –megláttam, hogy Mira az ágy mellé tett egy újabb hideg jeges cuccot, amit az orromra fogtam.
Benéztem Melodyhoz, aki még édesen aludt. Lementem a nappaliba, de Mira nem ott volt.
Felvettem, egy nadrágot, és kimentem a kertbe. Egészen hátra mentem, és megláttam, ahogy titkos deszka pályán Mira gördeszkázik. 

-Jó reggelt! –köszöntem hangosan neki.
-Mi? –ugrott le a deszkáról.
-Szia Kicsim, jó reggelt!
-Neked is! -futott oda. –Hogy vagy?

-Jól, hogy hogy itt vagy kint?
-Hiányzott! Régen imádtam. Tudod, régen mindig azt mondtam, hogy nem akarok megöregedni, örökké fiatal leszek , mert a boldogság fiatalon tart! És az őrültségeim! Például egyszer csináltam egy Flashmob-ot.
-Biztos, jól sikerült! –mosolyogtam.
-Igen, jó volt!
-Én ilyeneken soha nem gondolkodtam, hogy egy ilyet megszervezek. Pedig imádom a spontán dolgokat.
-Tudom! Spontán vagy hülye is! –nevetett Mira.
-Jaj, mert te nem?
-Nem!
-Tényleg, mik voltak az álmaid?
-Egyetemre menni, gimi után….
-Tényleg Kicsim… gratulálok!
-Mihez?
-A legjobb érettségihez! –csókoltam meg.
-Úristen! Nem hiszem el! –sírta el magát.
-Cshh! Nyugi! Szóval?
-Egyetemre menni, kimenni New York-ba és újság írónak szerettem volna menni.
-Hogy hogy kijöttél Svédországba?
-Levegőváltás kellett.
-Megbántad?
-lehetek őszinte?
-Persze, mint két csaj a kávézóba beszélgetünk! –mondtam.
-Szóval, ha nem lettél volna, ott akkor olyan a koncerten….
-Milyen?
-Cuki, kedves, vicces és még sorolhatnám. Akkor megbántam volna, mhh L.A-be élni.
-Kicsit megöregszünk, és oda költözünk.
-Nem hiányozna Svédország? Anyudék? A Házunk? Melody? Ha nem jönne velünk…
-De nagyon hiányozna minden, de az számomra mindentől többet ér, ha a feleségem-életem párja minden reggel mosolyogva kell fel. Nekem, csak is ez az ami számít.
-Szeretlek Eric!
-Én is Mira! Nagyon!
Mira szemszöge
-Eric, elegem van a normális ruhákból, szeretnék megint szaggatott farmerbe járni, és tetkókat.
-Mira? Komoly?
-Igen, és nem tudom, hogy mennyire szeretnél ma a városba menni?
-Miattad bemegyek!
-Okés, akkor gyere?
-És Melody?
-Itt van Mimi.
-Hello! –integetett.
Beültünk a kocsiba Eric, már annyira jól volt, hogy tudod vezetni.
-Hova megyünk Kicsim?
-Egy tetováló szalonba, és nem akár kihez, hanem Kat Von D-t.
Bementünk. 
Kat Von D

-Hello, Kat vagyok! Szia Mira!
-Szia! –ölelt meg.
-Hello, Eric vagyok! –jött oda Eric.
-Megcsináltad amiről beszéltünk?
-Igen.  Eric, Mira mondta, hogy nem akarod tel varratni magad  de, hogy három tetkót elviselnél. A My art is my freedom-mal együtt. Ezért arra gondoltunk, hogy lenne egy Mirával kapcsolatos tetoválásod, és Melodyval kapcsolatban is.
-Igen.  De ezt honnan tudod?
-Mira súgott.  Juj, és mi történt az orroddal?
-Tegnap elrepedt!
-Juj! Sajnálom!
-Már megszoktam, hogy fáj!
-Jaj! Szóval Mirán van már egy Forever Love Eric felírat a csípőjén.  Te ezt bevállalnád?
-Miráért mindent!
-Akkor, kérlek feküdj fel ide, és kicsit húzd fel a felsőt, és a nadrágodat told le!
-Oké, véletlenül nincs jeged?
-De van, hozom!
Kat hozta Eric orrára a jeget.
-Tudok segíteni, Kicsim?
-Ha az orromra fogod a jeget…
-Fogom! –vettem, ki a kezéből és az orrára tettem. –Kicsim van még egy meglepetésem!
-Mi az Kicsim?
-Vasárnap megyünk Amerikába, és Melody Anyuéknál lesz!
-Remek, akkor felülünk a Hollywood feliratra!
-Persze! –pusziltam meg Eric homlokát. –Így olyan vicces a hangod! Kis orrhangzósom!
-Itt vagyok! Készen állsz?
-Persze!
-Okés.
Kat leült és elkezdett tetoválni.
-Hogy vagy? –kérdeztem.
-Á köszi jól! És ti?
-Jól.
-Eric, bírod még?
-Persze!
-Rendben, ügyi vagy! Ne aggódj mindjárt kész.
-Amúgy, Mirus a tiéd miért tegnap előtt lett megcsináltatva?
-Nincs kész! Kat ma fogja csinálni.
Miután Eric kész lett én is megkaptam a tetkómat, és Eric egyből le is fotózta.
@ericsaademusic: @miramusic #közöstetkó #titkos Szeretem nagyon♥
@miramusic: #titkos Kicsim @ericsaademusic
Mira tetoválása: Forever Love Eric
Eric tetoválása: Forever Love Mira
Hazamentünk.
Megköszöntük Miminek, hogy ott volt.  
Eric szemszöge
Mira Melodyt elaltatta.
-Kicsim…
-Várj hozom a jeget.
Mira lefutott a jégért és pár perc múlva ott is volt.
-Itt vagyok! –adta a kezembe.
-Köszi! –tettem az orromra.
Lefeküdtünk, Mirát magamhoz öleltem és beszélgetni, amikor nyitódott az ajtó. Melody jött át ügyesen.
-Melody, te hiszen jársz! –futott oda Mira.
-Aludhatok veletek?
-Persze!
Melody lefeküdt közénk.
-Jó éjszakát Drágák!
-Neked is Apu!
-Neked is Eric.
Mirával kézen fogva aludtunk el, Melody pedig a kezét a mellkasomhoz tette.

2 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy lett tetkójuk! :)
    Én is szeretnék majd! :D
    Szegény laptopod! :( #Csakhogylásdmilyenegyüttérzőistudoklenni!! ;)

    VálaszTörlés
  2. ugye :DD jajj te kis együtt érző :DDD kibírom ;)

    VálaszTörlés